Oskars perspektiv-
Jag byter om till en vit snygg t-shirt och några mörkblåa jeans, ganska snyggt faktiskt.Jag börjar åka på min moppe till festen, det kommer bli så kul där. Jag och Jakob, ska hänga där tillsammans. Och jag ska ju inte säga att jag inte hoppas på ett ligg ikväll.
Jag och Jakob står i ett hörn och snackar, när jag ser en väldigt vacker tjej, jag ignorerar hennes blickar. Hon är snygg men känns lite för blyg för min smak. Hon står hänger vid baren och slänger många blickar på mig och det ser nästan ut som att hon bestämmer sig för att gå fram till mig, men sen ångrar hon sig. Iallafall pratar jag och Jakob lite mer och sen så dricker vi lite sprit men inte så pass mycket att vi blir fulla.
Jag går in på toan, och fixar mitt hår som blivit lite förstört. Jag låser inte. Någon går genast in och kramar mig bakifrån. Det är en kort lite tjej, med långt lockigt brunt hår som är fint och fixat. Men när hon kollar på mig känner jag igen henne. Tjejen som stirrade på mig förut, så vacker. Med brun-gröna ögon och röda små kinder. Hon har en väldigt kort klänning, som är urringad och inte ens går över hennes rumpa det får mig kåt.
Hennes ansikte är lite sluddrigt och ser ganska olikt ut till skillnad från gången jag såg henne gå in på festen. Konstigt. Hon ser nästan lite full ut. Det första hon säger är:
-Heeej, dääärr snyigingg! Viiillee dueee hha liitte sexxx?
Hon är full. Riktigt full. Efter hon sagt det låser hon dörren och hennes hand börjar närma sig min kuk. Hon berör mig långsamt, jag får snabbt stånd och hon kollar förvånat på mig och säger:
-Ärrrr dueee såå kåååt påååe mejjjj?
Min kuk blir genast ännu större när hon säger det. Hon har en så sexig men ändå blyg blick. Nu är hon inte alls lika blyg som förut. Jag vet vad detta kommer leda till mig jag kan bara inte stoppa mig själv när det gäller sex.Jag trycker upp henne mot väggen, hon ser först förvånad ut, men sen när jag trycker in tungan i hennes mun blundar hon och stönar.
Våra tungor brottas i våra munnar och mycket saliv utbyts. Hennes han åker upp till mitt hår och börjar leka med det. Det bästa jag vet är när folk rör vid mitt hår medans vi har sex eller strular.
Min hand letar sig ner till hennes fitta och jag hittar några svarta stringtrosor under hennes korta kjol. Jag drar av dem och börjar smeka den. Hennes fitta är redan blöt, väldigt blöt. Av bara lite hångel?! Undrar hur lång tid det tar för henne att komma då? Aja, iallafall trycker jag in ett finger och hon rycker till men sedan visar hon mig ett nöjt ansikte. Jag trycker in 2, sedan 3 fingrar och hon stönar lågt varenda gång jag trycker in dem.
Jag har henne fortfarande upptryckt mot väggen. Så jag släpper ner henne och jag drar av mina byxor och boxers, sätter mig på toan och min kuk reser sig hastigt då jag ser henne klä av sig. Hon står nu helt naken framför mig och hon kollar på mig och jag pekar på min kuk och hon nickar. Hon vänder sig om och sätter sig långsamt och försiktigt på min nu väldigt stora kuk. Hon tvekar men sedan är hela hennes fitta fylld av mig.
Jag tar tag i hennes axlar, och trycker henne upp och ner, och hon stönar nästan lite för högt varje gång jag pulserar in i henne. Hon är så skön, och tajt. Hon kommer oförberett men fortsätter.
Efter ett tag börjar hon själv hoppa ganska aggressivt upp och ner på min kuk, och hon kommer för en andra gång under bara 2 minuter, medan jag är i henne. Hon hoppar två minuter till ovanpå mig och jag kommer tillslut.
-Uhhh, stönar jag medan min varma sperma sprutar in i henne.
Vi fortsätter att hångla medan jag är i henne. Min kuk pulserar. Hon är så snygg men medans söt. Jag brukar inte tycka söta tjejer är attraktiva men nu tycker jag verkligen det.Hon börjar sedan göra små små rörelser på min kuk upp och ner. Nu rider hon mig igen.