"En anlaşamadığın üye kim?" Hoseok hyungun çektiği kartla hepimiz ona dönmüştük. Yine bir programın çekimine konuk olmuştuk ve soru-cevap çekimindeydik. Duvarlara asılı olan kâğıtları seçip soruları cevaplıyorduk. O sırada Jungkook, Hoseok hyungun omzuna başını koymuş kendisi de soruya bakıyordu. Jungkook'un bana olan sözlerinin üzerinden 1 aydan fazla zaman geçmişti ve ne bir özür ne bir pişmanlık belirtisi gelmişti. Zaten beklediğim de söylenemezdi ama insanın içinde ufak da olsa bir umut oluyordu her zaman. Ben ise bu süreçte ondan uzaklaşabildiğim kadar uzaklaşmaya çalışmıştım. Tabii aynı yurtta kalıyorduk ne kadar etkili olduğunu ben bile bilmiyorum. O fark etti mi desem o da fark etmedi çünkü ben onun her küçük tatlılığında yenik düşüp eskisi gibi davranıyordum. Ben bu düşüncelerime dalmışken hyung soruyu cevaplamaya geçmişti bile.
"Bu zor bir soru çünkü bilirsiniz hepimiz aynı yurttayız ve artık ailemden çok onları görüyorum. Hergün beraberiz, ilk başlarda anlaşamadığımız yönler oluyordu fakat şanslıyım ki hepsi uyumlu insanlar ve sınırlarımıza olduğunca saygı gösteriyoruz. Bu da bizim bağlarımızı kuvvetlendiriyor o yüzden bu soruya cevap vermem pek de doğru değil zaten cevabı da yok. Bangtan'ın üyeleri en iyisidir. Bizimle kalın army." Hemen ardından alkış tutmuştuk ona. Ödül konuşması yapar gibi bir hali vardı.
Şimdi kim kağıt çekmek ister?" dedi Namjoon hyung. Jungkook elini kaldırıp arkasındaki kağıt dolu duvara yönelmişti. İçlerinden birini seçip seslice okumaya başladı. "Üyelerin görünüşü sırala. Vay bu zor olacak." dedi utangaç bir şekilde gülümseyerek.
"Tae hyungunu ilk sıraya koyarsın değil mi Jungkookie?" dedi Tae sevimlilik yaparak. Hepimiz onun bu haline gülümsemiştik. Enerjisiyle herkesi etkileyebilecek biriydi. Jungkook, Taehyung'un kafasını ittirip ortamızda yerini almıştı. "Git başımdan. Adaletli olacağım."
"O zaman başlıyorum. Heyecan olsun diye birinciyi sona saklıyorum. İkinci ise...Hoseok hyung!"dedi Hoseok hyungu sol tarafına çekerek. Hoseok hyung şaşırarak kameraya bakmıştı. Eliyle kendini işaret etmişti sonra garip bir dans yaparak sevinç gösterisinde bulundu. Hepimiz onu kahkahalarla izliyorduk. Jungkook gülüşünü durdurup yeniden ciddi haline bürünmüştü. "Üçüncüyü söylüyorum o da Namjoon hyung."
"Oh, gerçekten mi? Bu konuda iyisin dostum." Namjoon hyung babacan bir tavırla Jungkook'un omuzunu sıkmıştı. Hiçbirimiz şaşırmamıştık çünkü hepimiz Jungkook'un hyunga karşı hayranlığını biliyorduk. Ama şu an gerilim artmıştı..en azından benim açımdan. Sıra gerilemişti ve en kötüsü olmamak için içimden bildiğim tüm duaları sayıklıyordum. Hadi ama Jungkook'u unutacağım dediysem de unuttum demedim ve düşünsenize sevdiğiniz çocuk sizi kötü bir sıraya koyuyor. Ah! Düşünmek bile korkutucu.
"Evet devam ediyorum. Dördüncü Suga hyung ve beşinci de Taehyungie hyung."dedi gülümseyerek. Taehyung birinci olamadığı için sahte bir kızgınlıkla Jungkook'a döndü. "Sen kaçıncısın o zaman birinci mi hain!"
"Hayır ben altıncıyım." dedi gülerek. İçimde garip hisler oluşmaya başlamıştı. Şu an sadece Jin hyungla ben kalmıştık ve ya en iyisi olacaktım ya da en kötüsü. Panikleme hissini parmak uçlarıma kadar hissediyordum. Sonrasında bileğime nazikçe sarılan bir el hissettim. Jungkook bir yandan benim bir yandan Jin hyungun elini tutmuştu. Ben ise bu küçük yakınlaşmadan bile etkileniyordum. Bileğimin yandığını hissediyordum.
"Evet şimdi birinciyi açıklıyorum." dedi sırıtarak. İşte o sırıtma benim küçük ümitlerimi de parçalamıştı çünkü o sırıtmayı ne zaman görsem günümün bok gibi geçeceğini acı bir şekilde deneyimlemiştim. Bedenime yayılan sinir dalgasını hissediyordum. Hışımla bileğimi ellerinden kurtardım. Bedenimi duvara doğru yasladım. Olabildiğince kameralar önünde yanlış anlaşılmamaya çalışıyordum. Sonuçta özel sorunlarımızı fanlarımıza göstermemiz doğru olmazdı. Beni seven fanlar Jungkook'a gard alabilirdi, aynı durum benim içinde geçerliydi. O yüzden yüzüme yine gülümsemelerimden birini taktım. "Seç hadi hepimiz cevabı biliyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Debut•Jikook
FanfictionJungkook'un duygusuz bakışlarının yıllar sonra aşka çeviren adamın hikayesi !Gerçek Jikook içerir!