Г. Т. Н. НамджунОффффффф..... Въздържах тежко. Искам сестра си. Искам да съм до Християна... Отидох в кухнята в кухнята извадих едно шише с уиски Джак Даниелс и го отворих. Напълниха си чашата до горе, изпих я на екс. Изпих още една чаша и се качих горе. Отворих вратата и видях, че тя си е легнала. Съблякоха си дрехите и останах по боксерки. Хвърлих се на леглото. Тя се размърда и се обърна към мен. Лицата ни бяха на сантиметри.
Аз:Събудих ли те миличка?
Хриси:Защо по дяволите си пил? Винил отвратително. Ставай и се изкъпи.
Аз:Мммм... Не искам.... Спи ми се.
Хриси:Как ще станеш утре а? Защо по дяволите си пил един часът е.
Аз:.... Ми пиеше ми се.
Хриси:Боже какъв човек. Ти.... Да не би да си гол?
Аз:Не миличка.... Но ако искаш може да се съблека.
Каза с мазна усмивка.
Хриси:Ц.... Намджун спри. Хайде лягайте си.
Каза обръщайки се с гръб към мен.
Аз се доближи до нея и я прегърнах притискайки я към мен.Аз:Няма да ми избягаш толкова лесно скъпа.
Хриси:Намджун какво правиш? На-
Прекъснах я.
Аз:Шшшшш... Лека нощ миличка.
Г. Т. Н. ТаеБях на срещата, тъкмо се решихме че ще сключим сделката и телефонът ми звънна.
Аз:Е момчета разбрахме се. Аз трябва да тръгвам.
Станах от покер масата и излязох.
Взех телефонът и звъннах на ноюерът който ми бе звъннал.Аз:Ало....
Кук:Тае... Той знае за теб и Джо.
Аз:Как? Кой му е казал?
Кук:Пазете се.
Каза затваряйки. Боже ще се по бъркам. Паркирана джипитата пред мен . Качих се и потеглих. Карах колкото се може по бързо. Стигнах пред нас. Слязох от колата и с бързи крачки се качих горе. Влязох в стаята ми. Джо стоеше на бюрото , рисуваше.
Аз:Джо веднага ставай. Трябва да се махнем от тук.
Джо:Какво? Защо Тае? Да не ни нападат?
Аз:Не, просто трябва да се изместим.
Джо:..... Намджун нали.... Знаеш, че няма да ме остави в ръцете ти.
Аз:А ти знаеш, че си моя. Сега тръгвай.
Казах хвачайки ръката ѝ. Тя не се дърпаше. Качих ме се в джипитата и потеглих ме. След около час, час и нещо бяхме стигнали пред вилата в гористата местност.
Аз:Хайде Джо слизай. Аз идвам след малко.
Казах тръгвайки към задният двор но тя ми хвана ръката.
Джо:Къде отиваш Тае?
Аз:Не се притеснявай, тук съм. Отивам да нацепя малко дърва. В къщата има всичко необходимо, трябват ни само дърва за камината. Казах да купят продукти и някои други неща. Нали искаше мочита, не можах да ти купя но тук има. Все още няма телевизор но има Интернет. Може да гледаш нещо.
Джо:Може и да не режеш дърва. Нали сме си двамата, ще се стоплим.
Аз:Не ме ядосвай, ще се рязболееш.
Джо:Защо винаги си такъв мамка му?
Аз:Какво каза? Нали се разбрахме да държиш езиче то си зад зъбките. Влизай веднага.
Боже как ме ядосва. Отидох в задният двор и започнах да цепят дървата. Стана ми прекалено топло и съблякох якето и ризата си. След около половин час бях готов. Взех малко дърва в ръцете си и влязох. Джо ми помогна да оставим дървата.
Джо:Тае имаш прашинки от дърветата. Полепнали са по теб. Ела тук.
Каза започвайки да премахва прашинки те от търсят ми. Гледаше ме право в очите. Хванах я за ръцете.
Аз:Не си го проси. Не искаш да те наказвам.
Тя ми се усмихна.
Джо:Сигурен ли си?
Аз:Не ми е до глупостите ти.
Джо:А, така значи, когато ти го искаш не са глупости така ли? Знаеш ли, върви на майката си.