24.04.2022
嗨 ο(=•ω<=)ρ⌒☆
Szczerze, ten rozdział mógł wpaść wcześniej, ale nie miałam czasu, żeby się z tym bawić
Plus chciałam zrobić jeszcze jeden rysunek
Na szczęście stwierdziłam, iż zbyt długo już nic nie wrzucałam i w końcu coś by się przydało
No i...
(o′┏▽┓`o)
są one z decka inne niż zazwyczaj
Wpadnie trochę nowych informacjiOgólnie uprzedzam, gdyż były to prace czasochłonne i rysowane z dużymi przerwami (bo szkoła)
Z tegoż powodu nie są idealne - to również wina moich umiejętności XD
Jak również zauważyłam, że rysuję zbyt długie szyje, więc bardzo przepraszam
W następnych rysunkach postaram się z tym walczyćDzisiaj niestety nie napiszę tych informacji co zazwyczaj w taki sposób jak to miałam w zwyczaju
Może potem poprawię, bo teraz nie mam za bardzo jakWszystkie powstały na przestrzeni marca i kwietnia w moim starym zeszycie od rysunków
Przedstawiają postacie z Adnaren, a dokładniej przyszłych członków oddziału Dernir Mea
Każdy z nich jest szlachcicem poza ostatnim rysunkiem (przeważnie im bardziej zamożny szlachcic tym więcej na ozdób na rogach)No to zaczniemy od pierwszego, którego narysowałam
Niestety widać jak moje chęci i wena ulatywały z czasem (im niżej tym gorzej)
Jest na nim sześć osób, więc przedstawię ich od lewej zaczynając od góry1. Fimit (nie ukrywam wyszedł cudnie) - nie pochodzi ze szczególnie bogatej rodziny. W dodatku ma niezrównoważonego psychicznie ojca, który jest sadystą i tak właściwie skupia się na swojej żonie. Fimit zawsze starał się chronić swoją matkę, dzięki temu ma trochę wyrobioną formę. Ogólnie jego matka pochodzi z nieco innego regionu, więc Fimit nieznacznie różni się od pozostałych. Jego sanuji to "prędkość" - szybki jest i tyle.
(taka ciekawostka - był dość szybko rysowany i tylko potem poprawiany, a wyszedł najlepiej)2. Wirn - (。_。)... Jego ojciec to szuja. Wyzyskał swoją żonę i rozwalił rodzinę. Dopóki stan zdrowia matki Wirna był jeszcze dobry, posiadali wszystko, co niezbędne. Generalnie Wirn poszedł do szkoły rycerskiej, żeby móc wesprzeć budżet domu. Po tym jak ojciec ich porzucił wszystko się im posypało. Ze służby pozostała tylko jedna osoba, która właściwie nie miała gdzie pójść. W dodatku sam Wirn też ma problemy, a właściwie ma tę samą przypadłość co Nedyt (zbyt duża ilość mocy go wykańcza). Jego sanuji to materializacja mocy. Od dziecka trzyma się z panem nr 1.
3. Sylon - tu widać, że bardziej zamożna rodzina. W sumie mu się w życiu układa. Jest umysłowcem, czyli posiada ogrom wiedzy, a jego umiejętność analizy powala.
Przechodzimy do dołu
4. Giwris - o nim już kiedyś pisałam. Kurczaczki brwi mu za wysoko zrobiłam. Dodam tyle, że ma dwa kolorki włosów, a jego rodzice to gnidy w pięknej otoczce. Nie wiem czy dobrze to widać, ale dość słaby i chorowity tym z niego. Ma przykrą historię ogólnie, ale na szczęście później się to zmienia.
5. Atian - u niego chyba też nic takiego się nie dzieje. Bogaty i jedyne czego mu brakuje to trochę wzrostu XD. Włada metalem.
6. Inter (o jeżeli potem imienia mu nie zmienię) - jego rysunek już widnieje w tym artbooku. To ten, co wygląda tak uroczo i narysowałam go z pomocą siostry. Nie pamiętam czy coś o nim opowiadałam, ale też bogaty. Mu brakuje jedynie pewności siebie.
(chyba najgorzej wyszedł, nie pasuje mi do reszty)Uff koniec
To teraz kolejni, na szczęście ich jest tylko dwóch
Nie wyszli cudnie, ale orientacyjnie mogą być
Przepraszam za te żyrafy, lamy czy co tam jeszcze mogłoby być XD
Rysowanie ich było ciężkie1. Orter - typ idealny, tylko że nie jest czystej krwi szlachcicem (meh za jasne włosy mu zrobiłam). Jego rodzina sama wspięła się na wyżyny. Jego sanuji to ziemia.
2. Taruk - on już tu był. Chyba nie pisałam, ale został przygarnięty przez rodzinę Ortera. Ma bardzo ciężką historię, przez co ma lekkie problemy psychiczne. Jego umiejętnością jest paraliżowanie innych. - Po tym krótkim opisie kreuje się obraz psychopaty jak z horroru XD I jest się czego bać.
I na koniec
Z niego jestem nawet zadowolona (lubię typa - to nie jest baba)
Plan był taki, że miał być taką bardziej hotówą, a wyszło tak
Jeszcze będę go rysować (¬‿¬)Uzuri - prawdziwy postrach, nawet Raonu i Surin się go boją. Wywołuje lęk przez kolosalną moc. Generalnie nie jest on Furiozą, więc potęguje to te odczucia. Plus jest to najwyższa postać w Adnaren. Ma on bardzo charakterystyczny wygląd. Nie chodzi o ubiór, bo w to ma on wywalone. Ma popielatą skórę, białe włosy i złote oczy o wężowych źrenicach. Do tego dochodzą jeszcze drobiazgi takie jak kreski na kości policzkowej, które można zobaczyć.
O nim mogłabym dużo napisać XD
Uważam go za ciekawą postać
Nie przedłużając
Niech wena będzie z Wami (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
CZYTASZ
Artbook, czyli Dziki Skrzat w akcji
RandomMówi się, że nikt nie jest doskonały. Tia, jestem tego w pełni świadoma i Wy chyba również. Jak się uczyć to na błędach, a praktykować dopóki nie stanie się mistrzem. Te rzeczy dają mi nadzieję, że kiedyś będzie lepiej. Najważniejsze żeby do wszystk...