✨
Draco omuzlarını silkerek, "Çok kolay oldu." dedi. "Ben bir Slytherin'im. Unuttun mu?"
"Senin bir Slytherin olmanı nasıl unutabilirim ki. Bunu sürekli hatırlatıp duruyorsun." dedi Hermione. "Senin bir Slytherin olduğunu, safkan olduğunu ve hatta senin..." Genç kız, tek nefeste arka arkaya sıraladığı sözcükleri birden bıçak gibi kesti. Buraya neden geldiğini unutmamalıydı. "Her neyse." dedi.
"Başladığın sözü bitirmelisin, Granger."
"Burada kalıp seninle sohbet edecek değilim." diye çıkıştı Hermione. "Neden geldiğimi çok iyi biliyorsun."
Genç adamın yüzünde munzur bir gülümseme meydana geldi. Bu kızın kendine olan özgüveni azalmaz mıydı hiç? Karışısında böylesine dimdik dururken, Draco'nun oyunlarına ayıracak vakti olmadığı çok açıktı. Ama Draco oyun oynamayı kesinlikle çok seviyordu. Ve bu oyunu sürdürme niyetindeydi.
"Ne istiyorsun?" dedi bu kez Hermione.
"Ne istediğimi biliyorsun." dedi genç adam hâlâ gülümserken.
"Öyleyse cevabımı da biliyor olman gerek."
Genç kızın kollarını önünde birleştirerek söylediği şeye kısık bir kahkaha ile yanıt verdi Draco.
Ve ekledi, "Hayır, Granger. Cevabın değişmeli."
Hermione şimdi sinirlendiğini ve gittikçe gerildiğini hissediyordu. "Günlüğümü okudun mu?" diye sordu bir sertçe.
Draco bir anlığına duraksadı. Bu öyle ufak bir andı ki genç kız bunu fark edemedi bile. "Görmemem gereken bir şey mi vardı?" diye sordu başını yana eğerek. Bu sorunun cevabını gerçekten merak ediyordu çünkü çok başlarını, kısacık okuyuvermişti. Kendi ismiyle ilgili bir şeyler görmüştü evet ama okuyamamıştı ki!
Aslında günlüğü aldıktan sonra okumak için çok fazla şansı vardı. Ancak genç kıza gerçekten saygı duyuyordu. Neden bilmiyordu ama ona olan içten saygısı ağır basıyor, onu üzmek ya da kırmak istemiyordu.
Günlüğü almasındaki amaç onu okumak, içindeki şeylerle genç kızı tehdit etmek değildi. Ödevini yaptırmak ve bu minik oyunu kazanmak istiyordu, o kadar. Kötü bir niyeti yoktu.
Hermione, bekledi. Genç adamın sorusuna karşın söyleyecek bir şeyler aradı. 'Hayır' diyemedi. Çünkü genç adam günlüğü okuduysa -ki ona göre bu çok muhtemeldi- kendisiyle ilgili yazdığı şeyleri görmüştü. 'Evet' de diyemedi. Çünkü içinde gerçekten Draco ile ilgili bir şeyler vardı ve bunlar Draco'nun görmemesi gereken şeylerdi. Genç kız yalnızca, "Bu seni ilgilendirmez." diyebildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ APULOSAYONİ ✨ || DRAMİONE texting
FanfictionHermione: DRACO LUCİUS MALFOY Hermione: Seni gördüğüm yerde lanetleyeceğim! Draco: Beni zaten lanetledin, Granger... Draco: Saçlarınla... Hermione: Ne? Draco: Saçların! Draco: Saçların korkunç, Granger. 💫 ✨Apulosayoni✨ Mürekkep, parşömen ve tüy kal...