"Isk aduh" ringis Afkar Bukhari sambil memegang pelipis kepala.Pening kepala dia sebaik sahaja terjaga.Dia merasa sejuk pada badan terus melihat tubuhnya.Fully naked.Matanya laju pandang ke tempat tidur sebelah.Ada seorang perempuan sedang tidur berbogel di sebelahnya ditutupi selimut.
"Shit! " carut Afkar Bukhari sebelum bangun dan mengutip pakaiannya di lantai.Apa dia sudah buat!
Tok tok
Jantungnya berdebar mendengar ketukan pintu bilik hotelnya.Ye,ini bilik tidurnya tapi bagaimana perempuan itu boleh berada di sini.Matanya menangkap satu dress bunga di kaki katil.Wanita yang sama berada di pantai tadi.
TOK TOK
Ketukan yang lebih keras menyentak lamunannya.Cepat-cepat dia sarung pakaiannya dan bergerak ke pintu.
Klak
"Weh.. " matilah dia.
"Tepi!" Lutfi Ashraf menolak kasar tubuh kawannya.Dia tidak percaya apa yang dia dengar tadi sebab itu dia ke bilik kawan baiknya.Mahu terbuntang matanya melihat keadaan bilik itu sebelum menangkap satu susuk tubuh perempuan di katil.
"WHAT THE FUCK IS THIS AFKAR?! " tempiknya.Kamila Humaira yang lena tidur terus terjaga.Mahu terjerit melihat tubuhnya tiada seurat benang kecuali selimut tebal.Dia dekat mana?!
"L-look bro, this is misunderstanding.I-"
"ARE YOU CRAZY?! Apa kau dah buat ni Afkar? Lagi berapa minggu nak berlangsung majlis.Aku tak sangka kau-" dia lantas berhenti bercakap.Dia tidak mahu menyambung.
"No, this is all trap!I DON'T KNOW HER!" bantah Afkar Bukhari.
"BULLSHIT! STAF HOTEL NI NAMPAK KAU BAWAK DIA MASUK DALAM BILIK NI.KAU JANGAN NAK PERBODOHKAN AKU AFKAR! I HATE IT" ancam Lutfi Ashraf.
"Hiks" suara tangisan Kamila Humaira memberhentikan perbalahan mulut antara mereka.Lutfi Ashraf lantas mendengus sebelum meraup wajahnya.Tertekan!
Daaria Dalila yang dari tadi berdiam diri terus menyelit masuk mendekati wanita itu.
"Hei.. Are you okay? Jangan takut" pujuknya.
"Saya nak b-balik hiks" rayu Kamila Humaira sambil mengengsot turun katil.Tangannya memegang bawah perutnya.Sakit!
"Isk" erangnya sakit.Daaria Dalila lantas membantunya bangun dan bersiap.Matanya memberi isyarat pada dua lelaki tersebut untuk keluar dan tinggalkan mereka berdua.
"We're not done yet" tegas Lutfi Ashraf sebelum keluar dari bilik tersebut.
---------------------------------------------------
"Aku nak kau kahwin dengan dia"
"W-what? NO! habistu macam mana dengan Mari-".
"Jangan kau kaitkan adik aku dalam masalah kau.Kau yang buat hal,so be responsible" potong Lutfi Ashraf.
"But I-"
"Jangan jadi lelaki dayus Afkar, aku tahu kau bukan macam tu.So bertanggungjawab sikit.Don't be a coward".
"Habistu macam mana dengan majlis tunang aku dengan Marina kalau aku kahwin dengan dia".
"Cancel it".
"No fucking way-"
"Or else aku bagitau Marina apa jadi malam ni.Sama ada kau kahwin dengan dia and aku tutup mulut aku atau aku bagitahu perkara sebenar" putus Lutfi Ashraf.Dia terpaksa berkeras memandangkan bukan lelaki itu sahaja mangsa, tapi wanita yang bernama Kamila Humaira juga.
YOU ARE READING
The Chosen WIFE (Completed)
RomanceKarya Ketiga Start : 27/4/2022 End : 21/5/2022 I love you- Kamila Humaira But I hate you- Afkar Bukhari Kau perangkap aku kan!! - Afkar Bukhari No, ini semua fitnah.I tak tergamak buat semua ni!! - Kamila Humaira Sakit hiks - Kamila Humaira DIAM...