6|Hâyaller Gerçekleşiyor

8K 658 156
                                    

"Şey Taehyung bugün için teşekkür ederim."

Küçük olan ruh eşiyle birlikte gittiği yerde zaman geçirmiş, birbirlerini iyice tanıma fırsatı bulmuşlardı. Sevip sevmedikleri, favorilerini vesaire pek çok şeyi konuşarak kimi zaman ise gülerek anlatmışlardı birbirlerine.

Şimdi ise Delta olan küçüğünü arabasıyla evine kadar getirmişti. Küçüğü Jeongguk arabadan inmeden önce geçirdiği güzel gün için eşine teşekkür etmek istiyordu. Nasıl ederdi bilmiyordu ama utana sıkıla gevelemişti bir şeyler.

"Asıl ben teşekkür ederim güzelim. Seni daha iyi tanımama fırsat verdiğin için."

Direksiyondaki elinden birini; ay yüzlü, kendisine boncuk gözleriyle bakan, kızarmış yanaklara sahip omegasının çenesine yerleştirmişti. Hafif bir baskıyla elinin altındaki bedeni kendisine doğru çekmiş, kiraz yanaklara bir öpücük bahşedivermişti. Gözlerini tekrardan eşinin yüzünde gezdirdiğinde ise omegasının yanaklarının biraz daha kızardığını görmüştü. Tanrı aşkına eşi bu kadar hassas ve narin iken, en ufak bir temasta bile utanıp kızarıyorken, kurdunu tutması nasıl olağandı ki?

"Öpsem kızmazsın değil mi?"

Eşinin öpülesi dudaklarına bakarak söylediği cümlenin hemen ardından, Jeongguk usulca gözlerini kapatıvermişti. Bu bir nevi onun dilinde onaylamak anlamına geliyordu. Delta ise usuldan tebessüm etmiş, dudaklarını, arzuladığı dudakların altına yerleştirilmiş bene tüy kadar hafif bir öpücük verip geri çekilmişti.

"Yarın babanla konuşacağım."

"Şey ben o zaman babama söyleyeyim mi senin onunla konuşacağını?"

Delta olan, hâlâ eşinin çenesinde olan eline bakış atmış biraz daha kaydırarak yanağına getirmişti. Baş parmağıyla okşamaya başlamış,Jeongguk'un kedi gibi hissetmesine neden olmuştu.

"Bunu sen söyleme. Büyük ihtimal bunu sen babana söylersen senin karakterine uygun olmayan sıfatlar yapıştırır. Bu yüzden babana ben söyleyeceğim ama tanışmamızı biraz değiştirerek anlatacağım."

"Nasıl? Ben anlamadım.."

"Ah.. şimdi şöyle. Eğer babana sen söylersen baban, senin beni ayarttığını söyler ve seni üzecek şeyler geveler durur anladın mı beni? O yüzden babana benim söylemem gerek."

"Ama.. tanışmamızı değiştirerek anlatacağını söyledin nasıl anlatacaksın ki?"

"Hmm, babana seni anneme ziyarete geldiğim sırada gördüğümü, hoş ve güzel bulduğumu, mütevazı ve saygılı hareketlerinden etkilendiğimi söyleyeceğim."

Küçük olan duyduklarıyla hafiften utanıvermişti. Yanakları kıpkırmızı olmuş bir biçimde resmen 'Beni öp!' dercesine Delta'ya bakıyordu.

Küçüğü utanmıştı.

Onun küçüğü

"Jeongguk."

"Ha?"

"Çok güzelsin."

Küçük olan duyduğu kelimelerin ağırlığına dayanamamış utancından önüne dönerek elleriyle oynamaya başlamıştı. Taehyung'un eli ise omzuna düşmüştü. Ama orda durmaya da niyeti yoktu. Omzunda duran eşinin elinin yeniden çenesinde hissedivermişti.

Çenesindeki baskı artmış, yüzünü eşine doğru çevirmek zorunda kalmıştı. Her ne kadar yüzünü çevirmiş olsa bile utancından dolayı gözlerini kaçırmaktan geri kalmamıştı. Delta olan ise siyah irislerini yüzünün her bir karışında gezintiye çıkarmıştı

Passion ↣ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin