Boss-fuck Del 1

2.6K 5 0
                                    

Idag är första dagen på mitt job! Så kul! Tänker jag suckandes. Jag hatar att jobba, men det är väl de man måste. Jag sätter på mig en svart tajt kjol som precis går över rumpan, sedan en ljusblå topp och en svart lång kavaj, formellt och snyggt. Jag sminkar en lätt sminkning.

Sen går jag till jobbet, jag har ingen aning om vad klockan är men jag är väl säkert i tid.

När jag kommer in i byggnaden, så ser jag direkt på inredningen att detta är ett rikt företag. Jag skyndar mig mot chefens kontor och bara hoppas på att det är en kvinnlig chef. Vilket det säkert inte kommer vara, men man kan ju alltid hoppas.

Jag öppnar dörren och blir mött av en ganska ursinnig blick, undrar om det är jag som gjort nåt?

-Hej, jag heter Hugo, säger mannen med en otroligt mörk röst. Jag stänger dörren efter mig och går längre fram i det stora kontorsliknande rummet.
-Hej, jag heter Gabriella och är din nya anställda.
-Så vad tycker du om att komma 1 timme försent till jobbet första jobbdagen? Mumlar han.
-Ursäkta? Frågar jag eftersom jag inte riktigt hörde vad han sa.
-Jo jag sa det att du kom 1 timme försent idag, du skulle vart här halv 8 istället för halv 9.
-Åhh nej, jag är så ledsen vad kan jag göra för att åtgärda detta misstaget? Säger jag med en bedjande blick.
Han bara tittar på mig och flinar.
Han går upp från kontorsstolen och går fram till mig. Stirrar mig rakt in i ögonen och först då inser jag att hans ansikte är jättenära mitt. Då inser jag vad han vill ha.

Hans läppar kraschar långsamt men intensivt in i mina. Vi kysser varandra extremt, och han trycker in tungan i min mun och jag stönar lite lågt. Shiiit vad bra han är på att strula. Och snygg är han också. Vi fortsätter hångla samtidigt som han trycker upp mig mot väggen, drar mina trosor åt sidan och trycker in ett finger utan förvarning, sedan 2, och sen 3, och sen så har han 4 av hans muskulösa och stora fingrar i min fitta.
-Ahh, ah, ah, stönar jag medan hans fingrar fortsätter att åka in och ut ur min nu väldigt våta fitta. Nu börjar han också stimulera klitoris med hans tumme, sååå jävla sköööönt!

Efter kanske 5 minuter så kommer jag rakt på hans mage.
-UHHH, stönar jag när jag kommer, sen inser jag att folk utanför måste ju höra oss.
-Eeee, hör folk oss? Frågar jag medan han långsamt fortsätter dra in och ut fingrarna ur min fitta försiktigt.
-Nej, detta rum är ljudisolerat, så ingen kan höra oss, de är ju bra de för jag ska knulla dig så hårt att du skriker, säger han. Till min förvåning säger jag inte emot, jag kan liksom inte. Han är bara så snygg, och jag tycker det är skönt att ha nån som är dominant över mig.

Han släpper ner mig från väggen och jag tar hans hand och leder honom till soffan i hans kontor, kollar tillbaka på honom och möts av ett flin. Jag börjar sexigt klä av mig framför honom, min topp, min svarta otroligt korta kjol och sedan mina trosor och bh. Nu står jag helt blottad
framför honom han ser nästan ut att dregla.
Sedan blir han otålig och puttar ner mig i soffan och börjar genast knulla mig i min mun. Jag får hans helt otroligt stora kuk i min mun och jag älskar det.

Efter ett tag av kvällningar, så kommer han rakt i min mun och jag sväljer hela satsen, mmhhh.
Han stönar högt och drar ut kuken ur min mun.
-Sååå jävla skön din mun e, Gabriella. Men får jag bara fråga, hur gammal är du?
-Eee, jag är 19 år, själv då?
-34, säger han lite skamset, men jag blir bara ännu mer kåt av att ha en erfaren man att ha sex med.
-Nu får du lova vad du sagt, knulla mig så hårt att jag skriker, säger jag och blinkar flörtigt med ena ögat. Han blir genast tänd igen och hans kuk blir hård. Det verkar som att han gillar långa förspel eftersom han tar fram en hel låda med sexleksaker. Många av dem känner jag inte alls igen. Sedan säger han:
-Sortera ut sexleksakerna som du vill testa och dem du inte vill testa.
Det finns minst 15 dildos, så jag tar några olika, en dildo som delar upp sig så att den kan fylla både fittan och röven, lägger jag på vill testa. En väldigt hård vibrerande dildo lägger jag också på vill testa. Sedan lägger jag också lite andra saker där som: en munkavel, vibrator, monsterstora dildos, och flera andra grejer.
-Det verkar som om du nästan vill testa allt, Gabby, så du är verkligen en hora.
-Kan man väl säga, men vart har du fått tag på så exotiska sexleksaker?
-Från många olika länder, säger han och flinar ännu en gång.

Efter ett tag så känner jag mig klar och lägger mig på soffan igen, jag ber Hugo att ta fram den största dildon som vibrerar han har. Han ler lite ondskefullt, kollar mig i ögonen, och sedan trycker han på knappen och den börjar vibrera jättemycket. Han börjar leka med min fitta långsamt och ömt med dildon medans den vibrerar på klitoris och jag stönar av välbehag. Efter ett tag har han även börjat massera mina bröst.

Sexnoveller ;)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora