"m-midoriya.. b-bekle, cidden beni tanımıyor musun? benim, senin.. senin..."
kelimeler boğazına dizilmişti, söyleyeceği şeyin ne olduğunu bile bilmiyordu "senin..." shoto'nun yüzü bembeyazdı neler olduğunu bir türlü sindirememişti ama o sırada izuku'nun kaşları çatılmıştı.
ha? "sen ne.̷̣̫̻̳̺̳̍͌̃͆͌̔̾̏̈́̔̇̉̋͊̏̐͘͘͜.̷̮̲̻̙̺̲̿̽͋͋̐͐͊̂͋͒̀̉̓̓͐.̸̢̢̼̪͎̝̟͕̺͕͖̱̳͆̒̇̈́͂̓̅̔̈́.̶͓͙̈́̏͗̏̀̉̍͌́̑͊͑̆̕.̴̧̙͇̘͕͋̊͋̀͛̿̎͗̕.̸̺͈̃.̴̛̫͔̻̳̯̫̻͐̈́̓̀̉̒̃̐͂́́́͑̏́͐̚͝.̴̛̛̬̦̱̼̹̯̳̞̪͓̠̳̪͈͓͓͈̰̀̏̔͗̈́̓͝.̴̡̲̭͍͓̪͈̘͕͚̳͎̯̠̳͍́̋͊̀̈̈́̾̈́͗̍̅̊͋̆̍͂̄͒͘ͅ.̶͍̠͉̦͔͎̞͎̰̲͓͖͍̯͒̈̆̈̉͛̀͐̑̈̔̽̈́͗̇̓̐͝.̸̖͓̟̮͍̪̫͖̍̾̊̓͊̿̽͊͘͜͠.̴͉̭̩͖̦͌̈́̃̈́̓́͛.̸̧̡̯͕̫̪̜̦̤̞̫͊̅̌̉.̸̢̜͔̥̼̯̞̼͎͙͍̻̠̞̝͇͖̫̀̇͛͜͜.̴̧̡̩̩͕̹̝̟̥̙̜͖̹̞̤̺̰̀͂̇̃̾̆͘͜.̴͔͈͎̝̬͍̤͉͊͘.̷̢̡̢̘͎̹͕̿͒̈̐̿̏̋͒͂́̀̃͒̕͘.̶̡̢̯̤̗̠̟̙̭̹̗̥̩̞̦̅̈́͋̑.̶̢̨̮̜͕͕͊͑̏̄̂̈͑̎̄͒͌̀̀̉́̚.̸̼̗̣͛̈̓̓̎͊͐̀̐̿̄͌̽̆̉̓̑͘͝͝͠.̴̳̫̖͔̹͛̈́͑̃͋̏̍͋̆́̅̕̚.̷̧̣͉̘͓̈́́̐͗̈́́̊̄̎̌̍͛̆̆͂͒̚͘.̷̨̢̘͙͖͉̜̖͍̠̝̬͈͍͚̪̼͂͋.̸̜͙̮̫̣̭̽̂ͅ.̷̨̥͙͖̟͐͊̄̆.̸͔͎̞͕̖͂̃̑̋͒̔̇̉.̴̗̤̱͔̌̆̍͐̕͝ͅ.̵̛̦̤̩͈̘̝̓̓̓͗̏́̒͂̀͊́͆̀̆̐͠.̶̢̢̛͚͉̜͎̝̼͕̼̭̲̼͒̐̓͊̊̐̇̅͊̋̉̕͘.̶̧̻̘͓̗̪͌͒ͅ.̸̻̜̤͖̝̳̺͇̥͍͒̽͌̔̈.̶̨̧̝̹̹͇̪̳͓͈̜͎̥̩̹̻͚̳̍̒̍͛̌̎͘͜.̶̧̛̯̰̜̩͔͇͚̲͚̘̠̘̰̯͕͇͒̌̊̐́̈́̅̇̈̇́̀̑̋́̂̃̿̓͝ͅ.̷̡͙̘̽̓̀͑̎̈́̌͘͝.̴̺̫̫̓̊̿̚͠.̸͕̳̭͙̰̌̓̌́͠.̷̻͕̥͓͙̐̔̄́̾̆.̶͊͗͛̓̂͜.̸̪͔̻͎̈́́.̵̤̺̩̿͌͊.̵̮̰͍̼̫͔̍͗̽̒̋̑.̶̹̪͒.̵̡͖̦̯̎̂͠͝.̵͔̊̚͘.̶̫̖̓̾̓͋͜.̵͈̊͛̈̔͒̍.̶͉̼́.̵̡̧̢͔̙͚̇̿̚.̸͕̙̋̌̎͛͊͝.̸̖͓̤̯̭̦̈́.̴̬̟͙̮͕̎͑͛̀.̵̢͚͔͉͎̺̓̈́́h̵̢̛̰̟ĕ̸̺̖̀̈̀̕y̶͉̰̻̤͍͐́͒͐,̵̧̭͈͕̾̂̊ ̸̭̘̟̑s̸̜͚͕͖̙͆͂̇͆e̵̳̬̋̽̎̔̈́͝n̸̪͖̳̮̊̀̏͑͠ ̶̨̠͚̏̍̇̾i̷̜̦̟̙͛̓͒y̸̛̰̱̗̟̑̍i̷̠͇̟̾ ̵̨̥͕̗̌m̷͖̓̔i̶͎͎̋̈́s̶̲̞̆̑̾̃i̸̗̊̀̆̅n̵̫̤̦͗?̷͇̏̏̇͛!̵̰͓̙̉̒!̵̡͉̊̈̕!!!!...
...genç shoto gözlerini açtığında bir hastane odasında olmayı beklemiyordu, özellikle de oturup onu bekleyen bir moruk görmek isteyeceği son manzaraydı.
" burda ne işim var.? "
" SHOOTOOOOOOOO! "
" ne var? burda neler olduğunu merak ediyorum! "yaşlı adam derin bir nefes aldı ve oğlunu cevapladı
" sokağın ortasında birden yere yığılı vermişsin "o an genç çocuk uyanmadan önce olanları hatırladı
midoriya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Missing • 𝐭𝐨𝐝𝐨𝐝𝐞𝐤𝐮
Ficción Generalm-midoriya.. beni hatırlamadın mı? b-benim, senin *** - - - ❗bir doujinshi den esinlenilmiştir❗