Lue lopputeksti!
Herään aamulla. Näen Niallerin nukkuvan vielä vieressäni. En viitsisi herättää poikaa, joten nousen sängystä ja puen päälleni mustat farkut ja topin joka on harmaa. Kävelen portaita alas, ja menen tekemään ruokaa. Kun olin keittänyt neljä kananmunaa ja 10 pekonia, laitan ne pöytään. Otan lautaselleni kaksi pekonia ja yhden kananmunan. Säästän loput Niallille koska tiedän minkälainen ahmatti hän on.
"Ruokaa...." muminaa kuuluu portaista.
Näen Niallin laahustavan portaita alas.
"Huomenta unikeko! Maistuuko kananmuna ja pekoni?" kysyn pirteänä Niallilta.
"Jooooo!!!!!" Niall huutaa yhtäkkiä aivan pirteänä ja juoksee minua vastapäätä olevalle tuolille istumaan.
Hän laittaa lautaselleen loput 3 kananmunaa ja 8 pekonia. Sitten hän alkaa syömään.
"Älä hotki tai tukehdut." nauran Niallille kun hän vetää kuudetta pekonia suuhunsa.
Käyn laittamassa astiani tiskikoneeseen ja menen pesemään hampaani. Niall tulee pesemään hampaansa myös. Menen huoneeni sängylle istumaan. Niall tulee viereeni.
"Lu, tänään tulee ne mun kaverit takaisin Irlantiin. Sä sit saat tutustuu niihin." Niall sanoo hymyillen.
"Okei." hymyilen Niallille.
Kuulen ovikellon soivan.
"Sieltä ne varmaan tuleekin jo." Niall nauraa.
Kävelen Niallin perässä portaita alas ja seison Niallin vieressä kun hän avaa oven. Ensimmäisenä ovesta tulee sisään ruskeatukkainen poika jolla on ruskeat silmät.
"Moi Niall!" nuori mies huutaa ja ryntää halaamaan Niallia.
"No moi Liam." Niall naurahtaa ja halaa Liamiksi paljastunutta poikaa takaisin.
Seuraavaksi sisään astuu mustatukkainen, myöskin ruskeat silmät omistava poika.
"Moi Zayn!" Niall huudahtaa iloisena.
"Moi Ni!" Zayniksi paljastautunut poika hymyilee.
Sitten sisään astuu toinen ruskeatukkainen nuori mies, joka kuitenkin näyttää pari vuotta vanhemmalta kuin muut pojat. Hänellä on siniharmaat silmät.
"Hei Louis!" Niall huutaa miehelle.
"Moi Niall." Louisiksi paljastunut poika sanoo.
Sitten sisään astuu sinisilmäinen, kiharatukkainen poika. Hän on hyvännäköinen ja nuori.
"Moi Harryy!" Niall ryntää halaamaan kiharatukkaista poikaa.
"Hei Ni!" Harryksi paljastunut poika sanoo.
Hän on erittäin söpö, ajattelen.
Menemme kaikki olohuoneen sohville istumaan.
"Ainiin, oonpas mä tyhmä. Mä unohdin esitellä sut." Niall sanoo minulle.
"Pojat, tässä on siskoni Lucy. " Niall esittelee minut pojille.
"Joo, sä oot puhunu siitä." Liam hymyilee.
"Kauanks se on meillä?" Zayn kysyy.
"Yhden vuoden." Niall vastaa hymyillen.
"Tota mua vähän väsyttää, voinko mennä ylös Ni?" sopertelen Niallille.
"Joo tietty." Niall sanoo minulle.
Lähden kävelemään ylös. Riisun vaatteeni pyykkikoriin ja menen suihkuun. Kun tulen suihkusta, kiedon pyyhkeen ympärilleni ja pesen hampaani. Sitten menen huoneeseeni ja menen peiton alle.
Kuulen kuinka joku koputtaa oveen.
"Sisään." sanon.
"Sori jos häiritsen, mut kun sä lähit ylös nii ei kai sua haittaa et mä, Zayn, Harry ja Louis ollaan täällä?" Liam ilmestyy oven takaa ja kysyy minulta.
"Joo ei, en vaa oo tottunu asuu 5 pojan kaa ainoona tyttönä." naurahdan.
"Joo ymmärrän sua." Liam hymyilee.
"Hyvä." hymyilen Liamille.
"No öitä Lucy." Liam sanoo minulle.
"Öitä Liam." sanon Liamille. Olen varma että meistä tulee hyvät ystävät.
Kun nukahdan, mietin minkälainen tuo Harry voisi olla. Tuo kiharapäinen enkeli.
Moi kaikki ihanat lukijat! Oon itseasiassa tosi ylpee itestäni et sain tän luvun vihdoin tehtyä, vaikka siitä tuli sittenkin ERITTÄIN lyhyt, pahoittelen sitä. Mutta kaikille tiedoksi, tiedän että Zayn on lähtenyt 1D:stä mutta kirjoitan silti hänet mukaan näihin tarinoihin koska One Direction ei ole One Direction ilman Zayniä. <3 Mulla on ollu tosi paljon kiireitä varsinkin koska harrastan joukkuevoimistelua ja meillä on ollut kisat tänään ja eilen, siksi ei ole ehtinyt kirjoitella. Mulla on myös inspi ihan lopussa, toivottavasti jaksan ja ehdin kirjoitella seuraavan luvun pian! Omistan seuraavan luvun sille, kenellä on paras kommentti. Ootte ihanii <3
XOX, Allu <3
YOU ARE READING
Our love will last - Harry Styles Fanfiction In Finnish
FanfictionTämä fanficci kertoo tytöstä nimeltä Lucy Horan, jolla on liian rankkaa asua kotona äitinsä kanssa kahdestaan, varsinkin kun hänen siskonsa Ellie kuoli. Lucy muuttaa asumaan hänen veljensä, Niall Horanin kanssa hänen taloonsa 4 muun pojan kanssa 1 v...