[7 Şubat]
Kenma : Sana âşığım.
00.00Kenma : Bu iki kelime beni bitirdi Kuroo. Önce sana olan sevgimin ne derece olduğunun farkına varıp bu cümleyi senin hayaline söylerken yıkıldım, sonra da sana söyledim ve bir daha düzgünce görüşemedik.
00.01Kenma : Sadece iki kelimenin bunlara neden olacağını bilseydim susardım. Ama dayanamadım, Kuroo, dayanamadım.
00.01Kenma : Kuroo, biz her zaman arkadaştan öteydik. Kabul et veya etme. Benimki aşktı, seninki neydi bilmiyorum.
00.02Kenma : Neydik biz, Tanrı aşkına. Arkadaş olmadığımız kesindi!
02.02Kenma : Kardeş olduğumuzu savunacağından eminim ama bil ki kardeşler birbirlerini dakikalarca seyretmezler. Biz bunu çok yaptık.
00.02Kenma : Kardeşler, birbirlerinin evlerinde kaldığında 'yabancı bir evde uyuyamadığını' bahane ederek diğerinin yanında ona sarılarak yatmazlar. Biz bunu çok yaptık. Birbirimizin evinde dört sene boyunca aralıkla kalsak da bunu bahane ettik, birbirimize yakın olmayı sevdiğimizi itiraf etmek yerine...
00.03Kenma : Kardeşler, birbirlerine bizim baktığımız gibi bakmazlar Kuroo. Elimde birkaç fotoğraf bile var, bana yine öyle bakman imkansız değildir umarım. Ben sana hâlâ öyle bakıyorum.
00.04Kenma : Daha çok sayarım Kuroo, ama belki de en duyman gereken şey şu : Kardeşler, karşı cins olmayan biri ile öpüşmenin nasıl bir şey olduğunu merak ettikleri için birbirlerini nefessiz kalana kadar öpüp işleri ilerletmenin eşiğinden dönmezler.
00.07Görüldü ✅ ✅
00.07Kenma : Merak ediyorum, o kapı çalmasaydı benimle yatar mıydın? İki ay önceydi ama dün gibi aklımda.
00. 08Görüldü ✅ ✅
00.08Kenma : Bence yatardın. Ama bu şu an umurumda bile değil. Sadece beni sevmeni istiyorum. Özlediğim günleri yaşamak istiyorum.
00.08Kenma : Tekrar
00.09Görüldü ✅ ✅
00.09
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i just loved you | kenma x kuroo | texting
FanfictionKenma : Özür dilerim, çok özür dilerim Kenma : Seni bu kadar sevmemeliydim. Bu sadece senin sevgini öldürdü. - 505 : İnsanı hem hayatta tutan hem öldüren şeyler için kullanılan bir ifade.