Five'ın Dönüşü

23 2 5
                                    

(17  -Five için ise 45- Yıl Sonra)

Sabah Vanya,Rebekah ve Klaus'un yatağıma çıkıp zıplaması ile uyandım. Kaç yaşına geldiler ama hala çocuk gibiler.

Klaus:Uyansana be ne ağır uykun var senin.

Olivia:İnsanlar uyur Klaus beni bir rahat bırak.

Odanın kapısında bizi izleyen Diego da üzerime atladı. Sanırım kemiklerim kırıldı.

Diego:Ama normal insanlar bu kadar uyumaz minik.

Olivia:Kemiklerimi kırdın prenses. Ayrıca minik senin babandır. Aynı yaştayız sadece fiziksel olarak bir fark var.

Rebekah: Olivia kalkmazsan Luther da üstüne atlar.

Olivia:Kalktım bile.

Herkes odadan çıktıktan sonra banyoda işlerimi hallettim ve üstümü giyinip aşağıya indim. 17 yıl içinde olanları kısaca özet geçeyim hemen. Ben'in öleceği göreve gitmemesini sağladım yani Ben yaşıyor ama Reginald da yaşıyor. Akademide eskisi kadar sıkı bir yönetim olmasa da yine de Allison hariç herkes hala akademide yaşıyor. Allison'ı bazı görevler için çağırıyoruz tabii yani tam olarak akademiden ayrılmış sayılmaz. Nasıl olduysa yine dizideki gibi Luther 'maymun adam' oldu. Tüm bunların dışında kıyamete gelirsek, Herold Jenkıns ve Vanya'nın tanışmamasını sağlamak için keman dersi verdiği herkesi inceliyorum bir şekilde ikisinin tanışmamasını sağlayacağım. Umarım işler ters gitmez. Aşağıya indiğimde herkes  masaya oturmuştu. Reginald bir süreliğine 'çok önemli' işleri için annemle beraber yurtdışına gitmişti bu da bizim için kısa süreliğine de olsa rahat bir hayat anlamına geliyor.

Klaus:Çok sevgili kardeşlerim kim benimle bara gitmek ister.

Ben:Seninle bara gidecek kişi ya seni tanımıyordur ya da gerizekalıdır.

Klaus:Alınıyorum ama Benny.

Ben:Lütfen alınabildiğin kadar alın Klaus.

Klaus:Sus be. LivLiv benimle bara gitmek ister misin güzel kardeşim.

Diego:Miniği bara almazlar.

Olivia:Aslında alıyorlar.

Diego ilk önce öksürdü ve  konuşmaya başladı.

Diego:Anlamadım ne dedin?

Olivia:Alıyorlar dedim prenses.

Diego:Sen bara gidiyorsun da benim mi haberim yok acaba.

Rebekah: Diego'nun yine abiliği tutmadan susun. Ayrıca üzgünüm Klaus ama Olivia bugün benimle olacak.

Olivia:Benim niye bundan haberim yok?

Rebekah:Sonra anlatırım. Şimdi gömülün şu yemeklere.

(...)

Kahvaltıdan sonra Rebekah çağırdığı için yanına gittim. Acaba yine ne oldu çok merak ediyorum.

Rebekah:Kıyafet konusunda yardım etmen gerekiyor.

Olivia:Birincisi neden Allison'dan değilde benden yardım istedin,ikincisi kıyafet yardım falan ne iş?

Rebekah:Şimdi şöyle ki ben biriyle tanıştım ve beni akşam yemeğe davet etti ama ne giyeceğim hakkında hiçbir fikrim yok.

Şunu anlatmadan geçmeyeyim. Diego ve Rebekah önceden sevgiliydi ama çok kısa sürdü çünkü ilişkileri yürümediği için ayrıldılar.

Impossible /Five Hargreeves Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin