Jméno: Olivier Chasseur
Věk: 444 let (přeměněn ve 30)
Pohlaví: muž
Postavení: zdravotník (villain)
Rasa: upír
Schopnosti: standartní upírské schopnosti - vylepšené smysly, zvýšená rychlost a síla + hemomancie (kontrola krve)
Povaha: Při setkání s někým novým je velmi zdvořilí a lehce utichlý a milý. Když už se s někým zná tak se odhalí jeho další stránky jako horkohlavost a určitá arogance kterou sdílí s Mordecaiem, a ať se to nemusí tak zdát tak i určitá vnímavost a inteligence. Je také velmi loajální.
Rád/a: Přímo miluje jakékoliv dezerty, kávu a nejlíp ještě cigaretu navrch. Nepohrdne dobrým soubojem ať pouze s pěstmi či zbraňemi.
Nerad/a: Nemá rád když ostatní nedokáží plnit zadané úkoly a celkovou tupohlavost.
Barva: černá a fialová
Zranění: velká jizva přes záda a několik menších na hrudi a rukách
Alergie: česnek
Sexualita: homosexuál
Ship: 👀👀👀
Něco o: Původem je francouz. Když byl ještě člověk zabýval se lovením upírů dokud nenarazil na Mordecaie. Při jejich souboji utrpěl smrtelné zranění, ale Mordecai se ho rozhodl přeměnit, z důvodu že si užil jejich duel a myšlenka lovce upírů přeměněného na upíra mu přišla až moc dobrá aby tak nekonal. Je to první člověk koho kdy přeměnil. Díky tomu má vysoké postavení mezi ostatními přeměněnými, je také většitou ten kdo je drží na uzdě nebo ten kdo uklidňuje Mordecaie když je až moc iracionální.
Na Mordecaiovi povely se taky vmísil mezi školní zaměstnance, aby mohl schromažďovat informace.
Vzhled:
193 cmZnačka co má nad pravou klíční kostí:
Zvíře:
Galen
Sova
Samice
Pro: DoloresdragonNedalo mi to tak tady je další.