48

504 57 44
                                    

Sziasztoook!
Mai napra ez az utcsó rész! 😁🥰
Imádok nektek írni🥰💜❤
------

-Anya, most már kijelenthetem, hogy elkésünk? -nézek a mellettem ülőre, mikor már egy fél órája a dugóban ülünk. Valami baleset volt és  most itt ülünk a hosszú kocsisor közepében.

"-A ***úton két autó karambolozott. Az egyik személygépkocsiban 3 felelőtlen tinédzser volt, kikről kiderült, hogy ittasan ültek a járműben. Ez is okozta az ütközést. A három diák, pontosabban egy 15 éves lány, egy 17 éves fiú és egy 19éves végzős fiú volt. A jelenlegi állapotukról nem tudunk, de kórházba lettek szállítva.  A másik autóban egy 40es éveiben járó férfi volt fiával. Az idősebb volt a sofőr, ki a helyszínen szörnyet halt a 18 körüli fiút kórházba szállították, állapotáról annyit tudunk, hogy instabil. Kérem óvatosan közlekedjenek. Az autók roncsait éppen a mostani órákban tisztítják el." -monda be a rádió a híreket, mi pedig egyszerre nézünk össze anyával.

-Ugye nem?... -könnyezik be anya.

-Elég nagy az esély rá. -nézek magam elé meredten.

-Fel...fel hívom őket. -mondja anya remegő hangon, majd tárcsázni kezdte Mr Jeont.

-Ki..cseng. -folytja vissza lélegzetét.

-Halló. -szól a telefonba egy idegen férfi hang, mire anya rögtön sírva vágja le telefonját.

-Anya, ez még nem jelent semmit. -próbálom nyugtatni.

-Semmit??? Az neked nem jelent semmit, hogy egy idegen veszi fel a telefonját? -néz rám vörös szemeivel.

-Fel hívom Jeonggukot, rendben? -nézek anyára, aki egy aprót bólint, így hívni is kezdem azt a féleszűt. Ha most nem veszi fel és tényleg ő volt az áldozata a balesetnek, én esküszöm kinyírom. Egyébként ne kérdezzétek, hogy honnan van meg Izomagy száma. A telót Jeonéktól kaptam miután ugyebár befogadtak a házukba, amibe azért vagyunk még mindig, mert ugye anyáék összejöttek, és a telefonba már eleve benne volt három szám. Anyáé, Mr Jeoné és azé az idiótáé, akit most is próbálok elérni.

-Na? -idegeskedik anya.

-Kicseng... -felelem magam elé bámulva.

-Heló, itt JungKook! Most nem tudom felvenni, biztos van valami fontos dolgom, kérlek hív vissza később, hagyj üzit, vagy a sípszó után hagyj hangüzenetet" -játszotta le a telefon Jeon hangját, amit gondolom ő állított be, hogy ez hangozzon el, de fel nem vette a telefont és a sípszó is megszólalt, hogy hagyhatok neki üzenetet.

-Baszódj meg Jeon!!! -ordítom a telefonba könnyezve, majd kinyomom. Nem vette fel. Ő sem vette fel...

𝕋𝕠̄𝕜𝕞𝕒𝕘 𝕖́𝕤 𝕀𝕫𝕠𝕞𝕒𝕘𝕪 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 ff| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ