✨
Bir an için genç adam, sabaha kadar uyuyamayacağını düşündü. Bir an için.
Neredeyse tüm gece Hermione ve onun hoşlanabileceği şeyleri düşünmüştü. Düşünmüştü ama genç kızı o kadar az tanıyordu ki elindeki veriler çok sınırlıydı. Aslına bakarsanız, Draco bu duruma biraz kızdı. Neden kendisi de Hermione hakkında en basit bilgilere bile sahip değildi? En sevdiği renk neydi mesela? En sevdiği yemek? En sevdiği şarkı? Gezip görmek istediği yerler nerelerdi? Ya en sevdiği yazar? 'Eminim bir sürü vardır.' diye düşündü Draco. Alerjisi? En büyük hayali? En sevdiği tatlı neydi peki?
Genç adam, Hermione hakkında neredeyse hiçbir şey bilmediği için garip hissetti. Kötü bir duyguydu bu. Asıl sebebi kendisiydi. Bu zamana kadar ona berbat davranmıştı. Bunu ona yapan kendisiydi.
Gereksiz şımarıklıklarını ve içinde olmayı sevmediği kalıpları bir kenarı bırakamamıştı. Belki çocuktu belki de aptal. Ancak şimdi, bir şeyleri fark ediyor ve bunu değiştirmek istiyordu. Bütün benliğiyle.
Uzun uzun düşündü. Ve neyseki sonunda en uygun şeyi buldu ve, "Ben bir dahiyim!" diye bağırmak istemekten kendini alamadı. Saat çok geç olduğundan bundan vazgeçti ve daha sonra kutlama yapmayı kafasına koydu. İşte şimdi rahat bir uyku çekebilirdi.
✨
Draco dün gece, aklına gelen en iyi hediye seçeneği için dolabının alt kısmındaki kutuyu kontrol etmiş ve istediği şeyi orada görünce içi rahatlamıştı.
Sabah uyandığında ise, yalnızca birkaç saat uyumuş olmasına rağmen çok enerjikti. Oda arkadaşlarının odayı terk etmesini bekleyip, giyinirken biraz oyalandı. Odada yalnız başına kalınca dolabının yanına gitti ve kapağını açarak, eğildi.
Siyah kutuyu önüne çekip aradığı kitabı hızlıca buldu.
İşte, özel basım Aritmansi Kitabı...
Draco, Hermione'nin en sevdiği dersin Aritmansi olduğunu hatırlamış ve yılın başında annesi ona, olur da belki bu dersi seçer, diye özel basım bir Aritmansi* kitabı hediye etmişti.
Bu, diğer ders kitaplarından ayrı, ansiklopedi niteliğinde ciltli bir kitaptı. Özel bir basımdı ve sayılı üretilmişti.
Hermione'nin bu kitaba bayılacağına neredeyse emindi genç adam.
Kitabı, saman kağıdıyla güzelce kapladı ve bir iple bağladı. Bunun yeterli olacağına kanaat getirip kitabı yatağının üstüne bıraktı ve odasından çıktı. Sonuçta rengarenk kağıtlarla saramazdı ya? Bu en iyisiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✨ APULOSAYONİ ✨ || DRAMİONE texting
FanfictionHermione: DRACO LUCİUS MALFOY Hermione: Seni gördüğüm yerde lanetleyeceğim! Draco: Beni zaten lanetledin, Granger... Draco: Saçlarınla... Hermione: Ne? Draco: Saçların! Draco: Saçların korkunç, Granger. 💫 ✨Apulosayoni✨ Mürekkep, parşömen ve tüy kal...