Herään sairaalassa. Huomaan että on jo iltapäivä. Näen Niallin istuvan vieressäni.
"Lucy!" Niall huudahtaa itkuisella äänellä. Hänestä näkee että hän on itkenyt koska pojan silmät ovat ihan punaiset.
"Niall? Mitä mä teen täällä?" kysyn Niallilta.
"Etkö muista? Sä kaaduit pääedellä rappusia alas ja pyörryit. Olin ihan varma et... Et mä menettäisin sut." Niall sanoo pidätellen itkua.
"Voi Niall..." halaan poikaa.
"Missä muut on?" kysyn Niallilta.
"Ne lähti jo kotiin, neki kaikki itki, varsinki Harry." Niall sanoo.
"Aa okei..." sanon Niallille.
"Millon mä pääsen täältä pois?" kysyn Niallilta.
"No lääkärit sanoo pari tuntii aikasemmin et jos sä heräät, ni sä pääset jo tänään pois." Niall hymyilee.
"Luojan kiitos." naurahdan.
"No hei mä meen kertoo hoitajille et sä oot heränny, vaiha sä vaikka sillä aikaa normivaatteet." Niall hymyilee.
"Juu mee vaa." naurahdan.
Katson kun Niall nousee ylös tuolista ja lähtee ovesta ulos. Menen peilin eteen ja katson itseäni. Näen otsassani ison sideharson joka on laitettu otsaani haavateipillä. Näen myös muualla naamassani naarmuja ja haavoja.
Huokaisen, ja menen vaihtamaan vaatteeni. Sitten menen istumaan sairaalasänkyni päälle. Mietin kun Niall sanoi että kaikki itki mutta varsinkin Harry? Tunteeni vain kasvaa Harrya kohtaan. Ajatukseni katkeavat kun Niall ryntää ovesta sisään.
"Lucy voidaan lähtee nyt. Lääkärit anto luvan!" Niall huudahtaa.
"Okei." hymyilen Niallille.'
Sitten kävelen Niallin perässä huoneeni ovesta ulos.
*
Illalla saavumme poikien asunnolle.
"Perillä ollaan!" Niall hymyilee.
Naurahdan hieman ja astun ovesta sisään.
"Lucy!" näen poikien huutavan olohuoneessa samaan aikaan.
"Moi vaan." naurahdan pojille.
Sitten kaikki ryntää halaamaan minua.
"Hei ottakaa iha iisisti." nauran pojille.
Pojat naurahtaa hieman ja peräntyy nolona.
"Ei se mitään." hymyilen pojille.
"Mä kaipasin sua niin paljon!" Liam huudahtaa.
"Niin meki!" Louis ja Zayn huudahtaa.
"Mäki." Harry sanoo ujona, jonka jälkeen punastun.
"Hei ollaan jo sen verran hyvii ystävii kaikki, ni voidaanks me pelata totuutta ja tehtävää?" Niall kysyy.
"Joo!" Louis huudahtaa.
"Okei." hymyilen.
Menemme kaikki istumaan rinkiin.
"Saanks mä pyörittää?!" Harry huudahtaa innoissaan.
"Siitä vaan. " Niall naurahtaa.
Harry pyörittää pulloa ja se osoittaa Niallia.
"Totuus vai tehtävä?" Harry kysyy.
"Totuus." Niall vastaa.
"Söitkö sä sen pizzan minkä mä paistoin eilen?" Harry kysyy hetken miettimisen jälkeen.
"Kyllä, anteeksi äiti." Niall kiusaa Harrya.
Harry murahtaa hieman. Sitten Niall pyörittää pulloa. Se osoittaa minua.
"Totuus vai tehtävä?" Niall kysyy.
"Otan mäki ton totuuden." vastaan Niallille.
Niall supisee jotain Zaynin ja Louisin kanssa.
"Tykkäätkö sä Harrystä?" Niall kysyy ihan pokkana.
"No... Juu." punastun ERITTÄIN paljon. Näen myös Harryn punastuvan.
"Mä taidankin tästä lähteä yläkertaan nukkumaan." sanon pojille punaisena kuin tomaatti.
Kävelen huoneeseeni nolona, laitan oven kiinni ja menen sängylle istumaan. Mitä olenkaan mennyt sanomaan?! Harry varmaan vihaa ja välttelee minua koko elämänsä ajan.
Yhtäkkiä kuulen koputusta ovelta. Nousen ylös, ja menen avaamaan oven. Oven takana seisoo Harry.
"Har..." ehdin sanoa ennen kuin Harry kietoo minut häneen kiinni ja suutelee minua intohimoisesti, ja en voi olla vastaamatta suudelmaan.
"Mä olen korviani myöten rakastunut sinuun." Harry sanoo suudelmamme välissä, ja sitten jatkaa.
Moikka kaikki ihanat lukijat! Tästä tuli sitten tämmöinen erittäin lyhyt luku, yritän kirjoittaa pitempiä jatkossa :) Mutta pahoittelen ettei ole tullut lukua pitkään aikaan, on ollut hieman kiireitä tän mun harrastuksen kaa. :/ Mut kiitti tosi paljon 400:sta lukukerrasta kaikkiin tän tarinan lukuihin! Ootte uskomattomii <3 Mut kommentoikaa ja äänestäkää jos tykkäsitte tästä. ;)
HUOM:
ALOTAN UUDEN FANFICIN TÄN LISÄKS!
Saatte valita mikä se näist on:
Zayn fanfic,
Liam fanfic,
Louis fanfic vai
Niall fanfic.
Kommatkaa minkä haluutte!
Xx, ALLU <3
YOU ARE READING
Our love will last - Harry Styles Fanfiction In Finnish
FanfictionTämä fanficci kertoo tytöstä nimeltä Lucy Horan, jolla on liian rankkaa asua kotona äitinsä kanssa kahdestaan, varsinkin kun hänen siskonsa Ellie kuoli. Lucy muuttaa asumaan hänen veljensä, Niall Horanin kanssa hänen taloonsa 4 muun pojan kanssa 1 v...