{βαβ 23}

9.7K 234 12
                                    


Klak

Kamila Humaira berpaling ke pintu bilik tidur.Afkar Bukhari masuk, berjalan terhuyung-hayang.

"Awak... Kenapa ni? " dia bangun mendekati suaminya.Afkar Bukhari mencelikkan matanya luas sedikit.

"Ish, tepilah! " dia menolak kasar tubuh isterinya ke tepi.Semak je!

Seketika tubuh suaminya hilang imbangan, Kamila Humaira cekap menahan tubuh suaminya dari terjatuh.

"A-awak mabuk ke hah? " tanyanya risau.Tidak pernah dia melihat Afkar Bukhari begini.

"Kau jangan nak sibuk lah! Mind your own business" Afkar Bukhari cuba menolak tubuh isterinya jauh tapi Kamila Humaira berkeras mahu memapahnya.

"Awak tunggu sini kejap" Kamila Humaira berlalu ke bilik air setelah membaringkan suaminya di atas katil.Dia kembali dengan satu bekas air berserta tuala kecil.
Perlahan-lahan dia tanggalkan stokin suaminya.Dia duduk bersimpuh di atas katil.

"Kenapa awak macam ni? Saya tak pernah-pernah tengok awak minum benda kotor macam tu" soal Kamila Humaira risau sambil membuka butang baju kemeja Afkar Bukhari.

Afkar Bukhari tersenyum sinis.Walaupun dia mabuk, dia masih sedar.

"Benda kotor? Mana ada kotor... Tak sekotor macam kau" kata-kata suaminya umpama satu peluru yang menembak pecah pasu.

Dia tersenyum tawar.Tidak mengapa... Suaminya mabuk jadi mungkin dia tidak sedar apa yang diperkatakan.

Tekun Kamila Humaira mengelap tubuh dan wajah merah suaminya.Tiba-tiba suaminya tarik dia sehingga tubuhnya jatuh menindih tubuh Afkar Bukhari.

"Hmm aku nak kau" rengeknya.

Kamila Humaira menggeleng tidak mahu.Dia tidak rela jika suaminya setubuhinya dalam keadaan begini.

Afkar Bukhari mendecit sebelum bangun menindih tubuh isterinya kasar.Bekas yang berisi air ditepis jatuh ke lantai.

"Awak j-janganlah" rayu Kamila Humaira lembut.

Bagi Afkar Bukhari, satu larangan merupakan satu perintah.

"Kenapa? Malu? Kenapa nak malu? Aku tak expect perempuan jalang macam kau ni tahu erti malu" tangannya lincah menanggalkan tali pinggang dengan kaki menindih kuat paha isterinya.

"Jangan buat saya macam ni... Saya tak rela" ujar Kamila Humaira sebak.

"Kau tu isteri atas kertas sahaja, tapi kau tetap kena layan nafsu aku tak kira dekat mana and bila aku nak" ucap Afkar Bukhari sebelum menyembamkan wajah tampannya ke leher jinjang isterinya.

#🔞🔞#

"Saya ta-k nak! " bentak Kamila Humaira cuba melepaskan diri.Sakit pahanya ditekan kuat oleh kepala lutut kekar suaminya.

"Shhh just enjoy it, aku takde mood nak sakitkan kau malam ni" pujuknya lembut sambil membelai kulit belakang Kamila Humaira.

Dia menanggalkan klip baju dalam isterinya sebelum menyingkap sekali gus.Dia membenamkan kepalanya ke lurah dada Kamila Humaira.

Kamila Humaira menggigit bibirnya, menahan diri dari mengeluarkan sebarang bunyi.Jujur sentuhan suaminya kadang-kadang membuainya.

Ini kali pertama Afkar Bukhari menyentuh dia tanpa sebarang kasaran.

Tangan Afkar Bukhari beralih ke sisi seluar Kamila Humaira lalu melurutkannya.Dia menunduk mencium paha putih isterinya.

Tidak dinafikan isterinya sememang seorang jelitawan.Taoi sayang, perempuan murahan.

The Chosen WIFE (Completed) Where stories live. Discover now