✨
Hermione, Draco'nun özürünü kabul edip yardım etmeye karar verdiğinde ödevin son teslimi için pek fazla vakitleri olmadığının bilincindeydi.
Astronomi kulesinde oturduklarında ödevlerden, sınavlardan, profesörlerden ve hatta ortak tanıdıkları birkaç arkadaşları hakkında konuşup gülüşmüşlerdi.
Hiç eski günleri yad etmemişler, o zamanki kırgınlıklarını ve pişmanlıklarını dile getirmemişlerdi. Çünkü şu an, bu güzel bir zamandı ve onu bozmaya hiç niyetli değillerdi.
"Söylesene," diye söze girdi Draco. "Senden aldığım ödev nasıl oldu da altına kendi ismimi yazmama rağmen yine senin oldu?"
"Merlin! Ödevi çaldın Draco." diye inledi genç kız. "Çalmak ve almak farklı şeylerdir ve senin yaptığın kesinlikle çalmaktı."
"Çalmış sayılmam ki. Daha sonra yerine koyacaktım."
"Evet tabii." diye başını alayla salladı Hermione. "Ödevin son teslim tarihi geçince bir şekilde geri verirdin artık."
Draco yalnızca güldü. Çünkü kendisi de ödevi çaldığını biliyordu ancak bunu inkâr etmek daha eğlenceliydi işte. "Çaldım ya da aldım ne fark eder? Sonuca bakalım."
"Ödevimi büyülemiştim." diye söze girdi Hermione az önceki soruya cevaben. "✨ Apulosayoni ✨ ile."
"Ne ile?"
"Tanrım! Bu büyüyü kimse bilmiyor mu?"
"Hayır Granger boş zamanlarımızda senin gibi büyü kitapları karıştırmak yerine sosyalleşmeyi tercih ediyoruz." dedi Draco kıstığı gözleriyle.
Bu cevaba karşılık Hermione kaşlarını kaldırdı ve, "Aramızda sosyalleşmenin dozunu kaçırıp ödevini yapmayanlar da var sanırım." diyerek lafını esirgemeden konuştu.
Kendisinin yaptığı anormal değildi ki canım! Sadece, bazen biraz fazla abartabiliyordu o kadar. Ama bunu itiraf edecek değildi. "Her neyse," diye devam etti. "Bu büyü mürekkep, parşömen veya tüy kalemini büyüler. Büyüyü yapan kişinin söyledikleri kendiliğinden parşömene yazılır." dedi.
Draco kaşlarını çatarak, "Ve sen bu büyüyle ödevini mi büyüledin?" dedi. "Sana inanmıyorum. Sen ne tür bir psikopatsın."
"Bu tür bir psikopat canım." dedi genç kız saçlarını omuzlarından geriye atarken. "Üstelik bu 'psikopatlığım' sayesinde ödevimi kurtardım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ APULOSAYONİ ✨ || DRAMİONE texting
Hayran KurguHermione: DRACO LUCİUS MALFOY Hermione: Seni gördüğüm yerde lanetleyeceğim! Draco: Beni zaten lanetledin, Granger... Draco: Saçlarınla... Hermione: Ne? Draco: Saçların! Draco: Saçların korkunç, Granger. 💫 ✨Apulosayoni✨ Mürekkep, parşömen ve tüy kal...