02.04.2024
Przychodzę z kolejnymi rysunkami starszyzny
Nie będę tym razem przedłużać, więc przejdę do rzeczy i przedstawię ich chronologicznie (mogłabym na nich trochę pomarudzić, ale postaram się ich nie męczyć)
Z góry przepraszam za jakość
▯Szybki pupcyś
◈10.03.2024
◆Ebia (żona Zenira, matka Kizy - królowa)Myślę, że urodą zasługuje na swoje miejsce u boku monarchy. Co do sukni to mogło być lepiej, ale cóż nie czuję się zbyt pewnie przy tego typu kreacjach, w każdym razie starałam się jak mogłam, aby miała ciekawy strój.
Już z boku widać jej mężusia
◈30.03.2024
◆Zenir (mąż Ebii, ojciec Kizy - król)Zenir mimo wszystko woli się nosić nieco skromniej. Za to ma bardziej przejmujące spojrzenie niż Garon XD co moim zdaniem nie psuje jego przystojnej buźki. Może konkurować z Eruiną o miano wyglądu silnego charakteru. Nie da się ukryć, że faceci lepiej mi wychodzą.
◈01.04.2024
◆Osyr (mąż Iris, ojciec Remeta - przyjaciel króla)Pierwszy raz czuję, że zrobiłam zbyt małą głowę, a dowaliłam w nogach XD Z pewnością nie tak go sobie wyobraża czytelnik, ale tę pelerynę ubiera tylko na podróż, a wśród towarzystwa ubrałby coś bardziej eleganckiego. Tak to już jest u Furiozów, że lepiej wyglądać na gladiatora, aby odstraszyć potencjalne zagrożenie, a do Osyra to naprawdę lepiej nie podskakiwać. No z twarzy to nie wygląda jakoś groźnie (w przeciwieństwie do Zenira), no powiedziałabym, że nawet taki potulną ma twarzyczkę.
◈02.04.2024
◆Iris (żona Osyra, matka Remeta)Tutaj jakość naprawdę ucierpiała, ale to raczej wina fatalnego oświetlenia. W każdym razie Iris jest pięknością (starałam się jak mogłam i tak już jedną operację twarzy przeszła) o bardziej egzotycznym imieniu i ponętnej długiej szyi, dzięki czemu trochę się o niej mówi, choć niewdzięcznie w Adna poświęciłam jej jedno krótkie zdanie (XD jeszcze ulegnie to zmianie). Jak można się domyślić pozostałe panie raczej nie lubią, kiedy ich ukochani o niej wspominają, mimo że jest już zamężna. Obstawiam, że mogłaby być żoną Zenira, gdyby nie to, że Osyr bardzo młodo się z nią ożenił (wiedział, że trzeba szybko zaklepać swą ukochaną, żeby nie wydali jej za innego)
Nie da się ukryć, że to małżeństwo ma silną pozycję w królestwie i zaręczyny Kizy z Remetem również mają podłoże polityczne.
Koniec, nie będę już więcej zdradzać
Niech wena będzie z Wami (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
CZYTASZ
Artbook, czyli Dziki Skrzat w akcji
RandomMówi się, że nikt nie jest doskonały. Tia, jestem tego w pełni świadoma i Wy chyba również. Jak się uczyć to na błędach, a praktykować dopóki nie stanie się mistrzem. Te rzeczy dają mi nadzieję, że kiedyś będzie lepiej. Najważniejsze żeby do wszystk...