#14

55 6 0
                                    

Öncelikle şunu söyleyeyim . gerçekten çok kötü yazıyorum . bunu da biliyorum. Çünkü bir sitede ilk kez yayınlıyorum . 3 günde 185 kişi falan okumuş veya sadece görmüş . bu hikayeyi çok kötü yazdım . biliyorum . hikayemi ve bölümleri gören arkadaşlar vote ve yorum atsınlar .

-noldu?
Şaşkın şaşkın ona bakıyordum .
-yok bişeydee.. Ustündekiler..
-hı evet şey arkadaşlarla bardaydıkta.
Poyraz birşey demedi ve yürümeye başladı . haladaha olduğum yerde bekliyordum .
Arkasını dönüp konuştu .
-gelmiyormusun?
-geldim
Yanina giittim ve yürümeye başladık .
Hiç bir şey demeden şezlongların olduğu yere kadar yürüdük .
Yorulmuştum ve bi şezlonga oturdum . oda yanımdaki şezlonga oturdu .
-bişey sorucam?
Allahım ne sorcakki bu kesin bana benimle çıkar mısın ? Falan dicek hissediyorum .
-evet .
Bacaklarım titriyordu ve yüzüne bakamıyordum sadece köpüren denize bakıyordum .
-sen bemden kaçıyormusun?
Ne ? Amk ne kaçması ?
Tamam okulda yüzüne bakamiyordum ve olduğu yerden koşarak uzaklaşıyordum ama burda hiç ole biş olmadı .
Tek kaşımı kaldırarak kafamı olumsuz anlamında salladım. Havanın serin olsada kızarmıştım ve yanıyordum. 40° oldum , komaya gircem..
O da yüzüme bakmaktansa denize bakmayı tercih ediyordu .
-peki rüzgar rüzgarı nerden tanıyorsun?
Poyrazda bugünlerde ben sorguya çekmişti .
İşte şimdi ne dicektim.karanlıkta rüzgara çarptım bayildim . ona o gün olanların hepsini anlattım . enese saydirdim. Oda bunlara duydu . ve beni ismimi vermemi istedi sonrada bende hiç ki.seye soylemesi icin ole tanistik mı diyim. Ne diyim?
Ne?
Ne?

GICIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin