A Vasárnap szuper volt, Andrissal meg Robival.
Ma meg hétfő. Újra suli. És irodalom Kardossal. Jej micsoda hétfő reggel!
Egyébként ma kezdődött a nyílt szakkörök hete. Mindenféle szakköröket lehet kipróbálni. Amit biztos meg fogok nézni az a rajz (ma lesz és Virág és Cortez is jár).
Délután lementem Virággal, Renivel és Cortezzel rajzra. Vagyis Reni olvasókörre, de az is arra van mint a rajz.
Meg nem önszántamból de még sok emberrel. Inkább lányokkal. Cortez vonzza őket... Áhhh elegem van belőlük. És Reninek is úgy látszik. Hát persze, mert a szerelme után annyi lány kaflat hogy azt rossz nézni.
-Intézkedem-súgtam neki.
-Ti mind rajzra jöttök?-kérdeztem mindenkitől "kedvesen" .
-Nem-nézett rám értetlenül Edina. Pfff...
-Akkor mért vagy itt?
-Mert most éppen ezt akarom!
-Aham... és miért?
-Cortez miatt. Nyilván-nézett rám lenézően.
-Oké... Cortez!
-Igen-fordult hátra hozzám.
-Szükségesnek érzed hogy Edina itt kövessen mint egy tyúk?
-Mivan?-röhögte el magát-dehogy.
-Akkor húzzál innen míg szépen mondom!
-Mér?-nézett rám. Undokul. Eléggé felidegesített. Emiatt voltam képes a falhoz lökni.
-Mert idegesít az a púderpamacs pofád! Szóval húzz innen! Löktem arrébb. Rögtön elment a többi ás meg követte.
-Ez mindenkire vonatkozik aki nem rajzra jött- fordultam körbe "mosolyogva".
Mindenki elspurizott. Maradt Cortez, Virág, Reni, két felsőbb évfolyamú fiú meg egy lány de ő az egyik fiú kezét fogta szóval nem számított. Ennyien maradtak a kb húsz viháncoló lányból. És mind elképedve meredt rám.
-Te elkergetted őket?-kapcsolt elsőként az egyik fiú. Akinek nem volt barátnője.
-Igen. Tán zavar? Mert mehetsz utánuk.
-Nem, kifejezetten már idegesítettek.
-Akkor jó.
-Kösz-suttogta Reni.A rajz jó volt biztos járni fogok, bár rengetegen vagyunk legalább huszon valamennyien. Viszont Reni mondta hogy az olvasókörön csak hatan voltak.
Otthon felnéztem a netre. Zsák amőbázni akart, de leráztam. Kingával viszont beszéltem.Kinga: El sem hiszem hogy ezt mondom Liliána, de büszke vagyok rád! Jól leoltottad Edinát meg a többi kis csitrit
Lili: Kösz? Amúgy ti nem vagytok jóban?
Kinga: nem, ők követnek ennyi az egész. Na Olivér vár skypen szval megyek.
Lili:Oké szia.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝐸𝑔𝑦 𝑟𝑜𝑐𝑘𝑒𝑟 𝑐𝑠𝑎𝑗 || Szent Johanna gimi ff.
Fanfiction𝐀́𝐓𝐈́𝐑𝐀́𝐒 𝐀𝐋𝐀𝐓𝐓 "-Na, Renáta akiről megint nem vesz tudomást a szerelme és Emó Virág. A suli legszánalmasabb diákjai. -Kinga- szóltam rá. -Ja és a borzalmas stílusú rocker csaj...pff... -És tudod mit Kinga?-léptem közelebb hozzá-A rocker...