9| Yaklaşan Kızgınlık

7.2K 575 159
                                    


Yorum istiyorum. Yorum istiyorum. Yorum istiyorum

Bi seyi 3 kez soyleyince gerceklesiomus ondan ✌

Güneş ışıklarının , perdelerinin arasından sızıp aydınlattığı vakit olmuş, Delta huzurlu bir şekilde uyuyup sarıldığı ve aynı zamanda kokladığı eşinin saçlarının arasından başını kaldırmış, gözlerini aralayarak kendine gelmişti. Hemen ardından ise uykusunu açmak için yataktan kalkmış lavaboda elini yüzünü bir güzel soğuk suyla yıkadıktan sonra, yatak odasına geri dönmüştü.

Adımları koskoca yatakta, soğuktan dolayı olsa gerek, büzülmüş ve minicik kalmış omegasına bakınca duraksamıştı.

Ardından yüzüne kondurduğu güzel bir tebessüm ile yatağa ilerlemiş tekrardan kendisini mışıl mışıl uyuyan eşinin yanına atıvermişti. Elini eşinin beline yerleştirip kendisine çevirmiş, sıcak göğsüne yaslayarak ısınmasını sağlamıştı.

Bakışları eşinin güzel yüzünde dolanıyor, nasıl eşsiz ve güzel olduğunu her saniye kendine yeniden hatırlatıyordu.

     Ellerinden birini yavaşca eşinin yüzüne yanaştırmış, yanağının üzerine yerleştirerek pürüzsüz tenini okşamaya koyulmuştu.

      Şimdi farkediyordu da, dün gece eşinin yanaklarını sanırım biraz fazla ısırmıştı? Çünkü şu an okşadığı yanaklarda hafif diş izlerinin olması üstelik belirli yerlerinin kızarık ve mor renklerde olması onu biraz korkutmuş olabilirdi..

      Elbette eşinin canını yaksaydı kendisini uyarırdı fakat Jeongguk tam tersine dün gece hoşuna gidercesine, kendisini saçlarından yakalayıp, izlerini bırakması için boynuna gömmüş kimi zaman ise yanaklarını ısırdığı için kıkır gülmüş, sevimli sevimli sesler çıkarmış ve kimi zamanda o tatlı inlemelerini dudakları arasından kaçırıvermişti.

      Elbette  Jeongguk'un bu cilveli davranışları hiç olmadığı kadar hoşuna gidiyordu fakat yanaklarındaki izler o anın getirisiyle sadece zevk hissettirmiş olabilirdi fakat şu an o kızarıklıklar onun canını acıtabilirdi bu yüzden ellerini eşinin üzerinden çekerek hemen yan taraftaki masanın çekmecesinden bir merhem almış, yavaş bir şekilde eşinin yüzündeki kızarıklıklada sürmüş, ovarak emiştirmişti. İşte şimdi eşini izlerken uykuya dalabilirdi.

İkilinin yeniden uyumalarinın üzerinden bir saat geçmiş, omega eşinin sıcacık kolları arasında gözlerini aralayıvermişti. Gözlerini açar açmaz, ruh eşinin yüzüyle dip dibe olmak onu gülümsetmiş, dayanamadan eşinin burnunun ucundaki bene bir öpücük kondurarak geri çekilmişti.

Eşi her ne kadar iri yarı olsa da Jeongguk'a tam bir bebek gibi geliyordu. Gerçi çoğu zaman -eskiden- Bayan Kim'in kafesinde yeni çalışmaya başlamışken, kafeye gelen omegaların laflarının arasından duyduğu cümleler vardı bir de.

'Tanrım, onu bir keresinde pazar yerinde görmüştüm! Etrafa çok sert bakıyordu. Bakışları o kadar hoştu ki istemeden etkilenmiş olabilirim..'

'Bu kafeye sadece onun sert ve odunsu feromonu vardır diye gelmiştim fakat buraya uğramıyor sanırım!'

'Noona nasıl olmuşum? Kayınvalidemi etkilemem lazım çabuk taktik ver! Gözüne girmek için garsonlara falan yardım etsem çok mu abartırım?'

Gibi saçma saçma azgın omegaların laflarını işitmişti. Neyseki herkesin arzuladığı kişi onun eşiydi. Bu ister istemez yine güldürmüştü kendisini.

Ellerini eşinin ensesine yerleştirmiştir, oradaki tutamları okşayarak, Taehyung'un uyku sersemi olduğundan olsa gerek kalın ve hırıltılı sesiyle mırıldanmasına neden olmuştu.

Passion ↣ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin