"Ahhh... Ummpphh... Dzikri... Ummphh...." Aku mengerang lembut. Dua jariku laju menggentel biji kelentitku membayangkan batang Dzikri menghentak hentak pantatku dengan penuh geram. Suara Dzikri kedengaran mengerang di hujung talian, tahu yang tangannya laju mengurut batangnya yang keras itu.
"Ahhh... Eqa... Ahhh... Aku rindu nak fuck pantat kau Eqa... Ahhh... Sambil aku tarik rambut kau dari belakang... Ummphh..." Suara dan ayat Dzikri membawa aku ke memori dimana Dzikri menghentakkan batangnya dalam dalam ke dalam pantatku, sambil tangannya kasar menarik rambutku, melentikkan tubuhku. Entah mengapa, aku sukakannya. Dan kini memori itu mula membawa aku hampir ke klimaks.
Dan dari suara Dzikri aku tahu yang Dzikri juga hampir.
Tubuhku melentik di atas katil, tanganku laju menggentel biji pantatku dan tanganku yang satu lagi memegang telefon bimbitku erat di telingaku.
"D... Dzikri! A... Aku nak... Ahhh... Ahhh!!" Aku tahu Dzikri tahu apa yang aku maksudkan. Pantatku mengemut kuat sebelum tubuhku melentik tinggi di atas katilku, dan aku dapat rasakan tubuhku dilanda gelora klimaks yang kuat. Mungkin kerana sudah hampir dua minggu aku tidak menyentuh pantatku sebegini rupa.
"Ahhh... Eqaa!! Ummphh!!" Suara Dzikri di hujung talian dapat aku dengari dan aku cuba menggigit bibirku, tidak mahu mengerang terlalu kuat. Kami berdua mengejar nafas, membiarkan kedua duanya tenang sedikit daripada klimaks bersama tadi.
Selepas seketika, aku mendengar Dzikri ketawa kecil.
"Kenapa?" Soalku sedikit hairan.
"Tak ada apa... Cuma... Aku tak pernah sangka aku akan macam ni dengan kau..." Jawabnya. Aku tersenyum sedikit. Aku tahu yang Dzikri mempunyai perasaan terhadapku, dan pada mulanya aku tidak mempunyai perasaan terhadapnya, namun setelah apa yang terjadi, aku mula sedar yang hatiku mula terbuka untuknya sedikit demi sedikit.
Aku dapat rasakan wajahku sedikit merah, perlahan jariku bermain sedikit dengan air pantatku yang meleleh di celah bibir pantatku.
"Syaza....?" Soalku.
"Syaza... Kau tau kan aku suka punggung dia je... Dan dia pun tahu..." Jawab Dzikri. Aku mengangguk. Walau aku tahu Dzikri tidak dapat melihat pun anggukan ku itu.
"Umm... Aku rindu kau, Eqa..." Dzikri tiba tiba berkata. Aku mula terasa malu malu.
"Er... Aku pun rindu kau jugak...." Jawabku perlahan. Namun aku tahu dia mendengarnya jelas.
"Rindu aku ke... Rindu batang aku...?" Usiknya. Aku ketawa kecil mendengarnya.
"Dua dua..." Jawabku perlahan. Giliran Dzikri pula ketawa kecil.
"Kau... ada dapat batang lain tak dekat sana...?" Soal Dzikri. Sememangnya Dzikri tahu serba sedikit tentang aku dan Syaza. Dan dia nampaknya tidak kisah. Dan aku pun tidak kisah Dzikri menikmati perempuan lain.
"Urm... Tak ada pun... Kau?" Soalku.
Dzikri senyap sekejap.
"Ada... Akak angkat ni... Dia... Dia nak kawin minggu depan... Lepastu... Dia mintak aku ajar benda... Kau tau je la..." Jawab Dzikri.
"Ohh... Kiranya... Kau rasmi dia la ye...?"
"Haah... Sebenarnya part tu patutnya teori je... Entah macam mana tiba tiba dah termasuk..." Dzikri ketawa kecil. Aku dapat rasakan yang mungkin dia takut yang aku cemburu. Walaupun ya, aku cemburu sedikit, namun entah mengapa aku tidak kisah. Mungkin kerana aku juga dirasmikan Dzikri. Dan aku juga seronok dijamah mana mana lelaki yang berani untuk menjamahku.
Aku menggigit bibir, merasakan perlahan nafsuku kembali bergelora.
"Rezeki kau la Dzikri... Hehe... Aku tau kau suka... Mesti dia pun suka kan...?" Soalku jujur.
"Hehe... Boleh la..." Jawab Dzikri segan. Walaupun Dzikri aktif di bilik tidur, di luar dia sebenarnya seorang yang rendah diri dan pemalu.Kami berbual buat beberapa minit sebelum aku meminta untuk menamatkan panggilan. Aku mahu membersihkan diriku sedikit sebelum tidur. Aku letakkan telefon bimbitku ke tepi katil sambil menolak tubuhku bangun. Aku hanya memakai Tshirt dan seluarku kini terjulur di tepi katil semenjak aku dan Dzikri mula phone sex tadi.
Aku menarik tualaku dari kerusi dan aku perasan ada bayang bayang bergerak dari bawah pintuku. Fikiranku mula memikirkan makhluk halus namun menyedari yang aku tidak memakai kaca mata, aku hiraukan saja. Tuala tadi aku balutkan ke pinggang sebelum mula bergerak keluar ke bilik air. Perlahan mencari jalan kerana di luar sudah gelap, jam kini menunjukkan jam 1 pagi, waktu kebanyakan isi rumah ini telah tidur.
YOU ARE READING
🎓『ᴘᴇʟᴀᴊᴀʀ ᴋᴏʟᴇᴊ』🎓
FantasyBaca dengan tenang. Jangan kelam kabut. Cerita yang ditulis adalah rekaan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Jangan tiru aksi yang ditulis. Jaga tingkah laku dan diri. Jangan harrass perempuan atau lelaki tanpa izin rela mereka...