~~~
-Previous Section Break-
Yaklaşık olarak 15 dakika sonra annem eve girdi ardından o...
Reginald Hargreeves...
________________________________Reginald'ın söylediği şeyleri bir saate yakın biz zamandır odamda düşünüyorum ve normal şeyler değiller. Umbrella Academy'nin gerçek olması en büyük hayallerimden biri olsa da annem ve arkadaşlarımı daha az görebilecek olmak en son isteyeceğim şey bile olamaz.
-FLASH BACK-
R.H:Konuşmana gerek yok beni o diziden bildiğini biliyorum ama kısaca o dizide olacakları olanları nasıl bildiklerini bilmiyorum onu bilmen yeterli. 0 numara evine geri dönüyorsun.
Olivia:Hayır!
R.H:Annen ve arkadaşların için ise haftada en az bir gün görmene izin vereceğim.
A.H:Hemen bir şey söylemek zorunda değilsin hayatım bu benim içinde hazmedilmesi zor bir şey.
-FLASH BACK END-
Annem ve arkadaşlarım her zaman bana destek çıkmış insanlar ve onlardan ayrılmak istemiyorum. En az bir gün görmek mi ben Emily ve Serene ile konuşmadan 3 gün bile duramam. Özellikle annem olmadan yapabileceğimi zannetmiyorum. Aslında evet Umbrella Academy'nin gerçek olması ve 0 numara olmak gerçekten mükemmel ve bunun hayalini kuruyordum ama hayalini kurduğum hali ile asla aynı değil. Reginald kararını vermiş gibi görünüyordu kabul etsem güzel olabilirdi hem annemi görebileceğim hemde onu. Five Hargreeves...
-Ertesi Gün-
Dün gece ne karar vereceğimi düşünmekten uyumadım. Hala tam olarak ne olduğunu çözmüş değilim zaten. 0 numara isem güçlerim var ve ben bunu bilmiyordum. Hadi bunu geçtim Umbrella Academy gerçek ve bundan haberim yok. Beni geç kimsenin haberi yok. Gidersem yaşanabilecek şeyleri de az çok tahmin edebiliyorum. Büyük ihtimalle oraya gittiğim anda olduğum yere çakılacağım sonuçta 5 tane ultra yakışıklı çocuk ve 2 tane ultra güzel kız göreceğim. Kesinlikle rezil olacağım.
-2 Saat Sonra-
Zorda olsa bir seçim yapmam gerekiyordu. En sonunda kendi başıma halledemeyeceğimi fark ettim ve annem ile konuşmaya karar verdim.
Olivia:Anne biraz konuşabilir miyiz?
Alice:Tabii ki tatlım.
Koltuğu göstererek oturmamı söyledi.
Olivia:Ne konuşacağımı zaten tahmin ediyorsundur anne. Ne yapacağımı düşünüyorum ama hala bir sonuca varamadım. Sen olmadan yapamam ama bir yandan oraya gitmek istiyorum. Bir yandan da kendimi inandıramıyorum sonuçta ben gayet normal bir insanım. Yani ben öyle sanıyordum. Sence ne yapmalıyım?
Alice:Aslında bende bilmiyorum. Seni bırakmak istemiyorum ama Reginald yani abim söylüyorsa bir bildiği vardır. Son karar senin ama bence gitmelisin zaten seninle haftada bir gün bile olsa görüşebileceğiz.
Ayağa kalktım ve anneme sarıldım.
Olivia:Teşekkür ederim anne. Seni çok seviyorum.
Alice:Bende seni tatlım.
Annemin yanından ayrılıp odama geldim. Sanırım Reginald ile gideceğim. Şimdi nasıl bu kadar çabuk kabullendiğimi soracaksınız aslına bakarsanız bunu bende bilmiyorum ama içimden bir ses doğru bir karar verdiğimi söylüyor.
-2 Gün Sonra Akademi-
-Yazarın Anlatımı-
Bay Reginald tüm çocuklarını yanına çağırmıştı. Yeni kardeşleri ile tanıştıracaktı. Çocukların bundan haberi yoktu ve merakla babalarının ne diyeceğini bekliyorlardı. Reginald'ın yanında onların yaşlarında bir kız vardı bu da mersklarını arttırıyordu.
Reginald:Bu yeni kardeşiniz,yani 0 numara. 0 numara benimle gel.
Babaları hızlıca söyleyip geçmişti. Çocuklar neye uğradığını şaşırmıştı. 0 numara babalarının peşinden gitti diğer çocuklar ise beraber konuşmaya başladı.
-Olivia'nın Anlatımı-
Bay Reginald'ın odasına gelmiştik. Ne diyeceğini bilmiyordum ama umarım kısa sürer çünkü hayran olduğum kişileri yakından inceleme şansım var ve ben bu şansı kaçırmak istemiyordum. Bay Reginald konuşmaya başladı.
Reginald:Kardeşlerine bildiklerinden bahsetmeyeceksin. Kardeşlerin ile tanıştıktan sonra yanıma gel güçlerin hakkında konuşacağız.
Tamam anlamında kafa sallayıp odadan çıktım. Diğerlerinin yanına gidiyorum onları göreceğim için çok heyecanlıyım. Onlara bir şey belli etmemem gerekiyor. Yanlarına gittiğim zaman gözlerini bana çevirmişlerdi. Açıkcası bu biraz gerileme sebep olmuştu.
Luther:Ben Luther,1 numara.
Diego: Diego,2 numara.
Allison:Ben Allison,3 numara.
Klaus:Ben Klaus,4 numara.
Ben:Ben,6 numara.
Vanya:Ben Vanya,7 numara.
Rebekah:Ben Rebekah,8 numara.
Hepsini zaten tanıyorum ama onlar bunu bilmiyor. Five kendini tanıtmamıştı zaten ondan bunu beklemiyorum. Allison Five'ı göstererek konuştu.
Allison:Bu Five,5 numara. Kendini tanıtsana.
Olivia:Ben Olivia,bildiğiniz gibi 0 numara.
//
Selamm
Bu bölüm kısa oldu üzgünüm.
Hatalarım varsa özür dilerim.
Oy verir ve yorum yaparsanız sevinirimm.
Birde Olivia'nın güçlerini söyleyeyim Lunarkinezi ve Chronokinezi.
Sizi seviyorum umarım beğenmişsinizdirr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Impossible /Five Hargreeves
Fanfic𝐴𝑦𝑛𝚤 𝑔𝑜̈𝑘𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑒 𝑏𝑎𝑘𝑚𝑎𝑘 𝑦𝑒𝑡𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑟𝑡𝚤𝑘. 𝐵𝑖𝑟 𝑘𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝚤𝑠̧𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤 𝑜𝑛𝑢𝑛𝑙𝑎 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑖𝑟 𝑑𝑎ℎ𝑎 𝑒𝑠𝑘𝑖𝑠𝑖𝑛𝑒 𝑑𝑜̈𝑛𝑒𝑏𝑖𝑙𝑒𝑐𝑒𝑔̆𝑖𝑛𝑖 𝑧𝑎𝑛𝑛𝑒𝑡𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢.𝐵𝑢 𝑠𝑒𝑓𝑒𝑟 𝑒�...