"Ummph... Akak... Srrppp..." Suara adikku kedengaran dari celah pehaku. Dan mulutku juga sibuk mengeluarkan bunyi ghairah basah sambil batang kerasnya itu aku hisap perlahan, menikmati dan mengusik batang adik lelaki yang sedang berbaring itu di dalam mulutku. Sedang aku menonggeng dengan kepalanya di celah pehaku. Posisi 69 itu memberikan aku peluang untuk memuaskan adikku sambil adikku memuaskan aku. Walaupun hanya dengan mulutnya.
"Ummphh!!" Aku mengerang manja apabila aku dapat merasakan tangan adik lelakiku itu meramas punggung bulatku sambil lidahnya laju menjilat bibir pantatku yang sememangnya telah berair dari tadi. Dan aku rasa hasil dia menjilat pantat Izzati, dia menjadi seorang lelaki yang pandai memuaskan seorang perempuan dengan menggunakan lidah.
Aku dapat rasakan pantatku mengemut kuat dengan setiap hisapan dan jilatan dari mulut adikku itu. Dan tanganku sibuk meramas perlahan kantung air mani adikku yang sedikit berbulu itu. Aku dapat rasakan isi air maninya yang agak berat memandangkan baru sahaja malam tadi dia melepaskan air maninya ke buah dadaku pula.
Aku melajukan hisapan, dan aku dapat rasakan dia juga begitu. Melajukan hisapannya ke pantatku mengikut irama mulutku yang sedang menikmati batangnya.
"Ummphh... Ahhh... Srrppp.... Ummmphh..." Aku dan adikku bersaing mengeluarkan bunyi ghairah di sebalik hisapan dan jilatan, menambahkan rasa berahi ke diri masing masing. Dan daripada genggamam jemari ke dalam daging punggungku, aku dapat rasakan yang adikku semakin hampir. Dan aku juga begitu.
"Ummphh!!!" Adikku hampir menjerit ke pantatku, dan aku tahu mengapa. Batang adikku yang terbenam di dalam mulutku berdenyut kuat sebelum kepala batangnya seolah meletup, melepaskan air maninya ke dalam mulutku, memancut mancut ke tekakku. Aku merapatkan bibirku ke keliling batang adikku, tidak mahu setitis pun mengalir keluar dari mulutku sambil aku cuba menelan sebanyak mungkin.
Namun jilatan Faris, adikku, tidak berhenti, malah semakin galak, dan dengan itu, tubuhku tidak dapat menahan nikmat dari mulut adikku tersebut membuatkan aku menekan pantatku ke mulutnya lagi, sebelum giliranku pula melepaskan air kepuasan ke dalam mulutnya.
Klimaks yang aku hadapi itu membuatkan aku hilang kawalan sedikit, tubuhku yang menonggeng itu menggigil sedikit dari klimaks yang tiba tiba itu. Pada yang sama bibirku di keliling batang Faris terbuka sedikit, melelehkan sedikit air maninya ke bawah mengenai jariku.
Aku perlahan lahan terus menghisap batang adik lelakiku itu, melihat air mani pekat adikku yang terus meleleh itu. Dengan pada yang sama aku dapat rasakan mulut adikku juga sedang menjilat dan menghisap setiap titis air klimaksku itu., Nafas kami berirama, dan dengusan dan erangan kepuasan saling bersaing di dalam bilikku itu.
Selepas berapa ketika, adikku akhirnya merebahkan kepalanya ke katil, dan aku masih menjilat jilat batang adik lelakiku itu seperti kucing yang kehausan. Adikku menampar punggungku sedikit, membuatkan aku mengerang perlahan sebelum ketawa.
"Ummphh... Adik ni..." Usikku, dengan itu aku perlahan turun dari tubuhnya sebelum mengambil duduk di bucu katil. Kelihatan pakaian kami berselerak di atas lantai.
"Ahh... Sedapnya akak... Kan best kalau kita dari dulu macam ni..." Kata adikku. Aku hanya tersenyum malu sambil aku menarik tuala yang tergantung di tepi kerusi.
"Mana boleh... Adik kan baru cukup umur..." Usikku. Teringat akan hari jadinya beberapa bulan lepas, kini dia berusia 19 tahun. Dan bilik difikirkan juga, aku masih dara beberapa bulan lepas.
Dari jauh aku dapat dengar kereta ayah kami menghampiri. Ayah dan ibu kami keluar ke pekan pagi tadi sebelum singgah ke rumah rakan ibu, meninggalkan kami berdua. Dan kami meluangkan masa yang ada untuk memuaskan nafsu masing masing.
Mendengar bunyi enjin kereta ayah kami, adikku Faris cepat cepat bangun dari katilku, segala pakaiannya di lantai dikutip sebelum dia keluar dari bilikku, sambil mengenyitkan mata kepadaku. Aku senyum nakal sebelum menutup pintu.
Aku mula memakai pakaianku kembali, sebelum aku mengenakan kaca mataku semula. Aku melihat diriku di cermin sekali imbas, memastikan tidak ada tanda tanda yang mencurigakan, sebelum keluar bertemu ibu ayahku yang mungkin membawa pulang makanan.***************
Aku menarik nafas lega, melihat segala beg dan barang keperluan untuk semester terakhirku telah siap dikemas. Bas akan bertolak pada jam 10 pagi, maka aku akan bertolak dari rumah dihantar ayahku dalam pukul 9 lebih. Ayahku memang jenis menepati masa, atau kadang kala, terlalu awal. Dan aku jadi terikut dengan perangainya.
YOU ARE READING
🎓『ᴘᴇʟᴀᴊᴀʀ ᴋᴏʟᴇᴊ』🎓
FantasyBaca dengan tenang. Jangan kelam kabut. Cerita yang ditulis adalah rekaan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Jangan tiru aksi yang ditulis. Jaga tingkah laku dan diri. Jangan harrass perempuan atau lelaki tanpa izin rela mereka...