Alex Del 3

2.4K 2 0
                                    

Alex's perspektiv-
Jag tar tag i hennes hand hårt och drar med mig henne upp till mitt sovrum. Jag puttar ner henne på sängen, och drar av hennes jeans, och tröja. Nu ligger hon där i bara trosor och bh. Sååå sexig. Jag granskar hela hennes kropp medan jag tar av mig mina byxor och min tröja också. Hon kollar på mig och biter sig i läppen. Hon verkar verkligen vilja ha mig nu. Och jag vill ha henne. Jag knäpper upp hennes bh och tar av hennes trosor.

Hon lägger sig på rygg i min säng och jag börjar slicka hennes fitta. Hon stönar, och stönar. Tillslut trycker jag in min tunga och börjar leta runt.
-Ahhh, vad sköööönt! Stönar hon fram lite motvilligt, nästan som om hon inte vill detta, aja säkert en feltolkning av mig.
Jag lutar mig bakåt och stoppar in ett finger, och sedan två och börjar pulla henne.
-Ahhh, Ahhh, Alexxxx.

Stellas perspektiv-

Jag ligger med ryggen mot hans sänggavel, och han trycker in och ut hans nu tre fingrar i min tajta fitta.
-Jag kommer, jag kommer! Skriker jag, nu tänker jag plötligt på Adam. Hans varma kramar, och pussar, så oskyldig.
Han slutar precis när jag ska komma och flinar mot mig.
-Vad fan Alexxx, jag skulle ju precis komma! Säger jag för att spela med.
-Haha det var meningen. Sa han nöjt.
-Nu måste du suga av mig, säger han och flinar stort.
Jag ler motvilligt och vi byter plats så han ligger i sängen och jag ovanpå honom. Jag leker med kanten på hans boxers och han tar tag i mitt huvud och drar upp mig till hans mun och han börjar kyssa mig. Han börjar med tungan och kyssen går över till grovt och intensivt hångel. Fan vad bra han är. Tänk att ha honom som pojkvän, wooow. Vad tänker jag på nu, Stella skärp dig, detta är bara ett engångsligg.

Jag känner hur Alex blir hårdare och hårdare och jag drar hastigt av hans boxers och börjar runka hans stora kuk. Shiiiit! Att denna kuk ska få plats i min fitta. Den är minst 18cm lång och 4-5cm bred. Han stönar, och säger mitt namn om och om igen.
-Stella, Stella, får han fram mellan stönen.

Jag lutar mig ner och trycker hans kuk i min mun motvilligt. Varför gör jag ens det här. Den är nästan för stor, men jag får in den. Alex tar tag i mitt hår och huvud och trycker ner mig ännu mer. Jag börjar gå upp och ner, upp och ner med min mun på hans kuk.
-Jag kommer, Stella, jag kommer snart!
När jag känner att han precis ska komma, slutar jag och Alex ger mig en besviken och ganska arg blick.
-Vad fan gjorde du så för?!
-Där fick du för förut. Plus att jag vill att du ska komma i mig bby. Jag fattar inte vad jag säger men sen sker allting fort.

Alex's perspektiv-

-Okej, om du vill spela det spelet är vi två, säger jag och flinar stort. Inte förens nu fattar jag att jag får ha den snyggaste tjejen i klassen i min säng. Och att hon gick med på det! Faaan vilken tjej asså. Nu inser jag bara att jag har granskat Stella i 2 minuter nu medans hon bara legat på mig. Hon med.
-Baby, får jag? Säger hon medans hon kollar på min hyfsat stora kuk.
-Ja, klart du får! Säger jag, nöjd för att hon vill vara dominant över mig. Hon sätter sig långsamt på min kuk och hon är såååå jääävla tajt.

Stellas perspektiv-

Han fyller upp hela mig och det känns som att jag ska spräckas. Så tajt är jag, eller så är det han som har väldigt stor kuk. Jag hoppar aggressivt upp och ner på hans kuk som åker in och ut ur mig gång på gång, han håller på min axlar och trycker mig upp och ner.
-AHHHHH, ahhh, skriker jag. Tur att ingen är hemma. Jag fortsätter att hoppa upp och ner på honom.
-Ah, ah, Stella! Jag kommer! Skriker Alex.
Sedan känner jag hur hans varma sperma sprutar in i mig med en otroligt hård stråle. Jag rullar bort från honom och vi tar en paus.

Sexnoveller ;)Where stories live. Discover now