0.2 | She

261 20 13
                                    

[5 Şubat]

KenmaOnda olup bende olmayan ne var? Neden o, neden ben değil?
22.22

Kenma : Yarısı kadar bile güzel değilim. Bu yüzden mi?
22.22

Kenma :  Onun kadar eğlenceli mi değilim? Onun kadar sıcakkanlı mı değilim? Ondan eksiğim ne, delirmek üzereyim.
22.23

Kenma : Gerçekten sevilmesi bu kadar zor biri miyim? Neden beni sevmiyorsun?..
22.23

Kenma : Kızın üzerinde kazağın vardı. Kırmızı, boğazlı kazağın. Kışın sizde kalmaya geldiğimde onu hep bana verirdin. Bana senden daha çok yakıştığını söylerdin. Bir sene öncesi, ama dün gibi hatırlıyorum.
22.23

Kenma : Onun yerinde olmak isterdim. Hayalimi yaşıyor.
22.23

Kenma : Onun da elleri benimkiler gibi hep soğuk mu? Ellerin arasına alıp ısınana kadar bırakmıyor musun ellerini onun da?
22.24

Kenma : Onun da saçlarını boyuyor musun? Uyuyamadığı, stres olduğu zamanlar sarılıp saçlarını okşuyor musun? En sevdiği şarkıyı kulağına fısıldıyor musun?
22.24

Kenma : Onunla da gökyüzünü izlerken sohbet ediyor musunuz? Ona da bana söylediklerini söyledin mi? "En güzel yıldız yanımdayken gökyüzündekiler kimin umurunda?"
22.25

KenmaTekrar o eski güzel günlere geri dönebilecek miyiz, gerçekten merak ediyorum. Ama umarım dönebiliriz, Kuroo, umarım dönebiliriz...
22.25

Görüldü ✅ ✅
03.26

i just loved you | kenma x kuroo | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin