17.04.22
16.32
✧*。
Yeni telefonunun zil sesi Inupi'yi bir arama konusunda uyarır. Neşeli melodi çalmaya devam ederken, bir müşterinin motorunda görevinin yarıda kesildiğini düşünerek içini çeker ve taburesinden kalkar.
Yağlı ellerini iş tulumunun pantolon paçalarına siler, üzerinde çalıştığı koyu renkli yağ yüzünden lekelenmesine aldırmaz.
Sonunda masaya vardığında, hâlâ çalmakta olan cihazı alır ve gelen bir aramayla aydınlanan ekranına bakar.
Bilinmeyen numara.
Bu iki kelime onun ilgisini cezbeder. Bilinmeyen numaralardan gelen aramalar nadir değildir, ancak tam olarak yaygın da değildir. Özellikle Inupi'nin son birkaç aydır sürekli olarak alması için yeterince yaygın değil.
Inupi'nin bu çağrıların tam olarak ne zaman geldiğini not alması için yeterince şansı olur. Genellikle her üç haftada bir veya iki kez.
Inupi ilk başta ürkütücü dolandırıcılık çağrıları aldığını düşünür. İlk cevap verdiğinde, okuldan eski bir arkadaşının telefon numarasını mı aldığını merak eder ancak diğer hatta sadece sessizlik olduğu için aramayı sonlandırır.
İkinci sefer bundan iki hafta sonra olur ve Inupi ilk olayı hatırlamaz, aynı şekilde hiçbir şey düşünmeden cevaplar.
Bir daha sessizlik. Sessizliğe rağmen arkadan gelen caz melodilerinin kulağına ulaşması tuhaf bir olaydır ve Inupi o zaman bunun daha önce de olduğunu hatırlar.
Biraz sinirli bir şekilde aramayı tekrar sonlandırır. O noktada endişelenmeye başlar ama telefon numarasını değiştirmek gibi sert önlemler alacak kadar değildir.
İçinde bulunduğu çıkmazı nişanlısıyla paylaştığında, Draken ona basitçe "Aramalara cevap vermeyi kesmesini" söyler. Yine de, üçüncü kez olduğunda, Inupi aramayı cevaplar.
"Merhaba?"
"…"
Gelen öngörülebilir sessizlik, Inupi için bunun gerçekten bir şey olmaya başladığının teyididir. Bir dizi sessiz şaka çağrılarıyla karşı karşıyadır ve diğer taraftaki her kimse muhtemelen bundan zevk alır.
"Kim olduğunu bilmiyorum ama bu komik değil, rahatsız edici."
"..."
Inupi'nin kaşları sıkıntıyla kırışır.
"Hakkai, büyü. Yemin ederim, beni tekrar sana katılmaya ikna etme yöntemin buysa, seni döverim."
Hakkai son birkaç haftadır can sıkıcı mesajlarla onu rahatsız eder, Inupi diğer model arkadaşlarıyla yaptığı küçük bir çekim için bir yeri nazikçe doldurduktan sonra şirketinin Inupi'yi tamamen istemesiyle ilgili bir şey. Inupi bunu bir daha yapmayı planlamaz ama Hakkai, Inupi'nin model olması konusunda çok kararlı görünür.
Hakkai, Toman'ın gençlik yıllarındaki etkisinden sonra sağlam bir kariyer geliştirir, ancak yine de korkak bir kedidir ve profesyonel yaşam çizgisi gibi bir yüz ve vücut ile ona zarar verme riskini göze alamaz.
Ve yine, hiçbir şey. Bir korkuya dair ipucu ya da özür değil. Hakkai olduğunu gösterecek hiçbir delil yoktur bu yüzden Inupi endişelenmeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙙𝙞𝙜𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙩𝙩𝙖𝙣 - 𝙠𝙤𝙠𝙤𝙣𝙪𝙞 ✓
Fanfictiondranupi & kokonui "Merhaba?" "..." Gelen öngörülebilir sessizlik, Inupi için bunun gerçekten bir şey olmaya başladığının teyididir. Bir dizi sessiz şaka çağrılarıyla karşı karşıyadır ve diğer taraftaki her kimse muhtemelen bundan zevk alır. "Kim o...