"Srrpp... Srppp..." Bunyi basah perlahan dari mulutku hanya dapat didengari olehku dan juga lelaki yang aku tidak kenali ini. Bunyi bas dan jalan meneggelamkan segala erangan lembut aku dan lelaki itu. Batangnya yang bersaiz sederhana besar dapat aku masukkan ke dalam mulut dengan mudah. Aku hisap perlahan, menikmati rasanya batang panas berdenyut di dalam mulutku, sambil lidahku menjilat jilat seluruh batangnya. Terasa nikmat bagiku melawan sejuk aircond bas malam malam begini.
Tangan lelaki itu meramas buah dadaku lembut, dia tidak rakus namun dia tak henti henti menggomol buah dadaku. Mungkin ini tubuh perempuan pertama yang dia sentuh, dia nampak sedikit muda. Mungkin setahun dua muda dariku.
Oh, mungkin kalian tertanya bagaimana batang lelaki muda yang aku tidak kenali ini boleh terbenam di dalam mulutku? Ringkasnya, aku yang terlalu bernafsu. Ya, aku yang mulakan kali ini. Aku masih teringat akan aksi aku, Syaza dan ayah kandungnya, dan pantat aku tak henti henti berdenyut. Dan entah bila, tanganku sudah mengusap ngusap batangnya di luar seluarnya.
Aku dapat rasakan batangnya berdenyut semakin kuat, dan dari denyutan batangnya aku tahu yang dia sudah semakin hampir. Aku naikkan kepalaku supaya hanya kepala batangnya saja yang berada di dalam mulutku, dan aku urutkan batangnya ke atas dan ke bawah laju, sambil lidahku bermain main dengan kepala batangnya, mahukan hasil yang akan dia berikan.
Aku lajukan urutan dan aku dapat rasa tangannya seolah menggenggam buah dadaku dari luar bajuku itu, sebelum dia mengerang perlahan, menolak batangnya sedikit ke atas, dan memancutkan air maninya yang panas dan pekat itu ke dalam mulutku. Aku menelan setiap das yang dilimpahkan ke dalam mulutku secepat mungkin, sambil aku terus hisap dan mengurut.
Aku ketatkan bibirku di keliling kepala batangnya, tidak mahu setitis pun keluar. Aku telan dan aku dapat rasakan setiap titis air mani lelaki yang aku tidak kenali itu melalui tekakku. Aku hisap semahunya sebelum aku tarik kepalaku, aku senyum sedikit kepadanya sebelum aku palingkan wajah dan aku sandarkan kepalaku ke tingkap bas.
***********************
Aku hampir tertidur apabila aku dapat rasakan bas mula ketepi, masuk ke simpang. Aku lihat ke luar tingkap, bas ini sedang memasuki kawasan rehat. Bas yang aku naiki perlahan berhenti di tempat parking bas, dan aku perasan yang pemandu bas meletak bas di tempat yang sedikit terpencil, namun masih dekat dengan kawasan rehat.
"Rehat 20 minit!" Jerit pemandu bas dari hadapan dan pintu bas dibuka. Seorang demi seorang turun termasuklah lelaki yang duduk di sebelahku itu. Aku pada mulanya tidak ingin turun namun tiba tiba perutku berbunyi. Mungkin aku patut membeli roti atau apa apa. Aku mencapai beg duit kecilku lalu aku sumbatkan ke dalam poketku.
Aku turun dari bas, angin malam memeluk tubuhku. Membuatkan aku menggigil sedikit. Terasa masih melekit sedikit mulutku dari air mani tadi. Mungkin aku patut berkumuh. Belum sempat aku aku menapak ke arah tempat rehat ada suara memanggilku dari tepi pintu bas.
"Awak Afiqah kan?" Soal pemandu bas. Lelaki melayu yang sedikit tinggi, badannya sedikit berisi dan memakai kemeja uniform syarikat bas yang dipandunya.. Aku memandang ke arahnya sebelum mengangguk. "Ya saya?"
"Mari ikut saya sekejap, saya nak cakap dengan awak sikit." Ucap dia sebelum meninggalkan aku. Dia berjalan ke arah depan bas sebelum memusing ke belah sana. Bas ekspress ini diparking mengiring, kiranya belah kiri bas, dimana pintu berada menghadap kawasan rehat, manakala sebelah kanan bas di mana pintu untuk pemandu bas berada menghadap jalan raya, berdindingkan pokok renek yang sedikit tebal, sekali sekala ditembusi cahaya dari kereta kereta yang meluncur laju di jalan raya.
Aku mengikorinya, sedikit takut. Dia sedang berdiri di tepi pintu pemandu bas yang sedikit tinggi itu. Membawa keluar Samsung S6nya. Aku perlahan menghampiri.
"Urm... Kenapa ya encik?" Soalku. Takut jika aku ada tersalah apa apa. Atau... Mungkinkah dia tahu apa yang aku lakukan?
Hanya selangkah dari pemandu bas tadi, tiba tiba dia menyimpan phonenya ke dalam poket. Dia memusingkan tubuhnya kepadaku sebelum tanganku direntap dan tubuhku ditolak ke dinding bas, belakangku menghadapnya.Dia merapatkan tubuhnya ke tubuhku, dan aku dapat hidu bau rokok dari mulutnya.
"Ohh... Kau ingat kau boleh buat apa kau suka dalam bas aku ya?" Bisiknya kasar ke telingaku. Tangannya menekan tubuhku ke dinding bas.
YOU ARE READING
🎓『ᴘᴇʟᴀᴊᴀʀ ᴋᴏʟᴇᴊ』🎓
FantasyBaca dengan tenang. Jangan kelam kabut. Cerita yang ditulis adalah rekaan semata. Tiada kena mengena dengan yang hidup atau mati. Jangan tiru aksi yang ditulis. Jaga tingkah laku dan diri. Jangan harrass perempuan atau lelaki tanpa izin rela mereka...