3 | 𝗴𝗿𝗮𝘃𝗲𝘆𝗮𝗿𝗱.

1K 96 43
                                    

___________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___________

öğle arası zamanı geldiğinde sınıfta bulunan çoğu kişi dışarıya çıkmıştı. bugün hava uzun zaman sonra güneşliydi ve kimse bu fırsatı kaçırmak istemiyordu.

y/n, arkadaşlarını nazikçe reddederek sınıfta kaldı. keyfi pek yerinde değildi ve gökyüzündeki güneş ona cezbedici gelmiyordu.

genç kız, yemeğini içine koyduğu kutusunu sıraya koyarken hanma sınıfta sadece ikisinin kalmasının avantajını kullanarak y/n'nin önündeki sıraya oturdu.

kızla daha rahat konuşabilmek için ters bir şekilde oturup bacaklarını sıranın sırt kısmındaki boşluktan geçirdi. dirseklerini kızın masasına dayadı.
"y/n l/n, ha?"

y/n, çıkardığı çatalı önündeki elmaya batırmadan önce "her seferinde bu girişi mi yapacaksın?" dedi.

hanma sırıttı ve kızın önündeki yemek kabına baktı. "cidden mi, sadece meyve mi getirdin?"

"canım pek bir şey yemek istemiyor."

"ya da sadece zayıf kalmaya çalışıyorsun," oğlan bakışlarını y/n'nin gözlerine çıkarttı. "sırf herkes seni sevsin diye."

y/n, çatalını sıraya bıraktı. "tanımadığın biri hakkında sence de fazla hızlı yargıya varmıyor musun?"

"seni kim tanıyor ki?"

genç kız tam ağzını konuşmak için açmışken hanma ondan önce davranarak y/n'nin konuşmasına izin vermedi. "hadi ama y/n. o 'mükemmel' görünüşün altında bambaşka birinin yattığını biliyorum."

işaret parmağıyla kendi gözünü işaret ederken "bu gözler kendilerine benzeyen birini gördüğünde tanır." dedi. "seninkilerin tek farkı altlarında bir kapatıcıyla geziyor olmaları."

y/n duyduğu şeyler karşısında susarken hanma, halinden oldukça memnundu. aradığı eğlenceyi bulduğuna emindi. biraz blöf biraz da gerçekle istediğini alabileceğini biliyordu.

"ne yapmamı bekliyorsun, hanma?" genç kız sinirleri ne kadar bozulsa da bunu belli etmemeye çalışıyordu. hanma'nın amacının ne olduğunu anlamamıştı. sadece onunla alay etmeye çalıştığını sanıyordu.

"hmm belki de arkadaş olmalıyız? hikayeni duymak isterim."

"emin ol o kadar da ilgi çekici değil."

"bırak da buna ben karar vereyim." birkaç kişinin ayak seslerini duymasıyla hanma gözünü kırparak sıradan kalktı ve kendi sırasına geçti.

y/n ise içeriye giren kız arkadaşlarının dışarıda yaşadıkları komik bir olayı anlatışlarını dinlemek zorunda kalmıştı. arkadaşlarını kıramazdı. ne de olsa o okulun nazik, popüler kızıydı. 

____________

____________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙜𝙧𝙖𝙫𝙚𝙮𝙖𝙧𝙙. | hanmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin