°♡°

13 3 0
                                    


bir gece yarısı telefonunun titreyiş sesiyle uyandı. önce sesin başka yerden geldiğini düşündü. sesi iyice algılayabildikten sonra kafasını yastığından kaldırdı ve yerde titreyen telefonunu gördü. yabancı bir numara arıyordu. önce açıp açmamak arasında biraz kaldı ama merakından açmaya karar verdi. yatağının yanı başında duran telefonunu eline aldı ve telefonu açtı.

"alo?"

ilk 10 saniye ses çıkmadı. bir süre sonra hıçkırıklı ağlama sesleri gelmeye başladı.

"iyimisin?

hâlâ cevap gelmiyordu. ağlama sesleri giderek artmaya başlamıştı.

"hey, iyimisin? neden ağlıyorsun?"

ağlamaya devam ederken burnunu çekti ve sonunda cevap verdi telefonun başındaki kız.

"y-yardımına ihtiyacım v-var, sumire."

cümlesini bitirdikten sonra ağlama sesleri tekrardan yükselmeye başlamıştı.

"tabii ki yardım ederim, bu arada ismimi nasıl biliyorsun?"

cevap gelmedi. ağlama sesleri iyice yükselmişti. birkaç dakika sonra hiç beklenmedik bie çığlık duyulmuştu telefondan.

"hey! iyimisin? birisi sana zarar mı veriyor? cevap verir misin?"

çığlık sesleri hiç kesilmeden peş peşe gelmeye devam ediyordu. neredeyse 1 buçuk dakika sonra şiddetli bir tokat sesi duyuldu.

"birisi sana zarar veriyor, hemen polisi aramalısın!"

ilk 10 saniye ses gelmedi.

"hey, orada mısın?"

yüksek bir çığlık sesi ve hat kapanma sesi duyuldu ardından.

i need youHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin