Přežij RPG #2

51 1 0
                                    

Jméno/ svět: Casdius Ralofir/ DnD OC

Věk: 35

Povaha: Je to ten typ člověka s úšklebkem furt na obličeji a když mu něco daný úšklebek smázne tak v tu chvíli už jde do tuhého. Jasně když si to situace vyžaduje dokáže ten úšklebek stáhnout, ale to je privilegium jen pro ty kdo jsou mu opravdu blízcí.  Je to forma emoční ochrany pro něj samého, naučil se ostatní nezatěžovat svými osobními problémy, místo toho je zatěžuje svou otravností.  Může se zdát jako jednouchý lehkomyslný zloděj a šprýmař, dál od pravdy by nikdo nemohl být. Je velice všímavý a prozíraví, zvlášť tyto dvě vlastnosti mu pomohli přežít právě do teď. Má velmi přátelské vystupování, ačkoliv moc přátel nemá a ty které si našel jsou pro něj jako rodina. 

Něco o: Původem je tiefling (potomek dávných aristokratů co v minulosti uzavřeli pakt s velmi silným démonem o moc, a to díky dosti rituálním vraždám) co je prokletí samo o sobě. V jeho společnosti je tato rasa odsuzována za zločiny jejich předků, takže od mala vyrůstal v malé chatce někde v lese se svou rodinou, schováni před lidmi. Bohužel se asi když mu bylo 7 v daném lese zatoulal a byl nalezen skupinkou lidí, kteří ho odtáhli do města, kde pak byl vystaven všem na posměch. Házení zkaženého jídla nějak ještě přežil ale když mu bylo pohroženo násilím tak se mu poprvé povedlo aktivovat svou schopnost a díky ní utekl, chtěl se vrátit domů ale nevěděl kam se má přesně vydat a taky se bál že by omylem několik lidí zavedl se sebou. Několik let pak žil z toho co ulice dali, v ten samí čas se taky naučil krást. Což spolu s jeho původem ho nutilo furt měnit místa, nikde se nemohl zdržet dlouho. Při svém 'cestování' se naučil hrát na loutnu, většinou aby zabil čas. Když mu bylo asi 20 povedlo se mu okrást velmi bohatého muže ve velkém městě a při svém útěku se schoval do co si v té době myslel byla obchodní loď. Byl tak očividně překvapen když zjistil že to byla ve skutečnosti pirátská loď. Naštěstí pro něj si získal kapitána lodi, díky jedné věci co ukradl danému boháči, ukázalo se že přesně pro ni tam daná posádka byla. Netrvalo dlouho a vytvořil si s posádkou solidní přátelství a stal se sám jejím členem. Nyní si užívá mořského života plného risku a dobrodružství.

Lidi zázrakem ne nenávidí, je okolo nich opatrný ale je ochoten s nimi navázat přátelství a drží se jednoduchého pravidla: Ne každý tiefling je jako jeho předci tak ne každý člověk je špatný. Chtěl by někdy zas vidět svou rodinu, ale už tak si zvykl na život v pohybu že se bojí že by nebyl schopný se s nimi usadit, nemluvě o strachu z toho co si o něm teď bude rodina myslet.

Je to úžasný navigátor a má přirozený talent na hledání jak drahých věcí tak také třeba jídla či vody. Je velmi akrobaticky založený, nebude minuta kdy po něčem nebude lézt či se od někud houpat, je také velmi rychlí a mrštný. Fakt že má ocas využívá velmi často ať už je to na držení věcí, či pomoc v lezení nebo se za něj od někud houpat nebo v boji i když se to nezdá je to velice účinná zbraň ať už k podkovávání nohou či praštění do břicha (a že to i docela bolí). 

Vždy na sobě nosí dvě dýky, jednu speciálně potřenou jedem a také sáček s kovovým prachem který kdykoliv může díky své schopnosti přetvořit do čeho zrovna potřebuje (štít, zbraň atd.) je tam dostatek prášku na vytvoření štítu co zcela zakryje průměrně vysokého člověka. Krom tedy těchto zbraní ještě sebou nosí balíček karet, pro zabavení a také očarovaný prsten který jednou ukradl který po nasazení dovolí nositeli se zneviditelnit do té doby dokud prsten nesundá nebo se někoho nedotkne nebo se někdo nedotkne jeho. 

Schopnosti: Kontrola kovů - tvarování, manipulace, přivolávání (např. hodí dýku a může si jí nechat vrátit zpět do ruky)
Díky jeho původu také imunita proti ohni a na určitou vzdálenost (cca 19 m) vidění v temnotě

Koníčky: poker, hraní na loutnu, krádeže, otravování lidí, objevování nových oblastí

Vzhled:

Pro: Lee_Desu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pro: Lee_Desu

Tak teda ještě jedna originální postava, nemohla jsem si pomoct 😅. Snad je v pohodě. 

Postavy do RPG Kde žijí příběhy. Začni objevovat