#three

9 7 1
                                    

@issizbirisi: "Anamız babamız yok deriz" şarkısının klibini izledin mi hiç? Ya da öncelikle şarkıyı dinledin mi?

@serraaaden: Ne alaka durduk yere?

@issizbirisi: Bilmiyorum konu bulamadım. Öyle bu şarkıyı dinlerken de aklıma bu geldi.

@serraaaden: Pekala...

@issizbirisi: Eeee? Niye hiç konuşmuyorsun? Sohbet konusunu bulsam da konuşmuyorsun. Beğenmediysen sen bul. Ben kesin beğenirim.

@serraaaden: Ben normalde konuşmam o yüzden.

@issizbirisi: Neden konuşmuyorsun normalde? İnsanları sevmiyor musun? Bende sevmem ama konuşmadan olmuyor işte.

@serraaaden: Hayır severim ama hepsini değil.

@issizbirisi: Pekii...

@issizbirisi: Aslında biraz tanışsak mı? Bence tanışıp arkadaş olabiliriz.

@issizbirisi: Cidden tam arkadaş olunası biriyimdir bak. Tanısan çok seversin. Eğlenceliyim, açık görüşlüyüm, zekiyim, yakışıklıyım, uzun boyluyum...

@issizbirisi: Tek eksiğim çok zengin değilim ama onu da tıp okuyarak gidereceğim. Bence de arkadaş olalım evet.

@serraaaden: Amma çok konuşuyorsun. Bence bunu da ekle hepsini sıfırlasın.

@serraaaden: Hem de sen ne diye benimle arkadaş olmak istiyorsun ki? Hani sadece mahçup olduğunu söylemek içindi?

@issizbirisi: Bende bilmiyorum. Sadece içimden geliyor.

@serraaaden: Benimle arkadaş olmak içinden mi geliyor? Tuhaf birisin.

@serraaaden: Neyse çok uzatmayalım. Yorgun hissediyorum kendimi.

@issizbirisi: Tamam hiç uzatmayacağım!

@serraaaden: Adımı biliyorsundur herhalde? Bana yazdın yani o kadarını da bil.

@issizbirisi: Biliyorum ama sen yine de tanıt. Serra. :)

@serraaaden: Ben yorgun olduğumu söylüyorum. Çocuk sen yine de tanıt diyerek beni yoruyor. Tövbe tövbe.

@issizbirisi: skxjxhxgxgxvxyxbz

@serraaaden: Serra Aden adım. Bu kadar. Sen sormadan söyleyeyim. Aden, cennet bahçesi demek.

@issizbirisi: Güzelmiş. İsminin anlamı.

@serraaaden: Öyle. Senin adın ne? Söylersin herhalde. Merak etme seni bulmaya uğraşmam.

@issizbirisi: Yağız.

@serraaaden: Güzel. Tanıştığıma memnun oldum.

@issizbirisi: Bu kadar mıydı? Ben biraz kendinden bahsedersin sanmıştım.

@serraaaden: Neyimden bahsedeyim ki?

@serraaaden: Dans etmeyi, müzik dinlemeyi felan seviyorum. Eşit ağırlıkçıyım. 11. Sınıfım. Çok konuşmam. Hatta hiç konuşmam. Konuşamam.

@serraaaden: Lâlim.

@serraaaden: Konuşamıyorum yani. Doğuştan değil. Talihsiz bir olaydan sonra oldu.

İssizbirisi yazıyor...

Görüldü.

İssizbirisi yazıyor...

@serraaaden: Bir şey demene gerek yok. Bende kendime acıyorum.

@serraaaden: :)

___

Birazcık karakterleri tanımış oldunuz.

İyi tatiller.❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 15, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LâL - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin