Obsession DOTS

30 5 2
                                    

Jméno: Jesse Dean /JD

Věk: 20

Pohlaví: on

Orientace: bisexuál

Povaha: svůdný, manipulativní, lhář, sociopat, sebejistý, výbušný, egoista, arogantní, extrémě ochranářský, energetický a přidrzlý

Něco o: Je zkušený se střelnými zbraněmi a v sebeobraně. Vyzná se velmi dobře v pyrotechnice a lidské psychice. Nikdy se nebál jít si za svým a už tak nemá problém zabíjet pro svůj cíl. Chodí přes mrtvoly doslova.

Minulost: Měl klidný začátek života bez jakýchkoliv problémů. Jeho otec byl vedoucí demoliční agentury a matka byla servírka. Vše se zvrtlo když mu bylo 10, když jeho matka spáchala sebevraždu tím že vědomě vešla do budovy která měla být zdemolovaná a ironicky jeho otcem. Od té doby se změnil, jeho vztah s otcem se zhoršil, protrpěl si 7 stěhování a rok fyzické šikany. Což ho hlavně posilnilo a rozbilo zároveň. Rozhodl se studovat psychologii, z části aby mohl být psycholog a z části aby dokázal pochopit a pomoct sám sobě.

Vzhled:

--------------------------Jméno: Melody Jain

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

--------------------------
Jméno: Melody Jain

Věk: 17

Pohlaví: ona

Orientace: hetero

Povaha: paranoidní, chladná, uzavřená, tichá, nedůvěřivá, depresivní

Něco o: Vždy u sebe nosí aspoň jednu smrtelnou zbraň, kterou je většinou dýka a jednu zbraň která ji pomůže utéct nebo jen nezabít. Díky její minulosti se musela naučit umění přežití, sebeobrany, práci s všemi možnými zbraňemi a zabíjení. Kromě těchto zkušeností si ze své minulosti odnesla ztrátu citu pozitivních emocí a depresi. Není jasné co je těžší, jestli ji vidět brečet nebo se usmát.

Minulost: Svého otce nikdy nepoznala a matka ji nenáviděla vzhledem k tomu že byla v jejích očích "nečisté a nechtěné"(takže pro ty co to nepochopili projistotu: její matka byla znásilněna a z toho vznikla ona) dítě. A tak ji v brzkém dětství vyhodila z domu a tím ji ponechala na pospas ulici. Kde také měla dost těžký život ale naučila se vše potřebné k přežití.

Vzhled:

----------------Pro:CallMePopel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

----------------
Pro:CallMePopel

Postavy do RPG Kde žijí příběhy. Začni objevovat