PK 8

38.2K 110 6
                                    

Tangan Dzikri aku pegang erat, sekali sekala sengaja aku langgarkan buah dada bulatku ke lengannya untuk mengusiknya. Setiap kali aku berbuat begitu Dzikri akan menjeling kepadaku. Entah mengapa jelingnya itu menghiburkan hatiku. Mungkin kerana aku tahu yang dia akan melepaskan geramnya terhadapku nanti.

Semester terakhir kini sudah sampai ke penghujung. Dan selama satu sem ini aku dan Dzikri akhirnya menjadi pasangan yang rasmi. Maka satu satunya lelaki yang aku terima di celah kangkangku ialah Dzikri. Mungkin kerana hanya dengan dia yang aku keluar, jika tidak, aku sedang sibuk dengan peperiksaan atau kerja kursus untuk semester akhir ini.

Aku tahu yang Dzikri juga sekali sekala akan menggunakan Syaza. Dan aku tidak kisah. Syaza merupakan sahabat karibku, dan aku tahu di dalam hatiku, yang aku tidak kisah kalau berkongsi kasih dengan Syaza. Pelbagai benda yang telah kami kongsi bersama. Dan baru baru ini, aku juga telah meniduri keluarga kandungku, adikku. Ianya mengejutkan Dzikri sedikit namun dia tidak kisah.

Sekali sekala aku mula terfikir apa yang Syaza ceritakan beberapa bulan lepas sebelum masuk semester, bagaimana ayahnya mahu dia menjadi miliknya walaupun setelah berkahwin nanti. Dan bagaimana tidak ada lelaki yang akan menerimanya.

Tiba tiba Dzikri menarik tanganku membawaku ke dalam satu kedai kecil di pusat membeli belah itu. Kedai itu agak gelap. Dan kemudian barulah aku perasan kedai apa yang dibawa Dzikri. Kedai mainan seks!

"Dzikri! K... Kita buat apa kat sini...?" Soalku Dzikri senyum. "Rileks la Eqa... Pagi pagi hari minggu macam ni tak ada orang... I teringat yang you kata adik you suruh you pakai uniform sekolah kan...? Macam best je..." Kata Dzikri. Wajahku bertukar merah dan aku cepat cepat melihat keliling kalau ada orang yang berhampiran. Tiada.

Aku cepat cepat menepuk lengan Dzikri. "You ni... Janganla cakap kuat kuat..." Bisikku malu. Dzikri senyum nakal sebelum memeluk pinggangku, membawa ku ke bahagian pakaian lingerie. Dzikri kemudian melihat satu persatu pakaian di dalam plastik itu. Dari jauh aku dapat melihat cashier, seorang wanita cina muda melihat kami dari jauh. Senyum sopan kepada kami. Aku mengangguk kepadanya.

"Kalau yang ni?" Soal Dzikri. Dzikri menunjukkan kepadaku baju nurse yang sangat nipis dan mendedahkan segalanya kepadaku. Aku menggigit bibir bawah. "Urm... I tak kisah..." Jawabku. Dzikri mengangguk sebelum mengambil yang satu lagi. Pramugari. Aku senyum nakal. "Nakalnya you ni..." Kataku. Dzikri ketawa kecil sebelum meninggalkan aku dan melangkah ke cashier.

Aku baru sahaja hendak mengikut Dzikri sebelum aku ternampak sesuatu. Aku senyum nakal, pakaian seksi ini macam sesuai untuk "itu..." Mengingatkan diriku semula untuk datang kembali ke sini esok untuk membelinya.

**************

Aircond bilik hotel 3 bintang itu agak sejuk walaupun Dzikri telah menaikkan suhu. Tetapi aku tahu keadaan akan menjadi panas sebentar lagi. Dzikri sedang mandi di dalam shower dan aku sedang mengeringkan rambutku setelah mandi dahulu. Kerana kami tahu, jika kami mandi serentak kami kemungkinan besar tidak akan menggunakan lingerie yang Dzikri beli tadi. Dzikri menyuruh aku memilih antara pakaian pramugari atau nurse. Mungkin kerana dia mahukan surprise.

Aku senyum melihat kedua dua set pakaian yang tersusun elok di atas katil Queen size itu. Aku perlahan mencapai yang kiri.

Tak lama kemudian Dzikri keluar dari bilik air, tualanya tidak dibalut di pinggang, tetapi di bahu. Batang kerasnya sudah mencanak, begoyang dengan setiap langkah yang dia ambil. Membuatkan aku tercengang sedikit. Namun mata Dzikri yang membulat itu membawa aku kembali. Aku senyum nakal.

"Hi... Jadi awaklah pesakit saya ya...?" Soalku manja. Dzikri mengangguk perlahan. Aku yang tadinya duduk menolak diriku bangun. Rambut panjangku aku ikat ponytail, kegemaran Dzikri. Dan di kepalaku aku pakai topi putih nurse, bersama lambang merah hospital itu. Kaca mataku yang sedikit tebal itu memberi imej nerd. Tetapi bibir yang aku sapukan dengan lipstick merah itu memberi imej perempuan sundal. Di leherku aku pakaikan choker nipis putih. Tahu yang Dzikri sukakan leherku.

Aku memakai kemeja putih nipis berlengan pendek, butang yang ada hanya sampai di bawah dada. Maka buah dadaku hanya tertutup separuh oleh uniform nurse itu. Dan aku dapat lihat Dzikri sangat terpegun dengan buah dadaku itu. Aku agak kagum yang Dzikri masih dapat menahan diri.

🎓『ᴘᴇʟᴀᴊᴀʀ ᴋᴏʟᴇᴊ』🎓Where stories live. Discover now