Alex Del 2

2.3K 2 0
                                    

Stella's perspektiv-
Jag vaknade upp med solen i ansiktet och av knackningar på min dörr.
-Kom in, säger jag med min trötta morgonröst.
Mamma kommer in med en bricka med toast, o'boy och en smoothie! Vad sött! Och det är inte ens någon speciell dag idag vad jag vet.
-Tänkte lyxa till det lite extra för dig nu på morgonen, eftersom det är den namnsdag idag! Säger mamma när hon stolt ställer ner den fina träbrickan på mitt vita täcke.
-Åhh tack mamma! Du är bara bäst, och min favorit toast! Tack så mycket mamma! Jag älskar dig, säger jag och ler brett.
-Det var så lite, säger mamma och visar sitt fina leende med fina små smilgropar. Hon pussar mig hejdå på pannan och jag ger henne in stor och varm kram innan hon ger sig av till jobbet. Hon skulle på affärsresa idag, så hon är borta i 5 dagar.

Jag äter frukosten långsamt eftersom jag har sovmorgon idag. Sååå skönt att inte behöva stressa. Jag älskar verkligen tisdagar, börjar sent och slutar tidigt, har ganska roliga lektioner också. Juste fan. Idag ska jag och Alex tydligen ha sex efter skolan. Men Stella du tänker väl inte gå, eller hur. Just precis, nu har jag bestämt mig, att jag ska vara trogen mot Adam.

I skolan
Jag sitter bredvid Alex i klassrummet och han flinar mot mig, han flyttar närmare men jag märker inte det. Hans hand åker upp på mitt lår. Jag viskar:
-Vad fan gör du?! Så tyst jag kan för att ingen ska märka. Han åker upp på min mage och jag blir lite mer bekväm men ändå inte. Sedan går allt fort, Alex's hand slinker under mina jeans och han börjar smeka min fitta ovanpå mina trosor, snabbare och snabbare. Jag blev blöt, jätteblöt, jag vet inte varför. Även fast jag inte ville. Han slutar efter ett tag. Han drar upp sin hand ur min fitta. Och flinade mot mig. Han viskade tyst:
-Du blir ju fan blöt assnabbt, med en förvånad blick i ansiktet.
-Tyst! Säger jag ganska högt och irriterat.
Jag skyndar mig hem. Nu blir jag kåt. Jag vet inte varför men jag måsteee verkligen hem. Jag måste onanera.

Hemma
Jag går hem och det visar sig att min pojkvän är hemma. Fan. Aja. Jag får bara låsa dörren till mitt rum. Jag springer in på mitt rum, låser dörren, och tar fram min dildo-låda med massor av olika dildos och tar fram en stor vibrerande. Först smeker jag min fitta och sedan trycker jag in den fort. Jag stönar högt:
-Ahhhh!
-Vad gör du där uppe? Skriker Adam från nedervåningen.
Shit! Han hörde. Jag måste komma på något snabbt.
-Jag slog i tån i mitt nattduksbord.
-Okej! Gick det bra? Frågar han.
-Jaaa, stönar jag. Jag fortsätter att trycka in och ut den stora dildon. Jag stönar mer men tystare.
-Du Stella, kan du komma ner lite? Skriker han igen.
-Ehh, ja jag kommer. Jag tar ut dildon och stänger av vibrationerna.
-Hej baby, säger han när han ser mig komma ner för trappan.
-Hej älsklig, säger jag för att matcha hans baby.
Jag har en idé.
Jag sätter mig i hans knä, och känner att han redan är hård.
-Kan vi snälla ha sex baby? Frågar han. Jag är så kåt, lägger han till.
-Ja, självklart bby. Jag drar av hans byxor och boxers, och ser att hans kuk är dubbelt så lång som den brukar vara. Hmm, han kanske tagit nåt piller. Jag sätter mig på hans kuk och den fyller upp hela mig som den aldrig gjort förut.
-Ahhh, babyyy. Stönar jag, din kuk är så jävla stor! Säger jag sedan. Jag hoppar upp och ner och han stönar också. Sedan byter vi positioner. Jag lägger mig på rygg i soffan med benen uppböjda och han trycker in hans hårda kuk i mig och juckar i mig väldigt hårt.
-Ahhh, ahhh, ahhh, stönar jag varje gång han trycks in i mig.
-Är det skönt baby? Frågar han sedan.
-Jaaa, säger jag och fortsätter stöna.
-Jag kommer snart! Skriker han och stönar, han börjar trycka in hans kuk ännu hårdare och ännu snabbare.
-Jag med!
Hans varma sperma åker in i mig och fyller upp mig.

10 min senare
Adam och jag ligger och gosar i sängen och jag kollar klockan: 16:33
Shit, jag måste gå nu, eller ska jag? Jag hade ju just sex med Adam. Aja, jag skiter i Alex, jag tar en promenad istället, jag behöver frisk luft.
Jag går ut och sätter in mina hörlurar och sätter min spellista på shuffle.
Jag går och går och ser min gamla kompis hus, jag tänker efter om jag ska knacka eller inte men sedan gör jag det. En lång kille öppnade dörren och jag insåg att det var Alex. Fan. Jag vill ju inte riktigt. Han flinar mot mig och drar in mig i huset.

-Så du kom ändå. Sa han med en kåt blick.
-Mmm, mumlar jag.
-Iallafall, mina föräldrar är inte hemma så vi kan göra det utan att nån märker, säger han och blinkar med ena ögat. Han tar tag i min hand och drar med mig upp till hans sovrum.

Sexnoveller ;)Where stories live. Discover now