Claras perspektiv-
ASSÅ JAG FUCKING HATAR MITT LIV JUST NUUUUU! Jag vet inte vad som hände igår. Det ändå jag minns är att jag drack kanske lite för mycket. Och jag ångrar det, jag vet heller inte om jag har kysst nån eller kanske råkat ligga med nån.Åhhh Claraaaa, det här är inte du! Du är ju den tysta plugghästen, inte en sån person som går på fest. Typiskt dig Clara! Jag gick bara på denna fest för att lära känna några personer ifrån detta området. Inte direkt för att nån fråga men ändå. Jag har precis flyttat hit och börjar skolan imorgon. Jag ser verkligen inte fram emot det. Jag älskar och hatar skolan på samma gång. Jag vet att jag verkligen låter som en "Teachers Pet" nu men många lärare är jättesnälla. Jag har aldrig riktigt haft några vänner, utom på förskolan men det var då.
Efter en timmes power nap så känner jag fortfarande dunkandet av huvudvärk i mitt huvud. Jag går ner till köket och sväljer en alvedon för att lindra smärtan. Hoppas det går över snart. Jag inser då att det är måndag imorgon och hela dagen snart är över. Jag är verkligen inte redo för en ny skola.
Morgon
Jag vaknar upp på morgonen och ser den fina solen som redan har tittat fram, min huvudvärk är självklart borta vilket är bra. Jag går upp ur min mjuka säng och tar på mig en mörkgrå hoodie och några mörkblåa lösa jeans, skönt. Jag sätter mig framför min spegel och börjar på en lätt sminkning. Lite mascara och läppglans får duga. Sen sätter jag upp mitt hår i en lätt knut.Många tycker att det är konstigt att jag sminkar mig för att jag är liksom "the quiet kid" men ingen kollar ju på mig ändå så jag antar att jag bara sminkar mig för mig själv. Och jag ska ju inte säga att jag älskar min kropp och mitt ansikte för det gör jag ju verkligen inte. Jag hatar allt med mig. Min röst, min kropp, min personlighet, om jag ens har nån.
Iallafall äter jag min macka på vägen till bussen.
Jag står och äter min frukost i som känns som en evighet tills bussen kommer. Jag pluggar in mina hörlurar och spelar min favo spellista. Perfekt innan skolan börjar. Få ut alla känslor nu igenom musiken istället för att gråta på lektionen (FETT CHEESY JAG VET)Nu minns jag. En kille. En attraktiv en också. Jag kommer ihåg att jag försökte flörta med honom men att han bara ignorerade mig. FAN vad pinsamt, omg tänkt om han går i min klass. Aja jag kan ju alltid skylla på att jag var full.
Jag går in på lektionen, matte. Det ändå ämnet jag inte gillar. Fan också. Jag sätter mig vi min bänk, och tar fram mina saker.
-Så, nu kan alla gå, utom du Clara.
Alla tar sina saker och går ut. Jag sitter kvar vid min bänk och väntar att min mattelärare ska säga något, men det gör han inte, utan han går fram till min bänk och säger:
-Du var ganska frånvarande på lektionen.
-Förlåt, jag kan göra vad som helst för att inte få mejl hem, säger jag bedjande som den plugghästen jag är.
-Då måste du gå med på en sak, säger han sedan och flinar.
-Vadå? Frågar jag. Han går iväg och hämtar en sak ut lådorna vid hans skrivbord. Något som ser ut som en vibrator, kan de stämma?
-Vad bra, jo att du ska ha denna vibratorn ändå tills jag säger att du ska ta ut den.
-Eeee, va? Frågar jag lite bedjande.
-Ja, NÅGRA PROBLEM, säger han sedan med en arg och sträng blick.
-Vad kommer du göra om jag tar ut den då?
-Jag kommer se till så att du får F i ALLA betyg, plus att jag ser när du tar ut den. Du får bara ta ut den när du ska på toa och om du inte stoppat in den efter 15 minuter igen så kommer jag F:a dig.
-Okej jag gör det, säger jag. Han kollar ner mot min fitta och nickar. Jag drar av min byxor och särar på benen motvilligt. Han stoppar snabbt in den. Jag stänger ihop mina ben, och han går och sätter sig vid sitt skrivbord. Nu vibrerar den inte men sedan tar han fram sin mobil och höjer styrkan till max. Jag kan inte motstå att släppa ut ett lågt stön.En kort sexnovell <3
Kolla gärna in min andra berättelse som är på g, den heter 'friends with benefits'<3 ;)