Luku 5: Hänen nimensä on Harry Styles.

315 18 7
                                    

Herään Niallin huutoon alakerrasta.

"Zaynillä on tyttöystävä!" Niallin ääni kuuluu kovaa alakerrasta.

"Ei oo!" kuulen Zaynin huutavan.

Nousen ylös ja huokaisen. Tälläistä se varmaan tulisi olemaan joka ikinen aamu. Puen päälleni valkoiset pillifarkut ja hieman lyhyemmän topin. Lähden kävelemään portaita alas. Näen Niallin ja Zaynin kinastelevan olohuoneen matolla, Liamin syömässä muroja pöydässä, Louisin räpläämässä kännykkäänsä sohvalla ja Harryn ottamassa jotain jääkaapista. Voi luoja kuinka söpö hän on vaikka hän on juuri herännyt. Menen hakemaan jääkaapista mikropuuron kun Harry on istunut jogurttinsa kanssa pöytään. Lämmitän puuroni ja menen syömään sitä Liamin viereen, Harrya vastapäätä. Kun olen syönyt, laitan astiani tiskikoneeseen ja menen istumaan sohvalle Louisin viereen.

"Niall, oli ihanaa herätä sun kaunisääniseen huutoon." naurahdan Niallille.

"Sori Lu." Niall nauraa.

"No Zayn, kerroppa jotain siitä sun "tyttöystävästäs"." kiusaan Zaynia.

"Ei se oo mun tyttöystävä! Se on vaan yks tyttö jonka tapasin eilen. Sen nimi on Perrie. " Zayn sanoo.

"Kiva!" hymyilen leveää hymyä Zaynille.

Minua harmittaa kun en ole puhunut vielä kertaakaan Harrylle. En vain tiedä mitä sanoisi. Lähden yläkertaan pesemään hampaat. Sen jälkeen menen huoneeseeni, ja alan räpläämään puhelintani. Menen Instagramiin, ja tykkäilen parista kuvasta. Sitten soitan Vanessalle. (jos ette tiiä kuka se on nii lukekaa eka luku.)

"Moi Vanessa!" sanon puhelimeen.

"No moi Lucy! Mites siel veljes luona menee?" kuulen Vanessan äänen puhelimesta.

"Ihan hyvin..." sanon kuulostaen hieman oudolta.

"No.. Kerroppa kaikki." Vanessa sanoo.

"No siis mun veljel on nyt mun lisäks neljä muuta kämppäkaverii... Ja ne on poikii." sanon Vanessalle.

"Noohh... onks jotai ihastusta tai jotain?" Vanessa kysyy.

"Nooo ei nyt sillein mut yks niist on toosi söötti." sanon puhelimeen ujona.

"Mikäs sen nimi on?" Vanessa kysyy.

"Sen nimi on Harry Styles. En oo viel päässy puhuu sen kaa mut toivottavasti pian." sanon Vanessalle.

"No, onnee vaan! Mun pitää mennä mut moikka! Soita taas pian." Vanessa sanoo.

"Joo, moikka!" sanon Vanessalle.

Lopetan puhelun. Kuulen koputusta huoneeni ovelta.

"Sisään!" huudan.

Sitten sisään astuu hän. Harry Styles.

"Moi, oon Harry Styles. Oon siis yks Niallin kämppäkavereista. Ajattelin vaan tulla moikkaa kun ei olla viel puhuttu keskenään. Sä oot varmaan se Lucy, Niallin sisko?" Harry sanoo.

"Joo." oli ainoa mitä sain suustani sanottua.

Harry naurahtaa hieman. Toivon hartaasti ettei Harry kuullut minun ja Vanessan äskeistä puhelua.

"No kerroppa sun tarinas. Miten sä päädyit tänne asumaan?"' Harry kysyy.

"Siis asuin ensin kotona mun äitin kaa KAHESTAAN koska mun sisko Ellie kuoli. Sit tavallaan masennuin ja äiti halus et lähtisin Niallin luo. Ei sen ihmeellisempää." kerron Harrylle.

"Aa. Oon pahoillani siit sun siskon jutusta." Harry sanoo näyttäen olevan oikeasti pahoillaan.

"Kiitti. No entäs sinä ja sun perhe?" kysyn Harrylta.

"No siis mun perhe asuu Holmes Chapelissa. Mulla on äiti, Anne ja yks sisko, Gemma." Harry kertoo.

"Kiva." hymyilen Harrylle.


Hän hymyilee minulle takaisin. Hänellä on söpöin hymy jonka olen koskaan nähnyt. Näen hänen lähtevän. Vilkutan hänelle. Hän vilkuttaa minulle takaisin ovelta ja sitten kävelee pois.


Olen ihan pihkassa häneen. Harry Stylesiin.




Sori ku täst luvust tuli tosi lyhyt. Alotin tän eilen ja sain tän valmiiks tänä aamuna. :) Tää luku on siis omistettu @Nomisir :ille koska ihana kommentti (niinkuin aina) <3 Saatan omistaa seuraavan luvun taas parhaimmalle kommentille ;) Mut ihanaa ku luette, ootte rakkaita <3



Xx, Allu <3


Our love will last - Harry Styles Fanfiction In FinnishWhere stories live. Discover now