PK 1

94.2K 228 5
                                    

"Single seat takde ke bang?" Soalku kepada penjual tiket di kaunter. Lelaki yang kelihatan sebaya denganku itu sengaja aku panggil abang kerana sudah terbiasa. Lagipun mana tahu dia sebenarnya memang lebih tua dari aku?

Dia kelihatan memeriksa semula satu persatu bas yang akan ke Kota Bharu dalam waktu terdekat seperti yang aku minta.

"Takde dik. Yang ada pun pagi esok je. Malam ni memang semua single seat dah habis." Jawabnya. Aku menggeleng perlahan. Aku betulkan kaca mataku. "Ha boleh je la... Yang pukul 11 malam tadi tu. Sebelah tingkap belakang sekali."

Dia mengangguk sebelum dia mencari semula bas pertama yang aku lihat 5 minit lepas. Transaksi berjalan seperti biasa. Aku mengambil duit baki dan tiket sebelum meninggalkan kaunter. Mengharapkan yang duduk sebelahku nanti seorang perempuan normal. Bukan lelaki yang berbau, terlalu besar apatah lagi gatal.

***********

Aku lega. Bas mula bergerak dan tempat duduk di sebelahku kosong. Mungkin penumpang tersebut membatalkan perjalanan dia ataupun dia terlepas. Aku menarik nafas lega sebelum melihat ke luar tingkap. Lampu jalan berlari ke belakang ketika bas semakin melaju ke hadapan.

Aku terlihat refleksiku di cermin. Aku betulkan kaca mataku sedikit. Sebelum membetulkan sedikit garis tudung bawal biru gelap yang aku pakai. Aku memakai Tshirt lengan panjang hitam bersama cardigan kelabu nipis. Dan aku memilih untuk memakai seluar jeans yang sedikit longgar.

Cuti semester baru bermula. Dan 3 bulan kali ini aku telah bercadang untuk bekerja sementara di butik baju milik kakakku di bandar. Kepalaku mula berangan akan berapa duit yang akan aku dapat dan apa yang akan aku lakukan dengan duit tersebut sebelum aku perlahan lahan tertidur.

Aku rasa aku tertidur lama. Mataku buka perlahan sebelum aku melihat ke luar tingkap. Di tengah tengah lebuh raya. Kelihatan bukit bakau menjadi latar belakang malam yang gelap itu. Kepala yang sedikit berpusing kerana baru bangun tidur aku picit sedikit. Kemudian aku perasan sesuatu. Sesuatu yang membuatkan mataku terbuka luas.

Ada tangan di atas pehaku.

Aku perlahan tunduk, melihat kelibat tangan seorang lelaki. Berehat di atas pehaku. Aku perlahan mengangkat kepala melihat empunya tangan. Seorang lelaki India. Mungkin dia naik dari Hentian Duta? Fikirku. Di balik sinaran cahaya lampu jalan kebiasaannya aku akan mengatakan yang dia agak kacak, namun dalam keadaan ini, aku terdiam kaku. Takut. Matanya terpejam. Mungkin tidur. Mungkin dia tidak sengaja?

Perlahan aku angkat tangannya lalu aku letakkan ke atas pehanya kembali.

Wajah aku merah.

Aku melihat ke luar tingkap. Mengantukku hilang. Aku melihat jam di tanganku. 1 pagi. Masih panjang lagi perjalanan.

Perlahan aku sandarkan kepalaku ke cermin tingkap, Kaca mataku berlaga sekali sekala dengan cermin tingkap setiap kali bas melanggar bonggol kecil jalan. Aku baru sahaja ingin melelapkan mata sekali lagi apabila tiba tiba tangan tadi perlahan kembali diletakkan ke atas pehaku.

Aku memusing wajahku ke arah wajah lelaki India tadi. Matanya masih pejam. Wajahku merah. Malu. Segan. Takut. Aku tidak pernah dilakukan sebegini. Ya, aku pernah memberi blowjob kepada teman lelakiku dulu namun aku masih dara. Aku mencapai kembali tangan lelaki India itu lalu aku cuba mengangkatnya.

Namun kali ini, tangannya memegang pehaku erat. Tidak mahu melepaskan.

Aku rasa semakin takut. Aku intai dua kerusi bersebelahan dengan kami. Dua pasangan kelihatan seperti Cina sedang tidur enak. Dan aku tidak nampak akan apa yang orang lain sedang lakukan kerana aku di belakang sekali.
Sekali lagi aku cuba angkat tangan lelaki India itu. Berharap kali ini dia akan mengalah. Namun aku salah. Dia mengenggam pehaku semakin erat. Aku menggigit bibir merahku sebelum mengalah. Berharap gangguan ini berhenti di sini.

Aku kembali bersandar ke dalam tempat duduk ku. Walau aku dapat rasakan yang tubuhku semakin tegang dari situasi yang aku ingin jauhi ini. Dan belum sempat aku fikirkan apa yang aku harus lakukan, tangan lelaki India tadi mula bergerak, meraba, mengusap peha kiriku. Ke atas... Ke bawah... Ke kiri... Ke kanan...

Aku melihat wajah lelaki India itu. Masih pejam matanya. Atau dia berpura pura tidur?

Aku cuba menolak tangannya lagi namun dia tidak mengendahkannya. Jemarinya semakin rakus meraba pehaku. Aku dapat rasakan yang jarinya cuba meraba setiap inci pehaku. Nafasku semakin berat. Takut.

"Encik... Jangan... Umph..." Aku berbisik kepadanya. Aku tahu dia dengar.

Dia tidak mengendahkan. Aku berfikir untuk menjerit atau memanggil orang lain namun aku tidak mahu membuat kecoh di tengah tengah jalan raya entah di mana ini. Tanganku masih di atas tangannya. Cuba menolak tetapi masih tidak berjaya.

Kemudian tangganya beralih ke peha kananku yang sedikit jauh darinya. Sama, dia meraba, meramas pehaku. Pertama kali lelaki India menyentuhku. Benarlah kata orang, lelaki India memang rakus. Aku memandang ke luar tingkap. Terlalu takut.

Aku tidak tahu apa yang patut aku lakukan.

Aku dapat rasakan yang tangannya meraba semakin dekat dengan celah pehaku. Aku rapatkan pehaku cuba menghalang.

Namun seperti dijangka, gagal.

Tangannya tiba tiba mencapai celah pehaku. Aku dapat rasakan jemarinya menyentuh dan mengurut pantatku. Mataku terbuka luas dan aku hampir menjerit.

"Umphh!! Jangan...! Ahh!" Aku mengerang. Aku cuba sedaya upaya menarik tangannya namun dia terus menerus mengurut pantatku. Nafasku semakin berat.

Aku merayu untuk dia berhenti namun dia mengendahkan. Masih berpura pura tidur. Aku cuba lagi menarik tangannya dari pantatku. Namun jarinya semakin rakus mengurut pantatku.

Kemudian tiba tiba dia menarik tanganku, hampir merentap dari tangannya lalu dia letakkan ke atas seluarnya. Mataku hampir terbeliak bila aku perasan yang dia meletakkan tanganku ke atas bonjolan keras di seluarnya.

Satu tangannya terus mengurut pantatku dan satu lagi memaksa tanganku mengurut batangnya.

Aku menggeleng kepala dan cuba menarik tanganku namun tangannya terlalu kuat untukku. Dia menggerak gerakkan tanganku di atas bonjol keras seluarnya. Kemudian aku perasan size batang lelaki India ini. Hampir separuh ganda dari bekas teman lelaki dahulu!

Aku tak tahu nak kagum atau sangat takut. Namun aku tidak boleh berbuat apa apa. Aku mengepit pehaku cuba menghalang lelaki India tadi dari terus meraba pantatku namun gagal. Dia terus mengurut pantatku dari luar seluar jeansku.

Nafasku semakin tak menentu. Dan belum sempat aku berbuat apa apa, lelaki India tadi melepaskan tanganku. Aku hampir menarik separuh nafas lega, memikirkan yang mungkin dia putus asa menyuruh aku mengurut batangnya.

Namun aku salah. Tangan kirinya perlahan membuka tali pinggangnya, butang seluar, dan zip. Mataku terbuka luas apabila dia menarik keluar batang keras hitam tebal sepanjang 8 inci. Dan dari lampu jalan aku lihat uratnya menegang di keliling batang.

🎓『ᴘᴇʟᴀᴊᴀʀ ᴋᴏʟᴇᴊ』🎓Where stories live. Discover now