PK 2

57.2K 165 0
                                    

Sejak dari apa yang terjadi di dalam bas tempoh hari, aku seakan... Asyik teringatkan perkara itu. Aku hilang kiraan berapa kali aku menyentuh diriku, membayangkan itu tangan lelaki itu. Atau mana mana lelaki yang aku tidak kenali menyentuh aku tanpa kebenaranku. Aku tak tahu mana datang nafsu tersebut namun semakin hari ia semakin membuak.

Perjalan pulang ke kolej, aku dapat tempat duduk di sebelah perempuan. Tiada apa yang terjadi. Namun dalam diam aku menyentuh sendiri pantatku dibawah sweater yang aku bawa, membayangkan aku dicabul di dalam bas seperti yang terjadi minggu lepas.

Aku mula menulis fantasiku di dalam sebuah buku nota kecil yang aku selitkan di bawah tilam katilku. Teman sebilikku Syaza, pasti akan terkejut kalau dia tahu yang aku mula ketagih akan benda benda begini. Kerana aku tahu Syaza seorang gadis yang baik. Aku tidak pernah lihat dia keluar dengan mana mana lelaki untuk bersuka ria. Yang ada cumalah untuk assignment, seperti dengan Dzikri untuk assignment kelas Sir Arman.

Syaza baru sahaja meninggalkan bilik untuk bertemu Dzikri. Aku sedikit hairan kerana Syaza memakai jubah hitam yang menampakkan tubuh badannya hari ini. Lebih lebih lagi punggungnya. Mungkin kerana dia tak ingin membazirkan baju kut. Fikirku.

Sebaik sahaja Syaza menutup pintu bilik dan mengunci dari luar, aku terus menarik buku notaku dari bawah katil lalu aku membacanya. Fantasiku di dalam bas. Tanganku perlahan masuk ke dalam seluar nipis cotton yang aku pakai. Aku mengurut perlahan bibir pantatku yang sememangnya basah sedari tadi.

Satu demi satu gambaran tangan liar meraba tubuhku mula muncul di dalam mindaku. Nafsuku semakin membuak. Aku tidak tahan lagi. Aku melajukan jariku, mengurut alur pantatku laju dan biji kelentitku yang semakin mengeras. Tubuhku semakin tidak keruan, menikmati sentuhan diriku sendiri.

"Ahhh... Ummphh... Jangan.. Ahhh..." Aku merengek seorang diri. Membayangkan tangan tangan kasar meraba buah dadaku. Buku nota yang aku pegang dilepaskan, sebelum tanganku meramas buah dadaku sendiri. Aku menutup mata, membayangkan lelaki yang tak dikenali meramas pantatku. Batangnya bergesel dengan punggungku.

Fantasiku semakin jauh, bersama dengan irama jariku yang mengurut bibir pantatku dan biji kelentitku dengan laju. Entah bila dalam kepalaku lelaki itu mula memasukkan batangnya yang berurat itu ke dalam pantatku. Mengambil daraku dengan paksa dan ganas.

"Ahhh... Jangan... Taknak... Lepaskan..." Aku merengek lagi. Erangan aku semakin kuat bersama kuat urutan pantatku. Pantatku berdenyut kuat sebelum tubuhku menggigil sedikit, dan klimaks buat kali entah ke berapa di atas katilku ini.

Aku mengejar nafas yang masih laju. Jariku ditarik sebelum perlahan aku menjilat air nikmatku sendiri. Seperti yang diajar lelaki di dalam bas itu. Aku menghisap jariku apabila satu mesej masuk di dalam Experiaku.

Perlahan aku menolak diriku bangun dan membaca mesej tersebut.

Hana : Eqa, jom buat assignment harini? Breakfast dkat café skali. Aiman tak jadi datang.

Perlahan jariku membalas mesej tersebut.

Eqa : Boleh! Kau belanja.

Aku bangun dari katil lalu menyumbat buku nota tadi kembali ke bawah tilam. Tuala yang digantung di kerusi di ambil sebelum perkakas mandi yang lain juga diambil. Meninggalkan bilik mandi itu, tak perasan yang buku notaku terkeluar sedikit dari tilam.

************

Beberapa hari selepas itu, aku dan Syaza bercadang untuk stay sedikit lewat di kelas kosong tempat kami selalu belajar bersama kerana Wi-fi di situ lebih laju daripada di bilik kolej. Dan juga kerana Syaza ingin download drama Koreanya yang 2 minggu tertunda katanya. Aku sebagai seorang kawan yang baik turutkan sahaja.

"Eqa, aku nak pergi tandas kejap. Kau stay sini jap eh." Kata Syaza tiba tiba.
"Eh, nak ikut!"

"Ala takpela. Kejap je. Tau tau." Syaza senyum kepadaku sebelum meninggalkanku seorang di kelas itu. Tingkap semua sudah tertutup bersama langsir. Tak silap aku, ini jugalah tempat discussion Syaza dengan Dzikri tiap minggu.

Sedang aku menaip sesuatu di dalam laptop, tiba tiba lampu terpadam dengan sendiri. Nasib baiklah laptopku masih mempunyai bateri yang agak banyak. Lampu dari laptop aku dan Syaza sedikit menerangkan kelas itu.

🎓『ᴘᴇʟᴀᴊᴀʀ ᴋᴏʟᴇᴊ』🎓Where stories live. Discover now