#two

17 8 1
                                    


@issizbirisi: Eee. Daha daha nasılsın?

@issizbirisi: Bende bugün biraz daha işsizim. Aslında çok işim var ama ben yinede işsiz hissediyorum. Bu kötü bir duygu.

@issizbirisi: Cidden çok işsizim. Karşına çıkmak yerine neden burdan yazıp uğraştırıyorum ki ikimizide? Çok saçma.

@issizbirisi: Tamam tamam. Hiç saçma değil. Çok mantıklı bir seçim.

@issizbirisi: Eee. Peki en sevdiğin şarkıcı kim? Ben kore gruplarını çok severim. Sen de seversin. Türkçe şarkıları da severim. Hint şarkılarını da... Şarkı repertuarım genişmiş. Sevdim kendimi.

@serraaaden: Kafan iyi mi? Ne saçmalıyorsun?

@issizbirisi: İyi gibi. Tabii Toprak vurmaya devam ederse iyi olmaya devam edecek gibi durmuyor.

@serraaaden: Deliymişsin cidden. Toprak kim?

@issizbirisi: Toprak mı? Önce benim kim olduğumu sorman gerekiyordu. Niye Toprağı soruyorsun? Benim gibi yakışıklı biri dururken hemde.

@serraaaden: İsmi geçtiği için? Hem sorsam söyleyecek misin? Söyleyecek olsan neden sahte hesaptan yazıyorsun? Birde yakışıklı olup olmadığını ben nerden bileyim. Profilin yok. Bilsem de ne alaka?

@issizbirisi: Benim gibi zekisin. Aşık olmak.

@issizbirisi: Şaka.

@issizbirisi: Yanlış anlama sana aşık değilim. Sadece mahcubum. Bunun için yazdım.

@serraaaden: İnanmalı mıyım şu an?

@issizbirisi: Bence evet.

@serraaaden: Pekala. Niye mahçupsun bana karşı? Bir şey mi yaptın bana?

@issizbirisi: Yapmadım ama söyledim. Söylediğim şey için de çok mahçup hissediyorum. Ama ne söylediğimi sana söyleyemem. O zaman kim olduğumu hatırlarsın.

@serraaaden: Hatırlamam bence büyük ihtimal. Söyle bir bakalım hatırlıyor muyum.

@issizbirisi: Güzel taktik ama yemezler minik boylu kız.

@issizbirisi: Gitte süt içip uyu. Boyun uzar biraz belki.

@serraaaden: Boyum uzarmış. Git sen iç senin boyun uzasın asıl.

@issizbirisi: 1.92 boyum var. Daha uzamasına gerek yok bence. :)

@issizbirisi: İyi geceler. Görüşmek üzere.

...

"Neden söylemedin direkt?"

"Bilmem kızla konuşmak istedim."

"Sorgulamayacağım. Sadece uzatma bu işi daha çok."

"Bakarız."

Buğra bana olumsuz bakışlar atıp yanımdan ayrılırken oturduğum yerden gelip geçen arabaları seyrettim bir süre. Hava çok güzeldi. Gökyüzü çok güzeldi. Hep baksamda hiç sıkılmayacağım kadar...

___

Yazınca yazası geliyor insanın...

LâL - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin