yaktıkları köprülerden geriye kül bile kalmadı.

184 23 8
                                    

23.04.22

16.40

✧*。

Uyandığında arama bitmiştir. Aramanın ayrıntılarını kontrol ettiğinde, bilinmeyen tarafından sonlandırılmadan önce 49 dakika sürdüğünü görür.

Inupi durum üzerinde düşünür. Eğer bu gerçekten o ise, nasıl hissetmesi gerekir?

Mutlu? Üzgün? Sinirli?

Inupi, birlikte kalmayı ve birlikte hareket etmeyi seçerlerse işlerin nasıl gidebileceğini merak etmemiş değildir. Birbirlerini dövmek yerine daha düzgün konuşsalardı...

Genç enerjilerini sert vuruşlarla, dikkatlice hedeflenen tekmelerle ve dikkatsizce kullanılan enerjileriyle tüketirler.

Yıllar önce Draken, ona yabancılaşmış  arkadaşlarının tuhaf işbirliğinden ve yeni karanlık işlerinden bahsettiğinde, yollarının zaten olduğundan daha fazla sapamayacağını bilir.

Arkadaşları yozlaşmış işleriyle eyalet çapında haberlere ulaştığı an, Inupi yaktıkları köprülerden geriye kül bile kalmadığını bilir.

O zaman tüm bu aramaların ardındaki anlam nedir?

Inupi kendi kendine başını sallar. İşlerin tahmin ettiği gibi olup olmadığını bile bilmez. Hepsi spekülasyon ve durumsaldır.

Dikkatini tekrar telefonuna çevirerek, aldığı tüm karşılama mesajlarını açar. Ailesinden ve birkaç tanıdığından, hatta kalıcı ilişkiler kurmayı başardığı bazı düzenli müşterilerinden kısa bir özet. Bunları olduğu gibi bırakır, Takemichi ve benzerlerinden daha samimi olanlara yanıt verir.

İşin garibi, sadece Takemichi'ye değil, Hakkai'ye ve hatta Chifuyu'ya yakın kalır. Üçü, Mitsuya ile birlikte sık sık dükkâna uğrar. Bazen, Peh-yan ve Pah-chin bile emlak işlerini yürüten yoğun programlarına bir ziyaret sığdırır.

Chifuyu bazen Kazutora'yı da beraberinde getirir, gerçi bu çok gergin bir buluşma olur. Inupi ne yaparsa yapsın, zihinsel çöküşüne ve hapsedilmesine yol açan boşlukta adamı tam olarak yatıştıramaz.

Inupi'nin dediği gibi, şu anda hepsi iyi durumdadır. Kaybettiklerinden sonra birbirlerine sımsıkı sarılırlar.

Inupi yataktan kalkıp odasından çıkar ve banyoya gider. Draken'ın mutfakta bulaşık yıkama sesini duyar ve mutfak alanına doğru yürür.

Draken ona gülümser ve mutlu yıllar diler. Masa doyurucu bir kahvaltıyla donatılmıştır. Teşekkür amaçlı parmak uçlarında yükselip nişanlısını öper.

Draken ona çetenin kutlama için bir araya gelme yemeği planladığını söyler.

Ayrıldığı biri için bu tür ilişkileri kaybetmeyi nasıl göze alabilir?

Inupi, bilinmeyenden alacağı bir sonraki aramaya cevap vermeyeceğine dair kendi kendine söz verir.

bugun 23 Nisan neseyle doluyor insan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bugun 23 Nisan neseyle doluyor insan

𝙙𝙞𝙜𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙩𝙩𝙖𝙣 - 𝙠𝙤𝙠𝙤𝙣𝙪𝙞 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin