sessiz yıllardan bıkar.

169 21 8
                                    

24.04.22

08.51

✧*。

Üç hafta sonra sözünü yerine getiren telefonu çalar ve tek yaptığı, telefonun sonuçsuzca çalmasını izlemektir.

Telefonun çalması durana kadar nefesini tuttuğunun farkında değildir, sonunda güzel bir hava solur. Boş telefonuna bakar, rahatlamadığını, hayal kırıklığına uğradığını ve tekrar çalmasını beklediğini fark eder.

Telefonu çalmaz ve o da düşüncelerini geride bırakır.

O zamandan bu yana bir buçuk ay geçer ve Inupi aramaları neredeyse unutur ya da kendini buna inandırır.

Draken artık telefonu her çaldığında Inupi'ye şüpheli bakışlar vermez. Ama bir akşam, Inupi yatmaya hazırlanırken gecenin köründe telefonu çalar. Melodi, ekranında görüntülenen adla birlikte onunla alay eder.

Bilinmeyen Numara.

Ve onu kızdıran, cevap verme konusundaki hafif tereddütü ve düşüncesidir.

O bitti. O ilerledi. Hayatını çöpe atan adamın bu hastalıklı hatırlatmasına ihtiyacı yok.

Kör bir öfkeyle telefonunu alır ve "Bunu daha ne kadar sürdüreceksin?" diye cevap verir. Sesi kırpılmış ve gergin, ağlamanın eşiğinde.

O iyileşti. Şimdi mutlu ve dürüst bir hayat yaşıyor. O zaman neden kutsal olmayan, zehirli düşüncelere geri sürükleniyor?

Hat her zamanki gibi kesilir, aramanın hâlâ bağlı olduğunu gösteren tek gösterge, telefonunda saniyeler içinde artan geri sayım.

Boğucu sessizlikten bıkar, sessiz yıllardan bıkar, hayal kırıklığından bıkar. Zayıf bir şekilde mırıldanır.

"Koko, lütfen..."

Arama biter ve boş çevir sesi Inupi'nin kulaklarında çınlar. İhtiyacı olan tek onay budur.

☏

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙙𝙞𝙜𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙩𝙩𝙖𝙣 - 𝙠𝙤𝙠𝙤𝙣𝙪𝙞 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin