Na az első hétvége mióta suli van. Eredetileg pihenni meg filmezni akartam, de ez a tervem meghíusult amikor Zsolti írt.
Zsolti: Csoki Lili nem jösz takarítani xd?
Lili:mivan?
Zsolti: tod, nyáron alapítottunk egy bandát a Jlapenot.
Lili: aham, nem.
Zsolti: o nem mondtuk? Na mind1 próbatermet takaritunk, csak hozz kaját és gyere.
Lili: mikor?
Zsolti: hát úgy most?
Lili: most??? Te megőrültél?
Zsolti: igen🥴
Lili: Istenem🙄 megyek
Zsolti: oké csoki!
Lili: Ja várjá! Andris és Robi mennek?
Zsolti: nemtom
Lili: megkérdezhetem őket?
Zsolti: persze na csoki
Lili: ByeFelhívtam Andrist.
-Csá haver- szólt bele a készülékbe.
-Öhm... csá! Csak megkérdezem nem jöttök e át Zsoltiékhoz takarítani?
-Mivan? Azt akarod takarítsunk?
-Aham a Jalapeno próbatermét...
-Dehát a kosz jobban megy egy punk-rock bandához!
-Nem én döntöttem!
-Na mindegy megyünk csá-rakta le.Felvettem egy kantáros farmert alá meg egy teljesen egyszerű pólót, mondván takarítok.
Tíz után már indultam volna amikor eszembe jutott nem tudom hol lakik Zsolti. Dejó hívhatom fel. De ebben a pillanatban begurult elém egy fekete Ford. És kiszállt belőle Andris és Robi?
-Ti meg honnan tudjátok hol lakom?
-Szrinted? Facebook, msn... mindenhol meg van adva a lakcímed- vont vállat. Télleg, erre nem is gondoltam...
-Na de szállj be!
-Ja igen- néztem rájuk szórakozottan- kösz!
Beszálltam a kocsiba Andris mellé, köszöntem az apjának (Andriséké a kocsi) majd elindultunk.
Kb 10 perc múlva megálltunk egy szép nagy háznál.Kiszálltunk. Már mindenki ott volt,(Reni, Virág, Zsolti, Dave, Cortez, Ricsi) amikor megérkeztünk.
-Kajàljunk má-szenvedett Zsolti.
-Most tízóraiztál ember!-nézett rá Ricsi röhögve.
-De leesik a vércukorszintem!
-Na tesó-szólt Robi Ricsihez-beteszek valamit-mutatott a laptopra ami az asztalon hevert. A következő pillanatban már ment a metacilla és az AC/DC.Valamikor dél után kimentünk a kertbe pizzát enni. Majd megjelent Kinga. Hogy honnan, vagy hogy miért azt senki sem tudta de jól jött mert vele sokkal gyorsabban haladtunk.
Mikor készen lettünk akkor még meghallgattuk ahogy a fiúk próbálnak aztán mentünk.
-Lill-nézett rám Robi mire értetlenül néztem rá-mi van?-röhögött.
-Oké mindegy mit akarsz?
-Ugye te deszkázol.
-Aham
-És nem akarsz minket megtanítani?
-Komoly?-néztem rájuk kérdőn. Ezek deszkázni akarnak.
-Ja.
-Hát mért ne? De mondjuk inkább holnap, mert már hulla vagyok. Oké?
-Jó. Hazavigyünk?
-Aham kösz!Otthon lefürödtem és hajat mostam majd lefeküdtem.
YOU ARE READING
𝐸𝑔𝑦 𝑟𝑜𝑐𝑘𝑒𝑟 𝑐𝑠𝑎𝑗 || Szent Johanna gimi ff.
Fanfiction𝐀́𝐓𝐈́𝐑𝐀́𝐒 𝐀𝐋𝐀𝐓𝐓 "-Na, Renáta akiről megint nem vesz tudomást a szerelme és Emó Virág. A suli legszánalmasabb diákjai. -Kinga- szóltam rá. -Ja és a borzalmas stílusú rocker csaj...pff... -És tudod mit Kinga?-léptem közelebb hozzá-A rocker...