Lizzy yanındaki sarışın Yoksul'un yaptığı şakaya güldü. Jj, kızın gözlerinin ağlamaktan şişmiş olduğunu fark ettiği için sabahtan beri onu güldürmek için uğraşıyordu. Sarah bir şeylerin ters olduğunu anlamıştı ama bunu abisine asla soramazdı, Lizzy de anlatabilse anlatırdı zaten. arkadaşları ne olduğunu sormasa da onun yanında olduklarını çok net hissettirmişlerdi. Yoksul'lar tarafından böyle sevilmek kızın kalbini yumuşatmıştı. bir yandan da kalbi tekrar kırılmıştı. Rafe yıllardır onu güldürmek için uğraşmamıştı bile. buna rağmen kız gece boyunca onun arkadaşlığını kaybettiği için ağlamıştı. aslında Rafe, uğruna ağlanacak birisi değildi, sevilecek, değer verilecek birisi değildi. Lizzy de bunları yapmıyordu gerçi. yine de bir noktada onu bırakıp yerini doldurması kızın gururuna dokunuyordu, bunu yıllardır atlatamıyordu. onu yalnız bıraktığı gerçeğini sindiremiyordu.
Kiara konuştu. "akşamki partiye gidiyor muyuz?" John, Sarah'nın parmaklarıyla oynarken cevap verdi. "bedava içki var mı?" Pope kendini kanepeye attı. "burada kalmayı tercih ederim." Jj iki kolunu kenara doğru kaldırdı. "kanka, saçmalama. bedava içkiden bahsediyoruz!" Pope göz devirip kolunu Kiara'nın omzuna attığında kız bir kedi gibi ona sırnaştı. Lizzy arkadaşlarına baktığında kendini yalnız hissetti. Kiara ve Pope sarılıyorlardı; Sarah bacaklarını, John'unkilerin üzerine atmış fısıldaşıyorlardı. neyse ki Jj, ilgiye ihtiyacı olan kızları hiçbir zaman geri çevirmezdi. kız bunu fırsat bilerek çocuğun kucağına yattı. Jj muzipçe gülümsedi. "o açıdan iyi göründüğümü söylerler Lizzy. doğru mu?" Lizzy bu kirli şakaya istemeden kıkırdadı. çocuk haklıydı, her açıdan iyi görünüyordu doğrusu.
sarışın çocuk kızın şişmiş gözlerine tekrar baktığında içinde anlamdıramadığı bir şey filizlendi. düşüncelerini kenara bırakıp sol eliyle birasını içerken sağ eliyle kızın saçlarını hafifçe okşadı. diğerlerinin meşgul olmasını fırsat bilerek mırıldandı. "Lizzy, anlatırsan dinlerim. bunu biliyorsun değil mi?" Lizzy kafasını kaldırıp çocuğa baktığında tebessüm etti. bacaklarını kendine çekip çocuğa daha da yaklaştı. şort giydiği için sevinmişti. "sorun yok Jj. merak etme." Jj onaylarcasına bir hareket yapıp parmaklarını kızın saçlarında gezdirmeye devam etti. Jj, aralarında en umursamazı gibi görünse de arkadaşları için her şeyi yapardı. Lizzy'nin aralarına en son girmiş olması durumu değiştirmiyordu. kızın üzülmesi hoşuna gitmemişti.
Lizzy, Jj'in bacağında uyuya kaldı. öyle kaç saat yattı bilmiyordu ama uyandığında ikisi hariç kimse yoktu. kız gözlerini zor açtığında Jj konuştu. "günaydın gün ışığı." Lizzy dikelip konuştu. "herkes nerede?" Jj omzunu silkti. "sörf yapmaya gittiler." kız kafasını dışarı çevirdiğinde gülüşen arkadaşlarını gördü. "sen neden gitmedin?" sarışın çocuk omuz silkti. "uyuyordun." Lizzy'nin içini bir sıcaklık kapladı. onu uyandırmamak için çıkmamasını çok tatlı bulmuştu. ama o şekilde uyuyup kalması onu epey utandırmıştı. "Tanrım, çok özür dilerim Jj." Jj'in sörf yapmayı ne kadar sevdiğini iyi biliyordu. kız yüzünden bu fırsatı kaçırması Lizzy'i üzdü. oğlan hafifçe omuz silkti. "Lizzy, sorun değil, gerçekten." muzipçe sırıttı. "hem insanın hayatında kaç defa böyle hoş biri bacaklarında uyur ki?" kız kıkırdayıp ayağa kalktı. "hadi onlara katılalım."
Jj ve Lizzy koşarak sahile gittiler. kız hızla tişörtünü ve şortunu kumların üzerine attığında sörf tahtasını alıp kendini suya bıraktı. henüz sörfte onlar kadar iyi değildi ama en azından tahtanın üzerinde durabiliyordu. bu şekilde çalışmaya devam ederse onlar kadar iyi olacağına hiç şüphesi yoktu. orada kaç saat sörf yaptılar kimse bilmiyordu ama çıktıklarında parti saati çoktan yaklamıştı bile. Lizzy, Yoksul'lar ile orada buluşacağını söyleyip arabasını evine doğru çalıştırdı. Mabel ve James'e yakalanmamak için sessizce odasına çıktı ve kendini duşa attı. okyanus tuzunu vücudundan temizlemeye çalıştı. buram buram hindistan cevizi koktuğundan emin olduktan sonra havlusuna sıkıca sarılıp duştan çıktı. sahip olduğu en şık çamaşırlardan birini yatağının üzerine koyup annesinin koleksiyonu olan şort ve askılıyı da yanına yerleştirdi. hızlıca giyindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dress// r.c. +18
FanfictionKalabalık bir odadaki gizli anlarımız Onların sen ve ben hakkında hiçbir fikri yok Bedeninde tırnak izleri var Bende izini bıraktın, altından bir dövme adeta Tüm o sessizlik ve sabırla bekleyiş, burnumda tütüşün ve beklenti Ellerim senden uzak kalma...