3

7 3 0
                                    

Г. Т. Н. Джесика

Защо Джимин отговори вместо мен?

Джимин:Не е свободна Юнги, защото ще излиза с мен. Нали така сладурче?

Аз:Сигурен ли си, че ще излизам с теб ?

Джимин:Обеден съм.

Добре, увереността му, ми харесваше и то много..... Но как ще откажа на Юнги? Не издържам.... Не знам какво да правя...... Сетих се.

Аз:Всъщност.... Да Юнги, утре вечер съм заета но... Не ѝ тази. Може да се по разходим ако поискаш?

Джимин:Защо не, ще изпратим Юнги до тях и после аз, ще те прибера. Съгласни ли сте?

Аз:Нам Джун?

Нам Джун:Какво Джеси?

Какво по дяволите му е направила тази, че даже не ни слуша?

Аз:Значи ми позволяваш да изляза с тях тази вечер, така ли!?!

Нам Джун:Разбира се, върви няма проблеми.

Какво му става? Това не е брат ми, който познавам.

Аз:Добре, благодаря ти. Да знаеш, че ще пренощуване в Джимин.

Нам Джун:Добре миличка.

Каза гледайки Християна. Не, убедена съм, че му е направила някаква магия.

Джимин ме погледна с мазна усмивка.

Вечерята продължи още двайсет минути.

Нам Джун:Благодаря ви, че бяхте с нас тази вечер. Надявам се да се съберем отново.

Каза поглеждайки към Юнги а той хвърли изпепеляващ поглед на брат ми. Има нещо между тях но все още не знам какво е.

Аз и момчетата станахме.

Нам Джун:И внимавайте, ти си вземи якето студено е. И без глупости, разбрахме се нали?

Добре, поне му пука малко.  Взех си якето и излязох с момчетата. Решихме, че ще бъдем с колата на Джимин.

Г. Т. Н. Хриси.

Аз:Нам Джун..... Какво беше това с Бракът? Сериозен ли си?

Нам Джун:Да Хриси.... Знам, не трябваше да го правя преди да говоря с теб но вече го реших.  Знаеш ли, остави това на страна. Ще събера приборите, ще ги измия и ще се качим горе. Там ще говорим. Съгласна ли си?

Аз:Добре.

Г. Т. Н. Нам Джун

Когато ми отвръща ше на милувки те и на всичко това което правех.... За първи път се почувствах обичан.... Ценен.... Въпреки, че знам защо го направи... Заради Юнги. Но съм сигурен, че някой ден тя ще ме заобича...

The journalistWhere stories live. Discover now