Tegnap Ricsi szólt hogy a Jalapeno meghallgatás holnap lesz (trombitást keresnek) és menjek el. Na most az van hogy sem Reni sem Virág sem Kinga sem pedig a rockerek nem tudnak elmenni szóval vagy csak én megyek (persze sok vihogó lánnyal köztük Edinával) vagy nem megyek. Na én az előbbit választottam. Úgysincs más programom.
Szóval felvettem egy fekete bokáig érő farmert meg egy magasszárú converset hozzá pedig egy has pulcsit majd indultam.
Amikor megérkeztem Ricsi és Cortez a doboknál beszélgetett Zsoltival, Dave a már megérkezett két trombitás taggal beszélt. Edina pedig a többi ás lánnyal vihorászott a kanapén.
-Na hogy vagyunk hogy vagyunk?-kérdeztem tőlük miközben lehuppantam a fotelre.
-Te meg mit keresel itt?-nézett rám gyilkos tekintettel Edina.
-Képzeld meghívtak. Ugye milyen iszonyúan fura?
-Az...-forgatta a szemét.
-Ha nem tetszik hogy meghívtak, el lehet menni.
-Majd ha én el akarok innen menni elmegyek!-csattant föl mire mindenki felénk fordult.
-Igen persze-gúnyolódtam-és?
-Mivan? Mi és?
-Ki mondta hogy zavar hogy itt vagytok?-én és a jó öreg cseleim...
-Mi?-zavarodtak össze teljesen.
-Mondd, ti teljesen hülyék vagytok vagy nagyon hülyék vagytok? NEM ÉRDEKELTEK! Beszélgessetek csak arról hogy ki milyen sminkmárkát szeret meg mindenféle baromságról de engem haggyatok ki belőle. Thanks!
-Hozzád sem szóltunk-dühöngött Edina.
-Ez a jövőre vonatkozik-vontam vállat.Nemsokára elkezdődött a próba. A trombitások jók voltak, bár nem az èn stílusom.
Aztán megérkezett még valaki. Egy lány akinél trombita volt. Ő lehet a trombitás csaj akit meg sem akartak hallgatni. Hát egy kicsit a kinézetéről: rövid, kockás farmerszoknya, fekete hosszúújjas amire rávett egy fekete-fehér csíkos pólót hozzá pedig bakancsot. Szőke hajában pink csíkok voltak. Hát ez lenne a ,,nyomi, pattanásos lány".Egyébként tényleg jól játszott. És őt is vették fel. Azt akit meg sem akartak hallgatni. Na mindegy nem szólok bele, az ő dolguk. Nem fogok beleszólni, bár az az előítélet amit még tegnap mondtak hogy,,nem kell lány a bandába, de hallgassuk meg, majd jól kiröhögjük" az elég bunkó volt.
Este ránéztem az msnre.
Kinga: Na Liliána jól elbántál megint Edinával. Méghozzá Cortez előtt alázták le. Szép volt!
Na a végén még barátnők leszünk...
ESTÁS LEYENDO
𝐸𝑔𝑦 𝑟𝑜𝑐𝑘𝑒𝑟 𝑐𝑠𝑎𝑗 || Szent Johanna gimi ff.
Fanfic𝐀́𝐓𝐈́𝐑𝐀́𝐒 𝐀𝐋𝐀𝐓𝐓 "-Na, Renáta akiről megint nem vesz tudomást a szerelme és Emó Virág. A suli legszánalmasabb diákjai. -Kinga- szóltam rá. -Ja és a borzalmas stílusú rocker csaj...pff... -És tudod mit Kinga?-léptem közelebb hozzá-A rocker...