Yorum atanların ellerinden öperim 😚"Grubumuzun adı ne olacak peki?" Taehyung'un sorusuyla ben dahil hepimiz ona dönmüştük. Şu ana kadar birbirimizi tanımaya çalıştığımız için bunu düşünmemiştik bile. "Ah birde o mesele var değil mi?"
Namjoon hyung masanın üstündeki dosyalarsan birini eline alıp iç çekmişti. "Pekala fikirlerinizi alalım."Aralarında en neşeli olduğuna kanaat getirdiğim Hoseok hyung söze girmişti. "Bence anlamlı bir şey olmalı. Yani bir şeyi ifade etmeli, basit bir ad olmamalı." Hepimiz onu onaylamıştık çünkü bu en mantıklısıydı. "Ayrıca fandom adına da ihtiyacımız var." demişti Yoongi hyung. Bunlar çok karışık meselelerdi ve ben fikir sahibi değildim o yüzden sessiz kalmaya karar verdim. En büyüğümüz olan Jin hyung lafa girmişti bu sırada. "Benim aklımda bir fikir var. Bir hafta sonra hepimiz idol olarak çıkış yapacağız ve doğal olarak insanlar her şeyimize karışabileceğini sanacak. O yüzden Bangtan Sonyeondan olabilir."
"Kurşun geçirmez izciler, hmm. Olabilir fakat biraz uzun değil mi?" dedi Namjoon hyung. Aklıma gelen fikirle ben girdim bu sefer araya. "O zaman kısaltabiliriz. Baştan, ortadan ve sondan harf alırsak eğer... B,t ve s. BTS?" Diğerleri başını olumlu anlamda sallamıştı bunun üzerine. "Aşırı havalı oldu." demişti Taehyung. Onun sözleriyle gülmüştüm. Şimdi ise sıra fandom adındaydı ve bu mesele daha karışıktı. Namjoon hyung bu sefer fikir almak için Jungkook'a dönmüştü. Açıkçası çok konuşmuyordu, utangaçlığını hala yenememişti. "Famdom adı hakkında ne düşünüyorsun Jungkook." demişti gülümseyerek. Jungkook ise oturduğu yerde biraz kıpırdanmıştı, gerginliğini buradan bile anlabiliyordum. Boğazını temizleyip sözlerine başlamıştı. "Bence Army olabilir."
Yoongi hyung "Neden army olmalı?" demişti sorgulayarak. Jungkook ensesini kaşırken nedenini söylemişti. "Çünkü army ordu demek ve gençliğin sevimli temsilcisi anlamına da geliyor. İki anlamda da olabilir. Onlar ordumuz ve biz kurşun geçirmeziz."
O buluşma gününden bir hafta sonra yurda yerleşmiştik ve odamız birleşikti. Odada üç ranza bir tane de tekli yatak vardı. Taş kağıt makas sonucu tekli yatağı Jungkook kazanmıştı. Ben ise Taehyung ile aynı ranzayı paylaşıyordum. Çıkış yapmış yeni bir grup olduğumuz için üzerimizdeki yük fazlaydı, o yüzden günün yarısından fazlası pratik odasında geçiyordu ama hiçbirimiz şikayet etmiyorduk çünkü zor olacağını en başından biliyorduk. Yine pratik odasındaydık ve saatlerdir çalıştığımız için camları buhar kaplamıştı o yüzden kısa bir ara vermiştik. Nefes nefese bir şekilde kapının ordaki mini buzdolabına ilerleyip kendime ve diğerlerine soğuk su aldım. Hepsine teker teker havada tutmaları için fırlattıktan sonra oturmak için Jungkook'un yanını seçmiştim çünkü bu bir haftada en az iletişimde bulunduğum oydu. Bu yüzden aramızdaki duvarları biraz yıkmak istiyordum. Soğuk suyu ona verdikten sonra kendi suyumu da açıp tek dikişte şişenin nerdeyse hepsini bitirmiştim. Bakışlarını üzerimde hissediyordum fakat ses etmedim. O da kısa süre sonra bakışlarını çekip suyunu içmişti. "Yorgun görünüyorsun." demiştim konu açmak istediğim için. Cidden de yorgun görünüyordu, üstündeki beyaz tişörtün neredeyse tamamı ter kaplanmıştı. Boynu da terden parlıyordu ve aşırı ilgi çekici duruyordu. Bakışlarımdan rahatsız olmaması için çok bakmamıştım ama o çoktan fark etmiş gibiydi ve yine yerinde kıpırdanmıştı. Utanınca hep bunu yaptığını fark etmiştim.
"Biraz." demişti kısa keserek. Böyle, cevaplardan nefret ederdim çünkü konu açma konusunda berbattım ve karşımdaki konu açabilecek bir şey söylemeyince mal gibi kalıyordum şimdi olduğu gibi. (Burada kendimi anlattım resmen) Elimdeki boşalmış şişeye bakıp kaşlarını çatmıştı. "Terliyken o kadar soğuk su içmen yararlı değil hyung." demişti ciddi bir şekilde. Beni düşünmesi gülümsememe sebep olmuştu. "Sen hyungunu mu düşünüyorsun bakalım?" dedim saçlarını karıştırırken. O da gülerek elimi ittirmişti. "Hayır sadece yapmamız gereken daha çok pratik var ayrıca MV çekimine de az kaldı ve sen hasta olursan işimiz zorlaşır." demişti yüzündeki kendini bilmiş sırıtmayla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debut•Jikook
FanficJungkook'un duygusuz bakışlarının yıllar sonra aşka çeviren adamın hikayesi !Gerçek Jikook içerir!