Szülinapooom!!!
És mondhatnám hogy ettől a tudattól, magamtól, boldogan ébredtem, a konyhában készen várt egy kávé... de nem, nem fogok hazudni. Ennél jobb dolog történt! Igaz ugyanolyan kómásan és nyűgösen keltem mint mindig, ráadásul nem is magamtól, hanem anya bekopogott az ajtómón (khm inkább rámtörte) és rámszólt hogy fél óra múlva legkésőbb menyjek le a konyhába felöltözve. Ránéztem a telómra: 6.27. Miért kell ilyen korán kelnem hétvégén???Azért felkeltem és felöltöztem. Mivel kezdődött a tél ezért egy vastag oldalzsebes gatyát, egy Kornos pólót és egy fekete kapucnis pulcsit vettem fel. A hajamat egyszerűen kiengedve hagytam és felvettem kiegészítőnek egy láncot.
Lementem a konyhába és... Andris és Robi volt ott.
-Ti meg hogy kerültök ide?
-Meglepetééés-kiáltották aztán elkezdtek röhögni.
-Most ezért kellett ilyen korán felkelnem?-zsörtölődtem.
-Nem egészen-mutatott anya az ajtó felé. Ott két bőrönd állt.
-Mi a... most örökbefogadtunk titeket?-néztem kérdőn a fiúkra-Mert ha igen akkor már egy kutyaházat kérnék szülinapomra hogy legyen hol laknotok...
-Nem Lili, mondtam hogy nem lesznek állataink-mondta anya aki ezek szerint tisztába volt a srácok stílusával és modorával.
-Most mééér???-néztek ránk felháborodottan.
-Na viszont!-nézett rám anya-Pakolj össze ruhákat! Hétfőn nincs tanítás ezért lemehettek a balatoni nyaralóbkba, Zánkára.
-Miiii? Mármint hármasban?
-Nem. Ott lesz Juci-Juci anya nővére és amúgy az övé a nyaraló csak hát... az jobban hangzik hogy a miénk, nem?
-Ja oké... és mikor indulunk?
-Fél kilenckor indul a vonat szóval siess!Felmentem a szobámba. A pakolással készen lettem kb negyed nyolcra (nem vagyok olyan nagyigényű) de addigra anya már vért izzadt a konyhába mivel Andrisék összevesztek egy újságon. Am szegény anya...
Lementem, felvettem a bakancsom aztán megvártam a fiúkat hogy menjenwk el wcbe (mit csináltak amíg fenn voltam?!) aztán végre indulhattunk. 8.17re értünk a pályaudvarra, apa megvette a jegyeket aztán pont felszálltunk a vonatra. A jegyünk egy hatszemélyes kabinba szólt ahol egy lány és egy fiú ült egymás mellett kézenfogva. Én a fiúkkal leültem velük szembe.
-Helló cica-szólt neki Robi. Jajj...
-Mit mondasz te köcsög?-húzta fel magát rögtön a csaj mellett ülő srác.
-Nyugi-szólram rá-Hülyék. Hagyd őket.
-Hééé Lill, hogy mondhatsz ilyet ránk?-röhögtek.
-Jó azt látom-mosolyodott el-Amúgy hova mentek?
-Zánkára...
-Huuu mi is-szólt bele a lány. Piros kötött pulcsit viselt és fekete farmert. A haja természetes barna volt és szemüvege volt. Tipikusan az a lány aki smink nélkül szép. A fiú teljesen ki volt gyúrva és sportdzsekit viselt farmerral. Szőkésbarna haja gondosan be volt lőve.
-És hogy hívnak titeket?
-Őt Fanninak engem pedig Tomnak.
-Engem Lilinek ezek meg Andris és Robi.
-És tesók vagytok?-érdeklődtek.
-Az kéne mág... csak barátok.Jól elvoltunk egy csomót beszélgettünk velük. Kb két óra múlva megérkeztünk és elindultunk a nyaralónkhoz. Egy ideig még Fanniékkal mentünk de ők valami hotelbe mentek szóval leváltunk Viszont bekövettük egymást instán szoval. Majd még fogunk elvileg találkozni.
Bementünk a nyaralóba, Juci már ott volt. Robiékat még nem ismerte, de szerintem örült neki. Ugyanis amint beléptek elkezdték kérdezgetni hogy ,,van itt pia?" ,,na és jó csajok a strandon?"
A nyaraló úgy néz ki hogy az első emeleten van egy kissebb nappali ahol van egy kihúzhatós kanapé. Itt fog aludni Juci. Innen nyílik egy konyha abból pedig egy wc és egy ajtó a kicsi kertbe. A nappaliból megy még föl egy lépcső az meletre ahol egyetlen nagy szoba van amiben össz két franciaágy van meg egy ajtó az erkélyre. Itt voltunk mi.
-Na-tettem le a táskám az erkélyhez közelebbi ágyra-Én biztos hogy itt alszok. Ti hol akartok?
-Nemtom... jé itt lent van a lámpa?! Ne má!-háborodott fel Andris.
-Nem, nézzed itt is van. Meg lentre is. De menő! Tudjuk idegesíteni Lill nqgynénjét!-kezdte el kapcsolgatni a mi szobánkból a nappaliba. Tény hogy nem rám figyeltek...
-Naaa... vagy ti alszotok eggyütt és én egyedül, vagy én valamelyikőtökkel és a másikótok egyedül...
-Vaaaagy-ajándékoztak meg végre a figyelmükkel-aludhatunk hárman is.
-Mármint hárman egy ágyban?
-Aham.
-Nem fogunk elférni-ráztam a fejem.
-Dehogynem. Sok jó ember kis helyen is elfér...
-Bazz te ismersz egy közmondást?-csodálkoztam.
-Á, nem ezt abból a gombás meséből ismerem-legyintett.
-Hát tesó, ciki is lett volna ha tudtad volna-veregette háton őt Andris.
-Viccelsz? Azt sem tudom mi az a közmondás-röhögött.-Na és mit fogunk ma csinálni?-kérdeztem.
-Pihenünk-dőlt hátra az ágy(am)on Robi.
-Benne vagyok-dőlt rá Andris is az ágyra. Aha. Akkor ők megbeszélték magukkal hogy végül hárman alszunk. Ezt azért jó tudni.
-Jó akkor egy kicsit chillezünk-ültem ki az erkélyre egy székbe és megnyitottam az instát. Nem nagyon történt semmi csak az osztályból boldog szülinapot kívántak. Megkerestem Fannirip11-et (a csaj a vonatról) és bejelöltem majd Tooom30-at is. Ezután beléptem msnre egy csomóan rám is írtak.Reni:Hellooo:) boldog szülcsi napcsiiit!
Lili:köszi<3
Reni: Ne felejts el kívánni!
Lili: ???
Reni: éjfélkor kívánj bármit és teljesül! Én már csináltam!
Lili: És ahelyett hogy teljesült volna barátnője lett. Na léptem bye.
Reni: ?
Reni: Jaaaa oké byeMég beszéltem Davevel, Jacqesal, Kingával (meghívott hogy fussak vele egy futóversenyen. Vagy inkább utasított... de mindegy szivesen megyek), Zsoltival, Ricsivel, Gáborral és instán Fannival. Egyedül Arnold, Virág és Cortez nem írt. Arnoldot és Virágot megértem és nem is vártam volna tőlük de... de Corteztől azért vártam. És legutóbb húsz perce volt online. Ez egy kicsit bántott de inkább elővettem az Örökség árát (igen tudok olvasni is!!!). A nyomoronc szerepét meghagyom Reninek. Neki elég jól megy rágódni valamin és sajnálni magát.
Kb délid olvastam szval lementem a fiukkal ebédelni (ők szerintem egész délelőtt röhögtek). Az ebéd rántott hús volt krumplipürével. Nyami. Délután Juci lepihent mi meg hogy csináljunk is valamit ha már lejöttünk, elmentünk shoppindolni. Jó ezt tudunk otthon is, de szeretek shoppingolni. A srácok meg nem fognak belehalni... remélem... Amúgy nem az a tipus vagyok aki elmegy shoppingolni és mindent megvesz. Én pénz nèlkül is megyek.
A boltban voltunk háromig és Robiéknak kárpótlásul vettem egy tábla csokit. Magamnak meg chipset, csokit és egy ásvány nyakláncot. Eztután "haza" mentünk ahol felköszöntöttek! Kaptam egy tortát (marcipános, bolti), Jucitól egy "<3" feliratú tornazsákot, anyáéktól (elcsomagolták nekem) egy karika fülbevalót, csokit, egy Harry Potter 7 dvdt (már csak ez kellett a többi megvan) és... álmaim bakáncsát! Már nyáron kinéztem magamnak (kicsit sem vagyok mániákus) és annyira tetsziiiik!!! Andristól s Robitól pedig egy fekete sapkát aminek az emejére fekérrel az volt írva hogy "ARL".
-ARL?
-Andris, Robi, Lill-vontak vállat.
-Köszönöm! Mindenkinek!-mosolyodtam el.Ezután a nap hátralevő részében nem nagyon csináltunk semmit, viszont az este érdekes volt ugyanis ezek komolyan gondolták hogy együtt alszunk. Szóval egyszerűen befeködtek mellém, ráadásul úgy hogy én középen voltam szóval semni helyem sem volt.
-Na ez így rogadtul nem lesz jó-ültem fel kb tízkor.
-Akkor nézzünk filmet-vágta rá Robi.
-Aha ez megoldás-forgattam a szemem. Végül éjjel egykor aludtunk el, addig néztük a sikolyt és chipset ettünk és... nem hiszek benne de azért kívántam. És nem, nem abba nem hiszek hogy teljesülni fog. Hanem abba hogy ha mást kívántam volna az teljesülne e.Azt kívántam hogy az ARL örökké eggyütt maradjon. És szerintem ez kívánság nélkül is sikerülne.
ESTÁS LEYENDO
𝐸𝑔𝑦 𝑟𝑜𝑐𝑘𝑒𝑟 𝑐𝑠𝑎𝑗 || Szent Johanna gimi ff.
Fanfic𝐀́𝐓𝐈́𝐑𝐀́𝐒 𝐀𝐋𝐀𝐓𝐓 "-Na, Renáta akiről megint nem vesz tudomást a szerelme és Emó Virág. A suli legszánalmasabb diákjai. -Kinga- szóltam rá. -Ja és a borzalmas stílusú rocker csaj...pff... -És tudod mit Kinga?-léptem közelebb hozzá-A rocker...