ජිමින් ගියේ එයාට කරන්න තිබ්බ වැදගත් වැඩක් තිබ්බ නිසා....ජන්කුක්ට නම් ඒකෙන් වැඩක් උනේ නෑ.....එයා උදෙ ඉදන් මුලු ගේම අස් කරන්න ගත්තේ මීජුනාට සෙල්ලම් කරන්න ටෝයි කාස් වගේම මීජුනාව බලන්න බේබි මොනිටර් එකකුත් තියාගෙන....
"අනේ දෙයියනේ මේ හියුන් මෙහෙම කොහොම ඉන්නවද මන්දා...ඉව් මකුලුවෝ...."
ජන්කුක් තමන්ටම කියාගත්තේ අතේ තිබ්බ කොස්සෙන් මකුලු දැල් ටික කඩනගමන්....ඒ මකුලු දැල්වල මකුලුවෝ හිටියත් එව්වා ගනන් නොගත්ත ජන්කුක් කොස්සෙන් මකුලු දැල් ටික ගලවලා විසි කලා....
"අහෝ දෙවියනේ ඉක්මනටම මට මේ ටික ඉවර කරගන්න පුලුවන් වෙන්න...!අර මෝඩ පිසාචයාව මන්!!"
ජන්කුක් හිතින් කෑගැහුවේ ඇසුත් රෝල් කරන ගමන්....
ජන්කුක් වෙහෙසව ඇදට වැටුනේ පැය 3ක ක්ලීනින් සෙශන් එකකින් පස්සෙ....මීජුන් එයාගේ මමා දිහා කන්ෆියුස් වෙලා ඇහිබමුත් උස්සන් බලන් හිටියත් ටිකකින් හිනාවෙන්න ගත්තේ එයාගේ අතේ තිබ්බ ටෝයි කාර්ස් දෙකත් ඇදේ මෙට්ටෙ උඩින් තියන ගමන්....
මීජුනා ටිකෙන් ටික ජන්කුක් ලගට බඩගාන් එන්න ගත්තේ මොන මොනාදෝ වචනත් ජන්කුක්ගේ ඇටෙන්ශන් එක ගන්න මුමුනන ගමන්....
"අහ් පැටියෝ....අනේ දෙයියනේ මන් දැන් මනුස්සයෙක්වත් නෙවෙයි...ඒත් ඇයි මට මෙහෙම මහන්සි දැන්නේ...ආශ් මන් තාම හාෆ් බ්ලඩ් නිසා වෙන්නැති...සික්..."
ජන්කුක් කිව්වේ මීජුනාව වඩාගෙන උකුලේ තියාගන්න ගමන්....
මීජුනා ජන්කුක්ගේ සුවද ඉබලා බලලා මූනත් ඇබුල් කරගත්තේ ඒ ගදට....
"ආශ් මන් ගාව ගදයිනේ පැටියෝ...ම්ම් එහෙනම් ඔයා හොද බබා වගේ ඔයාගේ සෙල්ලම් බඩුත් එක්ක සෙල්ලම් කරනවද මමා වොශ් එකක් දාන් එනකන් ම්ම්??"
ජන්කුක් කිව්වේ මොනාදෝ මුමුනන මීජුනාට එයාගේ ටෝයි කාර්ස් පෙන්නන ගමන්....ඔලුව හොල්ලපු මීජුනා ජන්කුක්ගේ උකුලෙන් බැහැලා සෙල්ලම් බඩු තියෙන තැනට ගියේ ජන්කුක් ඇදෙන් බැහැලා බාතෲම් එකට යද්දි.....
බාතෲම් එකෙන් එලියට ආව ජන්කුක් දැක්කේ මීජුනාව කිචි කවන ජිමින්ව .....ඒක දැකල එයාගෙ මූනට හිනාවක් ආවත් එයා එකපාර කෑගැහුවේ එයා තාම නේකස් කියලා මතක් උනාම...
ඒ කෑගැහිල්ලට මීජුනා වගේම ජිමිනත් ගැස්සිලා යද්දි ......
"ටහුඩු මන් හිතුවේ ඔයා වොශෲම් එක යූස් කරන්න ගියා කියලා!සොරි සොරි!!"
ජිමින් ආපස්සට කෑගැහුවේ එක අතකින් එයාගේ ඇසුයි අනික් අතින් මීජුනාගේ ඇසුයි වහන ගමන්...පොර මාරෙට ශොක් වෙලා හැබැයි...පව් ජිමිනා...😭😂
"ආශ් ඔයා මීජුනා එක්ක සෙල්ලම් කරන්නකෝ මන් ඇදුමක් දාන් එන්නම්!"
____________
හායි🌚💞
අයිම් බැක්😌
මොනාහරි කොටන් යමු🌚💞
අද දවස ඇතුලත් මේක ඉවර කරන්න බලනෝ මන්🌚💞
ආදරෙයි🌚💞
YOU ARE READING
ᗩ ᐯᴀᴍᴘɪʀᴇ ᑌsᴇᴅ ᗰᴇ | ᒎɪᴋᴏᴏᴋ | ᑕᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇᴅ
Vampireᴀ ᴛʀᴀɴsʟᴀᴛɪᴏɴ... ᴀ ᴊɪᴋᴏᴏᴋ ғᴀɴғɪᴄ.. ʙʟ.. ᴛᴏᴘ ᴊɪᴍɪɴ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ ᴊᴋ ᴠᴀᴍᴘɪʀᴇ ᴀᴜ ʜᴏᴘᴇ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ᴇɴᴊᴏʏ ᴛʜɪs ᴛᴏᴏ😉 ᴄᴏᴠᴇʀ ᴄʀᴇᴅɪᴛs ɢᴏᴇs ᴛᴏ - ©___Wxyz___